Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Schemerlampje schreef op 22-02-2024 om 14:42:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar 2 huishoudens op een (volgens mij) niet zo hoog salaris, gaat natuurlijk niet lukken.

Natuurlijk gaat man niet een extra huis of huishouden voor mij betalen. Ik ga gewoon een poos bij mijn moeder wonen. Zij heeft een groot huis en de kamers voor mij en de kinderen al klaar. Ze wil dat al tijden en dan heb ik ook als moeder of andere familieleden in de buurt op kind passen mijn handen vrij om wat te gaan doen. Ik heb een plan b natuurlijk allang uitgedacht als man vervelend is zoals nu. Ik ben ook niet van gisteren. 

Moederkareltje schreef op 22-02-2024 om 15:09:

[..]

Natuurlijk gaat man niet een extra huis of huishouden voor mij betalen. Ik ga gewoon een poos bij mijn moeder wonen. Zij heeft een groot huis en de kamers voor mij en de kinderen al klaar. Ze wil dat al tijden en dan heb ik ook als moeder of andere familieleden in de buurt op kind passen mijn handen vrij om wat te gaan doen. Ik heb een plan b natuurlijk allang uitgedacht als man vervelend is zoals nu. Ik ben ook niet van gisteren.

Aha, man wil niet bij schoonmoeder intrekken, dan is afstand een leuke reden

JtM

JtM

22-02-2024 om 15:22 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 22-02-2024 om 15:09:

[..]

Natuurlijk gaat man niet een extra huis of huishouden voor mij betalen. Ik ga gewoon een poos bij mijn moeder wonen. Zij heeft een groot huis en de kamers voor mij en de kinderen al klaar. Ze wil dat al tijden en dan heb ik ook als moeder of andere familieleden in de buurt op kind passen mijn handen vrij om wat te gaan doen. Ik heb een plan b natuurlijk allang uitgedacht als man vervelend is zoals nu. Ik ben ook niet van gisteren.

Oh wauw, dat maakt het verhaal wel heel anders zeg. Lijkt me niet vreemd dat je man niet bij zijn schoonmoeder in wil trekken. Is het geen optie dat jij ook gaat werken zodat je samen met je man een ander huis kan vinden? 

wie zegt nou weer dat we bij schoonmoeder zouden gaan wonen? We kregen een woning aangeboden vlakbij moeder. Dingen gaan hier een eigen leven leiden als ik niet ingrijp. 

Moederkareltje schreef op 22-02-2024 om 15:24:

wie zegt nou weer dat we bij schoonmoeder zouden gaan wonen? We kregen een woning aangeboden vlakbij moeder. Dingen gaan hier een eigen leven leiden als ik niet ingrijp.

Waarom reageer je zo geïrriteerd? Oprechte vraag, gaat het goed met je?

ik erger me aan mezelf. Ik zit mezelf in de weg en moest me echt een paar keer inhouden niet te gaan huilen. 

omdat er aannames worden gedaan, dingen gesuggereerd maar dat gebeurd wel vaker op een forum. Is mijn eigen fout dat ik mij dan daaraan erger. Komen we toch weer on topic. Alles weer rond. Gaat verder prima met me. Bedankt voor je vraag broodjebrie. 

Broodjebrie schreef op 22-02-2024 om 15:37:

ik erger me aan mezelf. Ik zit mezelf in de weg en moest me echt een paar keer inhouden niet te gaan huilen.

Soms moet je er gewoon even aan toegeven. Ok niet als je aan het werk bent misschien maar soms lucht een flinke huilbui wel op.

Dolfje schreef op 22-02-2024 om 15:42:

[..]

Soms moet je er gewoon even aan toegeven. Ok niet als je aan het werk bent misschien maar soms lucht een flinke huilbui wel op.

Ja, maar het lukt me niet om eraan toe te geven. Leidinggevende zag aan me dat het niet goed ging. 

Moederkareltje schreef op 22-02-2024 om 15:41:

omdat er aannames worden gedaan, dingen gesuggereerd maar dat gebeurd wel vaker op een forum. Is mijn eigen fout dat ik mij dan daaraan erger. Komen we toch weer on topic. Alles weer rond. Gaat verder prima met me. Bedankt voor je vraag broodjebrie.

Maar hoe jij berichten schrijft, snap ik wel dat forummers zo reageren.

Fijn dat het verder wel goed gaat.

Vanmorgen ook staan janken onder de douche, ben die pms zo zat. Er is NIETS aan de hand maar ben zo boos, verdrietig en labiel word er gek van. Als t druk is op werk gaat het nog net maar kost me al mn energie om normaal te doen, vooral tegen collega's. Clienten lukt nog wel. 

Ik kan niet goed rechtop zitten behalve op een hardere stoel doordat stuitje ooit gebroken is geweest. Morgen fysio maar weer bellen.
En nu kan ik ook niet meer (half)liggen, want dan krijg ik enorme kriebelhoest  
En dan gaat de kat ook nog op schoot, nog meer druk op mijn stuitje.

Broodjebrie schreef op 22-02-2024 om 15:52:

[..]

Maar hoe jij berichten schrijft, snap ik wel dat forummers zo reageren.

Fijn dat het verder wel goed gaat.

Dankjewel. Wat fijn dat je dat er nog even bij zegt na je oprechte vraag  

Hier ook huilbuien.   
Voel me niet echt meer  gewaardeerd  op mijn werk.

Zonder dat het over mij gaat, want dat gaat het niet maar kan er even geen woorden aan geven…  Het meisje dat gisteravond is neergestoken zat jaren bij mijn stiefzoon in de klas, zo’n lief meisje. Deed geen vlieg kwaad. Verschrikkelijk voor haar ouders en familie. 

En dan nog mensen die zeggen dat ze het er wel naar gemaakt zal hebben. 😡. Hou je commentaar voor je als je niets aardigs of meelevends te zeggen hebt! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.