Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


De regen 
Kinderen die vervelend tegen elkaar doen.

Hond die bij de cursus ineens gek deed, op haar strepen ging staan en een andere hond te plek wou zetten, voelde me heel naar en onzeker op dat moment 

Alweer regen

Familielid verveelt zich en gaat mij maar appen met flauwekul. 

Mijn buren die altijd thuis zijn. Ga toch eens heel lang op vakantie.

Dat er buren al vanaf 11:00 uur aan het boren zijn. Heel dichtbij, want het klinkt alsof het in mijn huis is.
Maak het even in één keer af i.p.v. boren, kwartier stil, boren, 20 minuten stil, boren, 5 minuten stil. Het duurt nu al drie uur! 😡

Mensen met alleen een hoekbank in huis.
Ze zitten prima, en als je wil kun je ook lekker languit, maar kom je daar als visite is het niet heel fijn..

Of je moet lekker knus naast elkaar gaan zitten, wat ik gewoon niet met iedereen wil of je zit op het gedeelte zonden rugleuning. En ik kan je vertellen dat dat niet lekker is voor je rug.

Degene die de mousepad op laptops heeft bedacht, stak anders in elkaar dan ik. Ik zit er regelmatig mee te hannesen als ik de pad als muis wil gebruiken, heb ik 'm niet nodig omdat ik lekker zit te typen met 10 vingers, raakt soms een vinger de mousepad en doet de muis dingen die ik niet wil! Grrrrrrrrrrrrr!

Ik had gisteren een ergernis maar die was niet terecht. Ik had nieuwe eetkamerstoelen besteld die gisteren geleverd werden. Het waren maar 2 dozen en ik heb 4 stoelen besteld. Ik was boos en dacht van lever dan alles in 1 keer. Ik Appte dat naar mijn zoon en ik kreeg lachende smileys terug. Toen schreef ik terug van dat ik het niks om te lachen vind en hiervan baal. Toen zei hij van er zitten 2 stoelen in 1 doos. Gelukkig had hij gelijk. Hij heeft ze vandaag voor mij in elkaar gezet. Mooie stoelen en nu ben ik weer blij.

Ik hou van mijn kinderen, maar hoe ze de eetkamer hebben achtergelaten na een 24-uurs challenge, om Roblox te gaan doen, daar werd ik met mijn koortsige kop echt niet blij van. Overal papier, kruimels, knuffels…
Ze hebben het netjes opgeruimd hoor, nadat ik erom vroeg. Maar leuk was anders.
Gisteren nieuwe lamp opgehangen, nu alles opgeruimd, kan ik er weer een beetje van genieten vanuit mijn plek op de bank. 

Aan mezelf. Dochter  haar verkering  is uit en ik vind het bijna nog erger dan haar  
Vond hem zo goed in ons gezin  pasen en zo leuk met haar. En heb er helemaal  geen zin in om tzt wéér  aan een ander te moeten wennen 

Aan de FEBO hier in de stad

We hadden wat besteld via Thuisbezorgd. Helaas kregen we een hele andere bestelling, bijna twee uur na het bestellen, de bezorger mocht het niet terugnemen. Bij bellen konden we alleen maar Engels spreken en ze kon niet alsnog leveren wat we wilden want ze gingen al sluiten. We moesten via Thuisbezorgd maar een refund aanvragen. Ze hing op voordat we konden vragen hoe… 

Auwereel schreef op 18-02-2024 om 17:19:

Degene die de mousepad op laptops heeft bedacht, stak anders in elkaar dan ik. Ik zit er regelmatig mee te hannesen als ik de pad als muis wil gebruiken, heb ik 'm niet nodig omdat ik lekker zit te typen met 10 vingers, raakt soms een vinger de mousepad en doet de muis dingen die ik niet wil! Grrrrrrrrrrrrr!

haha herkenbaar. Ik heb bij instellingen veranderd dat mousepad uitgeschakeld is. Probleem opgelost

mut

mut

18-02-2024 om 21:47

Ik gebruik bijna nooit meer een muis, bijna altijd het mousepad. Komt ook omdat ik meestal al een volle tas heb en ik het lastig vind om daarin een goede plek voor de muis te vinden.

mut schreef op 18-02-2024 om 21:47:

Ik gebruik bijna nooit meer een muis, bijna altijd het mousepad. Komt ook omdat ik meestal al een volle tas heb en ik het lastig vind om daarin een goede plek voor de muis te vinden.

Ik heb een etui gemaakt waar oplader en muis samen netjes in passen.

Aan een moeder op de app van de sport van dochter.. 
Ze is enorm fanatiek en zeurt echt om elk klein dingetje of als er afmeldingen zijn voor de training o.i.d. 
De meesten uit dat team zijn dit jaar op de middelbare begonnen dus er zijn gewoon veel roosterwijzigingen en veel huiswerk waar sommigen nog aan moeten wennen lijkt me..
Ook orthodontistafspraken die ingepland moeten worden. In combinatie met het werk van ouders e.d. is dit niet altijd buiten trainingstijden om te plannen, of ze moeten school missen. Ook niet ideaal!

Ik moet even van me afschrijven. Dochter heeft misofonie, haat naar geluid. Haar vader is haar grootste trigger. Ook als ze ons ziet slikken gaat het al mis. En vandaag heeft ze een slechte dag. Dus kan ze eigenlijk niet bij ons in de buurt zijn. En na een weekendje weg zijn we allemaal moe en kunnen we allemaal minder hebben. Dus het hele gezin is nu niet blij vanwege die stomme kutmisofonie. In april begint haar therapie waarvan ik met mijn hele hart en ziel hoop dat het helpt. Want anders weet ik het niet meer. En zij ook niet. En gaat ze wrs op haar 18e uit huis omdat ze het niet meer trekt. En nou. Dat. Als ze dit nou eens niet had… Dan konden we leuke dingen doen als gezin.  En als het me teveel wordt zoals vandaag. Dan wil ik gewoon weg. Rust. Niet de hele tijd vrede stichten en op mijn tenen lopen. 

Netherfield schreef op 19-02-2024 om 18:30:

Ik moet even van me afschrijven. Dochter heeft misofonie, haat naar geluid. Haar vader is haar grootste trigger. Ook als ze ons ziet slikken gaat het al mis. En vandaag heeft ze een slechte dag. Dus kan ze eigenlijk niet bij ons in de buurt zijn. En na een weekendje weg zijn we allemaal moe en kunnen we allemaal minder hebben. Dus het hele gezin is nu niet blij vanwege die stomme kutmisofonie. In april begint haar therapie waarvan ik met mijn hele hart en ziel hoop dat het helpt. Want anders weet ik het niet meer. En zij ook niet. En gaat ze wrs op haar 18e uit huis omdat ze het niet meer trekt. En nou. Dat. Als ze dit nou eens niet had… Dan konden we leuke dingen doen als gezin. En als het me teveel wordt zoals vandaag. Dan wil ik gewoon weg. Rust. Niet de hele tijd vrede stichten en op mijn tenen lopen.

Wat zwaar moet het voor je zijn 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.