Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


zondag een bestelling bij Zalando gedaan, op site staat dat het gisteren verstuurd is naar PostNL, maar als ik daar kijk hebben ze pakket nog niet ontvangen. En ik heb shirt besteld die ik vrijdagavond eigenlijk aan wil/moet. Hoop dat het op tijd is!

citroentje schreef op 28-02-2024 om 19:34:

Wij willen ons huis verduurzamen en hebben mooi inkomen. Helaas heb ik een Wia wegens autisme en ptss, maar ik heb 25 jaar keihard gewerkt en dus nu een nette uitkering. Maar op grond van dat ik mijn inkomen uit Wia heb krijgen we geen lening voor het verduurzamen van ons huis, terwijl onze overwaarde bijna een ton is.

Twee jaar geleden heb ik een overwaarde hypotheek overgesloten bij de ING. Rente was ook een stuk gunstiger. Waag er eens een belletje aan. 

Friezinnetje schreef op 28-02-2024 om 20:14:

zondag een bestelling bij Zalando gedaan, op site staat dat het gisteren verstuurd is naar PostNL, maar als ik daar kijk hebben ze pakket nog niet ontvangen. En ik heb shirt besteld die ik vrijdagavond eigenlijk aan wil/moet. Hoop dat het op tijd is!

nou ja, werkelijk 10 minuten later krijg ik bericht van PostNL dat het morgen bezorgd wordt. Dat is toch raar? 

Friezinnetje schreef op 28-02-2024 om 20:36:

[..]

nou ja, werkelijk 10 minuten later krijg ik bericht van PostNL dat het morgen bezorgd wordt. Dat is toch raar?

Ze lezen mee…..

Schemerlampje schreef op 28-02-2024 om 20:49:

[..]

Ze lezen mee…..

ik denk het ook

Mn collega's hebben allemaal zo'n kort lontje en zijn toe aan vakantie en zon. Zout gedoe de hele dag. En een van de artsen doe zich constant met m'n gesprekken en behandeling wil bemoeien, vermoejend

Vandaag viel het wel mee - ik heb maar een keer de volumeknop lager gezet en één keer een andere zender gekozen, maar de laatste tijd ben ik heel erg verontrust te krijgen door het nieuws. Zodanig dat ik niet meer wil luisteren aangezien je er toch niets aan kan doen.

Dus telkens weer overschakelen. Trump gewonnen? Wil ik niet horen want wat moet ik ermee. Andere zender. En daar hebben ze het over weer een ander verontrustend nieuwsfeit.

Dus weer overschakelen of fluisterzacht zetten. Muziek heb ik ook niet zo'n behoefte aan. België 1 zou wel aardig zijn, maar de muziek is mijn smaak niet zo.

Ik weet niet of je digitaal TV kijkt, Riony, maar ik vind kanaal 913 (Stingray,  The Spa)  heerlijke muziek. Instrumentaal, niet meezingbaar.
(Geen nieuws, geen tijdsein, geen reclame.)

Het frequente geklets van dj's op Radio 2.
En vandaag alweer regen.

Beterlaat2021! schreef op 29-02-2024 om 09:30:

Ik weet niet of je digitaal TV kijkt, Riony, maar ik vind kanaal 913 (Stingray, The Spa) heerlijke muziek. Instrumentaal, niet meezingbaar.
(Geen nieuws, geen tijdsein, geen reclame.)

TOPPIE. Ik luister er nu naar, geweldig.

Hemke schreef op 29-02-2024 om 10:02:

[..]

TOPPIE. Ik luister er nu naar, geweldig.

Kende je dit al?

ik erger me aan ziggo. Ik kreeg een vervangende modem toegestuurd (de andere zou te oud zijn, terwijl ik vorig jaar nog een nieuwe kreeg  maar oke) en er stond in de brief dat ze alleen de modem en stekker zouden opsturen, omdat de andere dingen zoals internetkabel en standaard waarschijnlijk nog wel goed zouden zijn. Open ik het pakket, blijkt dat ze dus wel alles hebben meegestuurd.. denk dat ik het maar retour mee terugstuur. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 11:05

Ik word ook een beetje moe van het grijze weer, vuilniszak had gelekt dus ik kon net even fijn een stinkende prullenbak schoon gaan maken en ik woon in een oud huis. Ik was even weg en toen ik terugkwam kreeg ik wel mn sleutel in de deur maar ik kreeg mijn deur met geen mogelijkheid open. Gelukkig woon ik tegenover een timmerbedrijf en hij heeft me geholpen. (2x want ik probeerde het zelf en toen lukte het weer niet  .. Hout gaat natuurlijk zwellen door vocht, echter hij heeft de 2e keer het probleem meteen verholpen met een hamer en een schroevendraaier dus nu geen probleem meer   )
Genoeg gesodemieter voor vandaag wat mij betreft... 

Broodjebrie schreef op 29-02-2024 om 11:05:

ik erger me aan ziggo. Ik kreeg een vervangende modem toegestuurd (de andere zou te oud zijn, terwijl ik vorig jaar nog een nieuwe kreeg maar oke) en er stond in de brief dat ze alleen de modem en stekker zouden opsturen, omdat de andere dingen zoals internetkabel en standaard waarschijnlijk nog wel goed zouden zijn. Open ik het pakket, blijkt dat ze dus wel alles hebben meegestuurd.. denk dat ik het maar retour mee terugstuur.

Retour sturen heeft geen nut, omdat het oude modem op de berg weggooi/recyclen komt. In het verleden bleven ze kabeltjes sturen, kon er een winkeltje mee beginnen, dus ik herken je ergernis. Ik heb ze toen aan een goede doelen winkel gegeven.

@ BB :  zit er ook een nieuwe afstandsbediening bij? 
 Altijd handig om een reserve te hebben. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.