Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 24-02-2024 om 10:29:

[..]

Oh ik ben dus niet de enige!

Ik had dat een maandje geleden ook, ik heb het een paar dagen volgehouden en ben nu Facebook dankbaar want de ergernis was groot genoeg om uit te loggen en niet meer terug te komen!

Yumi schreef op 23-02-2024 om 22:05:

[..]

Wat bedoel je scherp gevoel in je ademhaling, pijn op je borst of keel? Schraap je vanwege dat rotgevoel in je keel en wat heeft het te maken met de keuken?

Scherpe lucht denk ik die etst aan je ademhaling. Ik weet niet precies wat maakt dat ik de lucht als scherp ervaar maar ik krijg er een hoestreflex van. Misschien tocht het daar.

Sht zeg, leg ik mijn Select Waardebon van Bol in mijn karretje, moet ik naar een andere browser omdat deze niet naar de betaaldienst gaat (weet niet waarom niet want bij elk ander bedrijf is er geen probleem), bestel ik opnieuw en daarna trekt hij mijn 2,50 van de waardebon niet meer van de rekening af. Foetsie korting.

Meestal is Bol duurder, dus ga ik weer eens daarheen vanwege die waardebon, weten ze je het weer tegen te maken.

Ik erger me alweer aan de klimaatgekkies die voor onveilige situaties zorgen op de A10. Pak dat tuig eens hard aan! 

Ik erger mij aan mezelf. Vanmorgen naar een grote kledingwinkel geweest. Maar kon natuurlijk weer niks vinden. En wat ik wel mooi vond was stuitend duur.

En nu plenst het alweer. Bah.

Grindelwald schreef op 24-02-2024 om 14:13:

Ik erger mij aan mezelf. Vanmorgen naar een grote kledingwinkel geweest. Maar kon natuurlijk weer niks vinden. En wat ik wel mooi vond was stuitend duur.

En nu plenst het alweer. Bah.

Probeer het eens bij de kringloop. Is ook beter  voor het milieu. 

Poezie schreef op 24-02-2024 om 14:14:

[..]

Probeer het eens bij de kringloop. Is ook beter voor het milieu.

Ik moest wel een beetje lachen om dit bericht. Ik kom echt net thuis van een zak met kleding te hebben gedropt In de container van de Kringloper. 

watertoren schreef op 24-02-2024 om 14:26:

[..]

Ik moest wel een beetje lachen om dit bericht. Ik kom echt net thuis van een zak met kleding te hebben gedropt In de container van de Kringloper.

Heb ik vorige week ook nog gedaan. 

Poezie schreef op 24-02-2024 om 14:14:

[..]

Probeer het eens bij de kringloop. Is ook beter voor het milieu.

Kom ik ook wel eens, maar soms wil ik gewoon iets nieuws. 

ik heb het wel mee gemaakt dat ik mensen tegen kom in mijn kleren die ik afgedankt heb, Niet zo vaak maar 2 keer eerlijk gezegd. Dan ik toch nog wel milieubewust bezig.

Wat grappig Watertoren. De meeste kringlopen, ook die in ons dorp, maken gebruik van het landelijke inzamelpunt ergens in Brabant. Daar wordt gesorteerd op hergebruik of recycling. En daarna wordt de goede kleding weer verdeeld, dus vaak in andere regio.

Erger me weer eens aan iemand op marktplaats. Is de deal rond,  geef mijn bankgegevens, en vraag om het adres en sindsdien blijft het stil. Vind het altijd al vervelend om bankgegevens af te staan, maar als er dan geen reactie komt helemaal 

Yumi schreef op 25-02-2024 om 10:33:

Erger me weer eens aan iemand op marktplaats. Is de deal rond, geef mijn bankgegevens, en vraag om het adres en sindsdien blijft het stil. Vind het altijd al vervelend om bankgegevens af te staan, maar als er dan geen reactie komt helemaal

Er kan toch niks gebeuren met je bankrekening?

Moirmel schreef op 23-02-2024 om 22:59:

Kleine ergernis: normaal ging ik mijn vierde week in zonder drank, maar vandaag een fles whisky gaan halen. Dacht dat het kon, maar eigenlijk heb ik mijn dag verkloot.
Morgen terug nuchter want eigenlijk smaakt het mij niet.

Je hebt een kleine misstap gemaakt, kan gebeuren. Niet alles is verloren en je hoeft ook niet helemaal opnieuw te beginnen. Morgen weer een nieuwe dag. 

Yumi schreef op 25-02-2024 om 10:33:

Erger me weer eens aan iemand op marktplaats. Is de deal rond, geef mijn bankgegevens, en vraag om het adres en sindsdien blijft het stil. Vind het altijd al vervelend om bankgegevens af te staan, maar als er dan geen reactie komt helemaal

Ik doe altijd laten betalen via MP dan hoef je die gegevens niet te geven. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.