Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 25-02-2024 om 13:15:

[..]

Ik doe altijd laten betalen via MP dan hoef je die gegevens niet te geven.

Ik vertrouw die MP app niet als koper.

kerst schreef op 25-02-2024 om 12:42:

[..]

Er kan toch niks gebeuren met je bankrekening?

Een automatische incasso zou kunnen, kan je ook weer terugboeken maar dan krijg je weer gedoe met verkoper. Of aankopen met een machtiging

kerst schreef op 25-02-2024 om 13:16:

[..]

Ik vertrouw die MP app niet als koper.

Nee ik vind dat ook niks, las ook ergens een waarschuwing dat een betaalverzoek op marktplaats niet altijd veilig is

Over 13 dagen gaan we verhuizen, en  nu is de buurman al dagen aan het boren, timmeren en hakken. Had twee weken gewacht 🤣

Wieder schreef op 25-02-2024 om 14:41:

Over 13 dagen gaan we verhuizen, en nu is de buurman al dagen aan het boren, timmeren en hakken. Had twee weken gewacht 🤣

Als hij zo doorgaat, dan ben je over 2 weken letterlijk en figuurlijk klaar met je oude huis

Het is hier nog niet klaar met dat stomme vuurwerk 

Yumi schreef op 25-02-2024 om 16:47:

[..]

Als hij zo doorgaat, dan ben je over 2 weken letterlijk en figuurlijk klaar met je oude huis

En dan gaan we zelf boren, timmeren en hakken, maar op de een of andere manier is dat minder erg 😅

Allemaal kleine hondenhaartjes in m'n neus en ogen   
De hond geborsteld dus dat vliegt dan overal heen! Ze is nu wel weer zacht en mooi Morgen gaat ze naar de trimster dus dan ruikt ze ook weer lekker en is het borstelen weer wat beter te doen als de helft er weer vanaf is  

Ik wil graag werk voor morgenochtend afronden nu voor een belangrijk overleg, zit te appen met collega's, heb ik nog een vraag en plots reageert er niemand meer. Beantwoord nu die vraag even, één klein zinnetje en ik kan afsluiten, ben ik morgen tenminste fris!

Wil gaan zitten met mijn glas wijn, struikel en gooi het leeg over mijn bank en elektrische plaid  Velvet bank, doekje water en afwasmiddel borstelen en föhnen, plaid kan ik wassen dus dat valt gelukkig mee. Zin in wijn was wel over 

Yumi schreef op 25-02-2024 om 22:50:

Wil gaan zitten met mijn glas wijn, struikel en gooi het leeg over mijn bank en elektrische plaid Velvet bank, doekje water en afwasmiddel borstelen en föhnen, plaid kan ik wassen dus dat valt gelukkig mee. Zin in wijn was wel over

sorry, balen voor jou maar dit is echt grappig. Ik zit achter de computer ook aan de witte wijn. 

De felle reacties en het afzeiken op sommige topics. Alsof we weer op Viva zitten zeg...

lientje69 schreef op 26-02-2024 om 08:33:

De felle reacties en het afzeiken op sommige topics. Alsof we weer op Viva zitten zeg...

Hahaha ik had net op je gereageerd in het andere topic 

dat ik al een uur op de monteur zit gewachten 

😒en waarschijnlijk een koortslip heb voor alles is een eerste keer denk ik 

Wéér iemand die zijn aankoop niet komt afhalen. Mail dan gewoon even dat het niet doorgaat. Ik zit voor Jan met de korte achternaam te wachten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.