Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 16-02-2024 om 14:22:

Waarom toch altijd dat domme getoeter als je aankomt en vertrekt?

Omdat veel mensen zichzelf veel belangrijker vinden dan de rest van de wereld.

nlies schreef op 16-02-2024 om 13:11:

[..]

Vreemd, was nieuwsgierig en heb even zitten googlen, maar dan kom ik uit op gewoon via computer. Heb je geen familie of vrienden die de app even voor je willen installeren?

Ja dankje, ik ga het natuurlijk vragen. En dan gaat het  uiteraard zonder mankeren...Dan voel ik me weer een beetje dom en afhankelijk.

Je moet een bericht invullen 

Weer niet uitgeslapen en al sinds 7 uur of zo wakker. Het zou niet zo erg zijn maar ik ben zo moe.

dat je bij bol.com niet kan kiezen voor bezorgen bij een afhaalpunt

Rogue schreef op 17-02-2024 om 20:04:

dat je bij bol.com niet kan kiezen voor bezorgen bij een afhaalpunt

Dan doe je dat toch in de app van DHL of PostNL?

Rogue schreef op 17-02-2024 om 20:04:

dat je bij bol.com niet kan kiezen voor bezorgen bij een afhaalpunt

Ik laat echt alles van bol.com op (wisselende, dus ik kan kiezen) afhaalpunten bezorgen.
Misschien even bellen of het wel goed gaat, want dit is gek. Vind de klantenservice van bol.com altijd heel servicegericht (nee, ik werk daar niet 😁).

JtM

JtM

18-02-2024 om 09:19 Topicstarter

Het weer. Vandaag de héle dag regen, pff. 

constant wakkee geworden van de katten. Normaal zelden last van ze dus geen idee waarom ze zo de kolder in hun kop hebben! 

Mensen die hun boeken op kleur sorteren. Echt, waaróm?

Aan forummers die heiliger zijn dan de paus.

Koettie schreef op 18-02-2024 om 09:22:

constant wakkee geworden van de katten. Normaal zelden last van ze dus geen idee waarom ze zo de kolder in hun kop hebben!

De lente zit in de lucht. Mijn kat doet ook ineens 'wild'.

Koettie schreef op 18-02-2024 om 09:22:

constant wakkee geworden van de katten. Normaal zelden last van ze dus geen idee waarom ze zo de kolder in hun kop hebben!

Nou, gisterenavond hier ook ineens een krolse poes ofzo. Wat een gejank. Mijn eigen katten werden er onrustig van. Je laat je krolse poes toch niet buiten! Steriliseer dat beest, katten genoeg hoor. 

ToetieToover schreef op 18-02-2024 om 11:18:

[..]

Nou, gisterenavond hier ook ineens een krolse poes ofzo. Wat een gejank. Mijn eigen katten werden er onrustig van. Je laat je krolse poes toch niet buiten! Steriliseer dat beest, katten genoeg hoor.

Eerder een ongecastreerde kater. Die lopen te loeien, sproeien en ruzie te maken. 

ToetieToover schreef op 18-02-2024 om 11:18:

[..]

Nou, gisterenavond hier ook ineens een krolse poes ofzo. Wat een gejank. Mijn eigen katten werden er onrustig van. Je laat je krolse poes toch niet buiten! Steriliseer dat beest, katten genoeg hoor.

Bij mij is het een van mijn drie gesteriliseerde poezen die enorm lawaai loopt  te maken, maar dat zijn sowieso binnenkatten dus alleen wij hebben er last van. Geen idee van de oorzaak van de kolder in de kop, ik hoop dat het de lente is!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.