Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


oh dat lijkt me vreselijk Netherfield. voor je dochter , wat zal ze zich vaak kaauuteee voelen. En voor de rest van het gezin ook, je wilt rekening met haar houden, maar dat zal vast niet altijd lukken omdat je ook gewoon leeft in het huis. Sterkte! 

dat ik steeds zo vreselijk moe ben. Val elke keer in slaap op de bank, terwijl ik bv vanochtend lekker heb uitgeslapen, het niet vreselijk druk heb gehad, en hup 1,5 uur op de bank geslapen. 

Friezinnetje schreef op 19-02-2024 om 20:41:

dat ik steeds zo vreselijk moe ben. Val elke keer in slaap op de bank, terwijl ik bv vanochtend lekker heb uitgeslapen, het niet vreselijk druk heb gehad, en hup 1,5 uur op de bank geslapen.

Heb jij onlangs niet een fikse griep gehad? Dan kan het echt wel een paar weken duren voordat je weer 100 punten bent. Gewoon aan toe geven.  Het is even niet anders.

Dorestad schreef op 19-02-2024 om 20:43:

[..]

Heb jij onlangs niet een fikse griep gehad? Dan kan het echt wel een paar weken duren voordat je weer 100 punten bent. Gewoon aan toe geven. Het is even niet anders.

ja klopt, een dikke week geleden. 

Friezinnetje schreef op 19-02-2024 om 20:58:

[..]

ja klopt, een dikke week geleden.

Precies.  Kost even tijd voordat je weer de oude bent.  

Omdat we in de zomer geen gezamenlijke vakantie geregeld kregen met de familie heb ik gisteren wat voorstellen doorgestuurd voor de herfstvakantie. Iedereen is enthousiast over een kasteeltje in Frankrijk dat we kunnen afhuren, behalve één schoonzus.

Loulou39 schreef op 17-02-2024 om 20:53:

[..]

Ik laat echt alles van bol.com op (wisselende, dus ik kan kiezen) afhaalpunten bezorgen.
Misschien even bellen of het wel goed gaat, want dit is gek. Vind de klantenservice van bol.com altijd heel servicegericht (nee, ik werk daar niet 😁).

als het pakket te groot/zwaar is is het niet mogelijk om het te bezorgen bij een afhaalpunt  *zucht* nh dan maar even vriend of vaders lief aankijken als ik het ophaal

Rogue schreef op 19-02-2024 om 22:41:

[..]

als het pakket te groot/zwaar is is het niet mogelijk om het te bezorgen bij een afhaalpunt *zucht* nh dan maar even vriend of vaders lief aankijken als ik het ophaal

Was laatst bij Bruna die ook afhaalpunt is. Postnl kwam er pakjes afleveren, de medewerker van Bruna weigerde alle pakketten die hij te groot vond. Daardoor worden ze bij een ander afhaalpunt gedropt, en dan maar hopen dat je die info ook krijgt 

Dat er gisterenavond toen de kinderen net sliepen alweer bericht van school kwam over hoofdluis geconstateerd in de klas en of je je kind wil controleren. Dag 1 na de vakantie.  Zucht... 

Bijzonder  slecht en kort geslapen

Slecht geslapen en wilde zo graag lekker tegen vriend aan blijven liggen pff. 

JtM

JtM

20-02-2024 om 09:09 Topicstarter

Happyapple schreef op 20-02-2024 om 07:09:

Dat er gisterenavond toen de kinderen net sliepen alweer bericht van school kwam over hoofdluis geconstateerd in de klas en of je je kind wil controleren. Dag 1 na de vakantie. Zucht...

Ik verbaas me ook iedere keer hoeveel hoofdluis er voorkomt op school. Even afkloppen, maar ik ben heel blij dat zoon het tot nu toe nog nooit mee naar huis heeft genomen. 

Het glas van mijn nieuwe bril valt er voor de 2de keer uit. Gelukkig heb ik een reservebril, maar moet wel weer naar de opticien waar je een engelengeduld moet hebben voor je eindelijk aan de beurt bent  

lientje69 schreef op 20-02-2024 om 08:28:

Bijzonder slecht en kort geslapen

He jakkes! Ben je al bij je teamleider geweest, of nog niet? 

_Audrey schreef op 20-02-2024 om 09:32:

[..]

He jakkes! Ben je al bij je teamleider geweest, of nog niet?

Ja. Hij moet het met HR bespreken. Drie tredes omhoog , wat het meest eerlijk is, gaat hem niet lukken zei hij al. Ik hoop op 2 omhoog  dan. 

De regels zijn veranderd tussentijds, en dan heb je altijd  mensen die tussen wal en schip vallen.  En daar ben ik er helaas  één  van...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.