Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gelebloem schreef op 23-02-2024 om 14:58:

[..]

Wat vind je daar zo ergerlijk aan?

Dat ipv gestraft te worden dit ventje waarschijnlijk nog geld zal verdienen aan zijn veroordeling. 
Leuk stukje uit het vonnis:
Het vonnis houdt ook rekening met “de manifeste afwezigheid bij de beklaagde van eerbied voor sociale, morele en economische waarden, andermans psychische integriteit in het bijzonder” en “de blinde en verslavende drang naar volgers en views op sociale platformen”.


Yumi schreef op 23-02-2024 om 22:05:

[..]

Wat bedoel je scherp gevoel in je ademhaling, pijn op je borst of keel? Schraap je vanwege dat rotgevoel in je keel en wat heeft het te maken met de keuken?

Toen ik vorige maand corona had was de koude badkamer ook heel onaangenaam en moest ik daar veel meer hoesten. Misschien is de keuken van rionyriony koud? Of misschien met warmte dat iets naar voelt. 

Uitje met collega's vandaag. Best zin in, leuke verhalen gehoord en sowieso leuke mensen. Voor tienen is iedereen afgetaaid en alles ging over borstvoeding en kinderopvang en melktanden. 

SuzyQFive schreef op 23-02-2024 om 20:18:

[..]

Ik doe altijd een slipje aan over mijn panty, dan zakt ie niet af

die tip had ik ook gekregen van een collega helaas is het niet bij elke panty dus was het alweer vergeten 

Moirmel schreef op 23-02-2024 om 22:08:

[..]

Dat ipv gestraft te worden dit ventje waarschijnlijk nog geld zal verdienen aan zijn veroordeling.
Leuk stukje uit het vonnis:
Het vonnis houdt ook rekening met “de manifeste afwezigheid bij de beklaagde van eerbied voor sociale, morele en economische waarden, andermans psychische integriteit in het bijzonder” en “de blinde en verslavende drang naar volgers en views op sociale platformen”.


Het geld wat hij extra opbrengt, wordt geschonken aan de familie vd jongen die vermoord is door zijn medestudenten. 

Je had een taak. 
Het inpakken van de kabels en opladers. Raad eens wat we nu met weekend weg niet voor alles bij ons hebben??
En we waren al 15 minuten op de snelweg en
nog naar huis terug geweest ook. En dan nog hebben we niet alles. 
Moet ik dan echt overal aan denken? 

Bakblik schreef op 23-02-2024 om 22:09:

[..]

Toen ik vorige maand corona had was de koude badkamer ook heel onaangenaam en moest ik daar veel meer hoesten. Misschien is de keuken van rionyriony koud? Of misschien met warmte dat iets naar voelt.

Meer hoesten zou inderdaad kunnen, door warmte of kou, maar een scherp gevoel in je ademhaling? 

Kleine ergernis: normaal ging ik mijn vierde week in zonder drank, maar vandaag een fles whisky gaan halen. Dacht dat het kon, maar eigenlijk heb ik mijn dag verkloot. 
Morgen terug nuchter want eigenlijk smaakt het mij niet.

Even namens kat. Vandaag naar de dierenarts. In een mandje gepropt en daarna met de auto. Shot gehad, 800 gram afgevallen, jeuhhh. Nu vieze pillen door mijn voer. Stomme dag 
(en baasje ook van de leg maar alles komt goed, kat ligt alweer naast mij te knorren op de bank)

Toch knap, Moirmel en gewoon doorgaan op de ingeslagen, nuchtere weg.

Erger me aan mezelf. Voor de derde keer grieperig dit jaar en ik kan maandag echt niet ziek zijn met mijn net nieuwe baan.

ik erger me aan mezelf. Zit mezelf wat in de weg de laatste dagen en had gehoopt vandaag wat uit te kunnen slapen. Niet gelukt. Hopelijk morgen.

Geërgerd is mss niet het goeie woord, maar ik zat vanmorgen aan een bakje kwark met eigengemaakte granola en ineens dacht ik wat voor hards zit er in? Ik wat uit mijn mond halen, bleek een stukje glas te zijn. Blijkt er een hoekje van mijn weckpot, waar ik het in bewaar, afgebroken te zijn. Dus fijn dat ik het niet door heb geslikt. Maar ik mis ook nog een stukje glas, en ik zag het niet in het restje granola liggen, dus mss heb ik dat dan wel doorgeslikt

Aan Facebook! Waarom moet mijn hele tijdlijn vol met posts van stomme pagina’s die ik niet wil volgen? En tot vorige week kon ik die posts nog in 1 keer wegklikken met een kruisje en dan was ik er weer een tijdje vanaf, maar dat kruisje is nu weg.  Nu kost het me 5 keer klikken om iets te verbergen. Blijkbaar wil Facebook erg graag dat ik niet meer Facebook.

Moosey schreef op 24-02-2024 om 09:15:

Aan Facebook! Waarom moet mijn hele tijdlijn vol met posts van stomme pagina’s die ik niet wil volgen? En tot vorige week kon ik die posts nog in 1 keer wegklikken met een kruisje en dan was ik er weer een tijdje vanaf, maar dat kruisje is nu weg. Nu kost het me 5 keer klikken om iets te verbergen. Blijkbaar wil Facebook erg graag dat ik niet meer Facebook.

Oh ik ben dus niet de enige!

Aan een vriendin. Gisteren zijn we samen naar een evenement geweest. Ze zei bijna geen woord (is niet erg, we waren beide moe) maar op de terugweg bij het instappen van de trein stiert ze zonder wat te zeggen naar een andere ingang waar ik haar blijkbaar naartoe moest volgen. 
Bij aankomst is ze ineens verdwenen omdat ze bang was om haar aansluiting te missen. (Ik was al op het juiste station)
Mens, zég dat dan even of stuur me een appje ofzo!! Of, heel gek misschien, bel me even. 
Ik ken haar goed en ben niet boos maar hier erger ik me wel aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.