Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


amarna schreef op 16-03-2024 om 12:49:

[..]

Dat lees ik inderdaad ook vaak.

Of "na" ipv "naar". Ik ga na de winkel.

Ja dat ook inderdaad.

Poezie schreef op 16-03-2024 om 12:50:

De negatieve reacties onder dit bericht van Jumbo: https://www.linkedin.com/posts/tonvanveen_jumbo-stopt-als-eerste-supermarktketen-met-activity-7174317636938317824-NAuj?utm_source=share&utm_medium=member_android

Laatst ook veel negatieve reacties op een bericht dat de kant en klare lasagne van Jumbo het beste is .

kerst schreef op 15-03-2024 om 21:22:

[..]

Cranberry capsules

Yes, heb de avond redelijk overleefd, vanmorgen pillen en sap gehaald. Gaat de goede kant op. Dit is echt mijn mannengriep, heb ooit een nierbekkenontsteking gehad door een blaasontsteking dus word er helemaal zenuwachtig van. 

Ik erger me aan mijn neus die niet wil ophouden met vollopen 

Poezie schreef op 16-03-2024 om 12:50:

De negatieve reacties onder dit bericht van Jumbo: https://www.linkedin.com/posts/tonvanveen_jumbo-stopt-als-eerste-supermarktketen-met-activity-7174317636938317824-NAuj?utm_source=share&utm_medium=member_android

ik kan het alleen maar eens zijn met een groot deel van de reacties. Blue Band heb ik ook in de ban gedaan met hun stomme reclame van hun 'room'boter. Daar staan dan weer hele positieve reacties onder, waar dan weer veel leugens in benoemd worden. 

Fijn al die tips tegen slapeloosheid en piekeren. Ik had het eerder moeten posten (dat is een kleine ergernis, dan blijf ik nog on-topic 😁).
Dank jullie wel!

Ik heb het even op een schrijfblokje geschreven voor naast mijn bed, mantra, tellen en “stop”/elastiekje. Ik heb ooit eens gelezen dat piekergedachtes opschrijven ook helpt om even los te laten, dus dat schrijfblokje laat ik daar ook liggen.

De echt stomme klusjes van vandaag en dit weekend bewaar ik ook meteen maar, ik ben vandaag niet vooruit te branden, dus dat is makkelijk..

Wat ik wel doe tegen 'piekeren voor het slapen' :  alfabet van plaatsnamen. Nog moeilijker : alfabet van dubbele plaatsnamen : Aarle Rixtel, Berkel en Rodenrijs, Cadier en Keer...!  

aan mijn loopneus 

Beterlaat2021! schreef op 16-03-2024 om 14:40:

Wat ik wel doe tegen 'piekeren voor het slapen' : alfabet van plaatsnamen. Nog moeilijker : alfabet van dubbele plaatsnamen : Aarle Rixtel, Berkel en Rodenrijs, Cadier en Keer...!

Kan ook met landen. Al blijf je altijd met de X zitten. 


Echt belachelijk van vleesreclame Jumbo ( en dat voor die prijs) . Ik erger me aan mezelf. Ik kan heel veel mensen na doen . Mijn zoon en ik lachen ons rot. Dan opeens doe ik iemand na en dan zegt zoon gelijk bv Rutte of Humberto Tan. Mij lukt het niet om Femke Halsema na te doen terwijl dat echt niet zo moeilijk is. Mijn zoon zei gisteren van jij bent een slechte versie van Hans Teeuwen die Femke Halsema na doet. Ik kanj niet zo goed tegen kritiek en ik deed het niet slecht want hij wist gelijk wie ik na deed.

Niet geërgerd, maar eerder verwonderd; hoe sommige forummers, random advies kunnen geven, zonder (althans daar lijkt het op) een topic behoorlijk te hebben gevolgd of überhaupt gelezen? 

Friezinnetje schreef op 16-03-2024 om 14:11:

[..]

ik kan het alleen maar eens zijn met een groot deel van de reacties. Blue Band heb ik ook in de ban gedaan met hun stomme reclame van hun 'room'boter. Daar staan dan weer hele positieve reacties onder, waar dan weer veel leugens in benoemd worden.

Stelletje azijnpissers zijn het. Doet een supermarkt iets goeds, worden ze afgezeken op andere dingen. Je kunt ook blij zijn dat er tenminste iets gebeurt. 

Aan kind. 
Gisteren een goede bouillon gemaakt,  vandaag kroketten gemaakt van die bouillon.

Zitten we aan tafel zegt kind: Ja lekker maar je mist,  hoe zal ik het netjes zeggen, de Enummers best wel.  Ze smaken heel anders dan ik gewend ben!

En bedankt! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.