Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


watertoren schreef op 25-02-2024 om 23:37:

[..]

sorry, balen voor jou maar dit is echt grappig. Ik zit achter de computer ook aan de witte wijn.

Goedemorgen, achteraf kan ik ook om lachen en ik ben blij dat er niks meer van te zien is bij daglicht 

Dat weer ☔️⛈️

Ging vanmorgen nog even slapen nadat vriend weh ging voor werk maar zo half liggen ijlen en niet echt wakker, niet echt geslapen. Wekker om 8 maar pas om 10 gelukt om eruit te komen. Ben gesloopt en wilde zoveel doen vandaag maar pfff. 

Alweer rotweer

Koettie schreef op 26-02-2024 om 11:11:

Ging vanmorgen nog even slapen nadat vriend weh ging voor werk maar zo half liggen ijlen en niet echt wakker, niet echt geslapen. Wekker om 8 maar pas om 10 gelukt om eruit te komen. Ben gesloopt en wilde zoveel doen vandaag maar pfff.

Je kan niet altijd 6 gooien toch? Blijkbaar had je de rust toch nodig. Morgen weer fris op tijd opstaan 

Oh nee, de buren gaan weer klussen. 
Ik.vind het normaal gesproken niet erg, maar ze zijn al letterlijk een jaar elke dag bezig geweest. Ik dacht dat ze klaar waren 

Ik ben zó ongelofelijk  moe.

snipverkouden, neus zit dicht en ontzettend slecht geslapen 
En met een klein uurtje al weer werken 

Hardnekkig griep virus.

En de ING bank heeft weer eens een storing  
En dan ook nog voor die waardeloze dienstverlening van ze 50 euro per jaar durven te vragen.

Treurniet schreef op 27-02-2024 om 12:54:

Hardnekkig griep virus.

En de ING bank heeft weer eens een storing
En dan ook nog voor die waardeloze dienstverlening van ze 50 euro per jaar durven te vragen.

Bij mij werkt het gewoon.

Ik heb online een rugzak voor naar m’n werk gekocht, ongeveer formaat van de bekendste Eastpak modellen dacht ik (wel ander merk), maar het is een mini rugzak!! Daarom staan er geen maten op de site! 😡

(Maar ik moet er ook wel een beetje om lachen, lekker dom! Maar wel jammer).

Aan de korte boodschappenband na de kassa bij lidl, je hebt amper plek om je boodschappen in te pakken en dan komen de boodschappen van de volgende klant alweer.

Dolfje schreef op 28-02-2024 om 13:47:

Aan de korte boodschappenband na de kassa bij lidl, je hebt amper plek om je boodschappen in te pakken en dan komen de boodschappen van de volgende klant alweer.

Irritant.. Bij mijn Lidl wachten de caissières altijd netjes tot je alles ingepakt hebt voordat ze de boodschappen van de volgende klant gaan scannen. Tenzij die maar één artikel heeft ofzo en er geen kans is dat de boodschappen door elkaar heen raken. 

Malibu2 schreef op 28-02-2024 om 14:27:

[..]

Irritant.. Bij mijn Lidl wachten de caissières altijd netjes tot je alles ingepakt hebt voordat ze de boodschappen van de volgende klant gaan scannen. Tenzij die maar één artikel heeft ofzo en er geen kans is dat de boodschappen door elkaar heen raken.

Dat doen ze hier ook.

Nou bij " mijn" lidl dus niet. Ik erger me er altijd aan. Sowieso vind ik het geen hele fijne winkel meer hier in de wijk want altijd druk en vaak maar 1 kassa open. Maar ja ik wilde perse de kaas daar want die vind ik lekker en mijn logees die komen morgen ook.

voornamelijk aan mezelf ben niet vooruit de branden stomme koortslip waarvoor ik me doodschaam zit ook slecht in me hoofd voel (inplaats van slecht in me vel) me zo meh en depri kortom alles is stom

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.