Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 28-02-2024 om 14:44:

Nou bij " mijn" lidl dus niet. Ik erger me er altijd aan. Sowieso vind ik het geen hele fijne winkel meer hier in de wijk want altijd druk en vaak maar 1 kassa open. Maar ja ik wilde perse de kaas daar want die vind ik lekker en mijn logees die komen morgen ook.

Die winkel klinkt niet erg klantvriendelijk. Dan zou ik het voor mezelf wel weten: de kaas bij die Lidl kopen en de rest van de boodschappen elders als er een andere winkel in de buurt is. 

(Het staat me persoonlijk erg tegen om mijn geld in dat soort winkels uit te geven. Heb jarenlang zelf als caissière gewerkt en zou zoiets niet in mijn hoofd gehaald hebben. En bij drukte maar 1 kassa open hebben was bij ons een grote no-go. De eigenaar had liever dat we in pauzes en bij personeelsgebrek hem erbij riepen dan dat klanten lang moesten wachten). 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-02-2024 om 15:27

Geen drama want heb een wasmachine maar gooide vanmiddag een paar druppels karnemelk over stoffen bank.

(En ik ergerde me vd week ook aan hetzelfde als Lientje...)

Rogue schreef op 28-02-2024 om 15:12:

voornamelijk aan mezelf ben niet vooruit de branden stomme koortslip waarvoor ik me doodschaam zit ook slecht in me hoofd voel (inplaats van slecht in me vel) me zo meh en depri kortom alles is stom

Malibu2 schreef op 28-02-2024 om 15:23:

[..]

Die winkel klinkt niet erg klantvriendelijk. Dan zou ik het voor mezelf wel weten: de kaas bij die Lidl kopen en de rest van de boodschappen elders als er een andere winkel in de buurt is.

(Het staat me persoonlijk erg tegen om mijn geld in dat soort winkels uit te geven. Heb jarenlang zelf als caissière gewerkt en zou zoiets niet in mijn hoofd gehaald hebben. En bij drukte maar 1 kassa open hebben was bij ons een grote no-go. De eigenaar had liever dat we in pauzes en bij personeelsgebrek hem erbij riepen dan dat klanten lang moesten wachten).

Nou ik heb nog een jumbo en Ah om de hoek en bestel bij picnic dus kom er steeds minder vanwege de ergernissen. Andere ergernis was ook dat ik eerst heel de winkel door moest naar de kassa om een mandje te halen want die waren niet bij de ingang terug gezet. Het lijkt alsof ze maar wat doen  daar.

Ik ben sjacherijnig, want al een week griep. En mijn humeur lijkt ook griep te hebben. 

 En de zelfscan bij Ah is ruk. Bijna altijd controle in dat filiaal. En medewerkers mogen niet het uitgangshekje voor je openmaken.






Dat de witte afbakbroodjes die volgens de verpakking nog goed zouden moeten zijn helemaal onder de schimmel zaten. Ik zou gezellig lunchen met een dagje thuis studerende dochter. We zouden de broodjes gebruiken voor onze favoriete home made kaasbroodjes.
Nu zaten we aan zwaar bruin brood met kaas.😪

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-02-2024 om 16:45

Bakblik schreef op 28-02-2024 om 16:32:

Dat de witte afbakbroodjes die volgens de verpakking nog goed zouden moeten zijn helemaal onder de schimmel zaten. Ik zou gezellig lunchen met een dagje thuis studerende dochter. We zouden de broodjes gebruiken voor onze favoriete home made kaasbroodjes.
Nu zaten we aan zwaar bruin brood met kaas.😪

Is wel gezonder als het meel is    :whistle: Rouge

Ik ben ook een beetje verveeld en mèèèèhh... (winter-regen-grijsweer-moe, begin me als werkloze een beetje nutteloos te voelen, beetje in de war ivm relatiebreuk en zo geen zin meer in mn thuisstudie Spaans.. ik haal goede cijfers maar ik snap er geen reet van en ik ben ongeduldig en mn Argentijnse 'taalmaatje' zit nog tot mei in Argentinië dus echt oefenen lukt niet)

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-02-2024 om 16:45:

[..]

Is wel gezonder als het meel is :whistle

Ja gezond was het wel maar we hadden ons verheugd op een beetje minder gezond en goed voor het humeur. Ook een beetje beloning voor het vele werk dat zij verzet heeft gisteren.  Dochter zit met ondergewicht dus er mag wel een wat minder gezonde snack in zeg maar.  Voor haar met 4x zoveel kaas als voor mij. 😜

Malibu2 schreef op 28-02-2024 om 14:27:

[..]

Irritant.. Bij mijn Lidl wachten de caissières altijd netjes tot je alles ingepakt hebt voordat ze de boodschappen van de volgende klant gaan scannen. Tenzij die maar één artikel heeft ofzo en er geen kans is dat de boodschappen door elkaar heen raken.

Wij hebben 6 zelfscankassa’s bij de Lidl. Wel weinig ruimte, maar je kunt op je gemak inpakken.

Loulou39 schreef op 28-02-2024 om 18:10:

[..]

Wij hebben 6 zelfscankassa’s bij de Lidl. Wel weinig ruimte, maar je kunt op je gemak inpakken.

Mijn lidl heeft dus niet een zelfscan kassa.

Ik heb verdorie koppijn en ben ontzettend moe en moet zo nog weg. Zo geen zin in.

Dolfje schreef op 28-02-2024 om 18:11:

[..]

Mijn lidl heeft dus niet een zelfscan kassa.

Waardeloos en helemaal met zulke caissières 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-02-2024 om 18:59

Dolfje schreef op 28-02-2024 om 18:11:

[..]

Mijn lidl heeft dus niet een zelfscan kassa.

Mijnes ook niet  .. Eentje een stuk verderop wel maar om nou enkel voor de zelfscan naar een Lidl die veel verder zit te gaan.. 

Meer waar werd ik verdrietig van: ik had een vogel gevonden en wilde haar helpen, dierenambulance komt hier helaas niet voor vogels. Ik heb m’n best gedaan samen met een andere dierenliefhebber, maar vandaag is de vogel overleden 😔

Wij willen ons huis verduurzamen en hebben mooi inkomen. Helaas heb ik een Wia wegens autisme en ptss, maar ik heb 25 jaar keihard gewerkt en dus nu een nette uitkering. Maar op grond van dat ik mijn inkomen uit Wia heb krijgen we geen lening voor het verduurzamen van ons huis, terwijl onze overwaarde bijna een ton is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.