Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 22-02-2024 om 18:13:

Zonder dat het over mij gaat, want dat gaat het niet maar kan er even geen woorden aan geven… Het meisje dat gisteravond is neergestoken zat jaren bij mijn stiefzoon in de klas, zo’n lief meisje. Deed geen vlieg kwaad. Verschrikkelijk voor haar ouders en familie.

En dan nog mensen die zeggen dat ze het er wel naar gemaakt zal hebben. 😡. Hou je commentaar voor je als je niets aardigs of meelevends te zeggen hebt!

Dat meisje uit Winsum? Die is overleden toch? Afschuwelijk!

Gedoe met een collega. Maarja. Veel fouten, onduidelijkheid, slechte communicatie, slecht/niet rapporteren.  Wel met veel ervaring en leuke gezellige collega. Vandaag echt nare situatie met/door hem. Voelde me echt verloren want hij heeft allemaal dingen toegezegd/voorgeschreven tijdens een gesprek ik niet achter sta, de argumenten niet begrijp en hij heeft mij achtergelaten bij de cliënt terwijl we beide iets hadden van.... Wtf?  Nu gaat het al een tijd niet zo best maar nu moet ik er echt wat mee en hij kan slecht feedback ontvangen dus wordt echt niet leuk. Maar voelde zo onveilig vandaag! 

Ik ben verkouden

Broodjebrie schreef op 22-02-2024 om 15:37:

ik erger me aan mezelf. Ik zit mezelf in de weg en moest me echt een paar keer inhouden niet te gaan huilen.

Kinderachtig  gedrag van man.

Zilver_gray schreef op 22-02-2024 om 18:17:

[..]

Dat meisje uit Winsum? Die is overleden toch? Afschuwelijk!

Ja, klopt… 

AH online bestellen. Lijkt een storing te hebben… Ik heb netjes betaald. Schakelt ie terug naar de app, er is iets foutgegaan maar er is wel betaald. Vervolgens klik ik dan maar op ‘aan de deur betalen’. Weer foutmelding. Hele bestelling weg 😩. 

moet ik nu wel of niet naar de huisarts met die pijnlijke duimrand( bij nagel) .
Morgenmiddag helaas weer weekend en maandag is huisarts meestal telefonisch onbereikbaar, behalve voor spoedgevallen uiteraard.

Ben al drie dagen de avondmaaltijd in etappes aan het serveren.
Op tijd bericht van man of kind(eren) dat trein vertraging heeft/niet rijdt en gezinsleden dus later willen eten. 
Komt man en/of kind drijfnat thuis dus terwijl zij iets droogs aan doen ga ik aan de slag om een bordje vol te scheppen en in de magnetron te zetten Gaat het eerste kind alweer weg om te gaan trainen.
Kunnen die treinen gewoon op tijd gaan rijden?

kerst schreef op 22-02-2024 om 19:54:

moet ik nu wel of niet naar de huisarts met die pijnlijke duimrand( bij nagel) .
Morgenmiddag helaas weer weekend en maandag is huisarts meestal telefonisch onbereikbaar, behalve voor spoedgevallen uiteraard.

Ik zou het niet doen, ik ga niet voor zoiets naar de huisarts als het nog niet zo lang is. Zou wel elke dag duim even in een bakje soda met warm water doen. Ik heb wel eens twee weken met zoiets gelopen, maar misschien heb jij het langer.

Overigens: als je je echt zorgen maakt, of het duurt al heel lang en doet veel pijn of het ziet er niet goed uit, dan zou ik zeker wel een afspraak maken. Ik ben geen arts, dus daar kan ik geen advies over geven.

Wel: sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat!! 🤞🏼

Aan de storm. Heb schoon genoeg van die harde wind steeds.

geen idee, ik ben er niet helemaal bij vandaag... geen motivatie en ben doodop alsof ik niet geslapen heb... geef de medicatie maar de schuld 

Loulou39 schreef op 22-02-2024 om 20:50:

[..]

Ik zou het niet doen, ik ga niet voor zoiets naar de huisarts als het nog niet zo lang is. Zou wel elke dag duim even in een bakje soda met warm water doen. Ik heb wel eens twee weken met zoiets gelopen, maar misschien heb jij het langer.

Overigens: als je je echt zorgen maakt, of het duurt al heel lang en doet veel pijn of het ziet er niet goed uit, dan zou ik zeker wel een afspraak maken. Ik ben geen arts, dus daar kan ik geen advies over geven.

Wel: sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat!! 🤞🏼

Ik heb eens op donderdag een ontsteking onder mijn nagel gekregen en omdat ik een vrijdag een zangproject had, heb ik dat genegeerd. Wat deed die vinger zeer op zondag, ik stond te jammeren in plaats van dat ik lag te slapen 's nachts. Maandags kreeg ik van de huisarts op mijn kop waarom ik niet eerder was gekomen. Als je maag ertegen kan, zoek op vinger en fijt...

Dus toch maar even naar de huisarts zou ik zeggen!

ik erger me nu aan mezelf. Of het komt doordat het nacht is en ik wakker ben door mijn jongste met erge oorpijn weet ik niet maar ik lig te piekeren over iets wat helemaal niet logisch is. 

Mijn oudste (net 9) heeft 2 dagen last van buikpijn. Geen gevoel van ziek zijn. Had ook ineens een bultje op haar wang (puistje?) en nu lig ik te hopen dat het geen voortekenen zijn van haar eerste menstruatie. Ik was zelf 11 bij de eerste keer. 
Maar ik weet dat het niet logisch is bij haar. Nog geen borstgroei, nog geen schaamhaar, geen groeispurt. En dat hoort toch echt eerst. 

Het is meer dat ik haar echt gun dat ze er later bij zal zijn en met minder klachten. Verstandelijk snap ik best dat ze gewoon een keer buikpijn kan hebben maar dat rationeel zo geloven is blijkbaar lastig in zo'n onrustige nacht.

Overigens heeft jongste flinke oorpijn en is ze vorige week ziek geweest,  ikzelf keelpijn en hoesten we met zijn allen wat af.  Veel logischer dus dat ze last zal hebben van een of ander virusje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.