Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Moirmel schreef op 14-02-2024 om 20:22:

[..]

Tip voor de volgende keer Colruyt (uitzicht is idd om depressief van te worden): zelf bakken of tassen meenemen. Als je deze in de lege kar zet, pakken ze alles voor jou in.

Oh, goeie tip! Da's dan wel weer heel aardig van ze! Ik had dat nog nooit gezien met die karren zo, was blij dat er een rij voor me stond, anders had ik niet geweten wat ik moest doen 

dat mijn hele tijdslijn op Facebook vol staat met felicitaties van vreemde mensen aan vrienden.  

De rekening van de tandarts gekregen. Dat is altijd z'n rekening die altijd tegenvalt. En nu was het alleen nog maar de kosten van de mondhygiënist. Volgende maand moet ik heen om een kies te laten maken. Vrees met grote vrezen wat ze daar voor durven te vragen. 

Ik moet vanavond naar een vergadering waar ik totaal geen zin in heb en ik kan er niet onderuit. 

De schoolfotograaf die de rekening naar kind heeft gestuurd ipv naar de ouders 😩. Zag net een aanmaning liggen en zie dat alleen geadresseerd is naar kind. Ik vraag haar: had je hier al meer van gehad? Ja, maar dacht dat het reclame was 🫢. Kind was nog 11 toen ze de eerste brief stuurden 🤭. 

Last van mijn rug, voel een constante pijn en soms ineens een pijnscheut die me de adem beneemt. Vorig jaar in de winter ook gehad, fysio en chiropractie toen geweest en na maanden was het weg maar of dat nu daardoor kwam of dat het gewoon over is gegaan geen idee.

SuzyQFive schreef op 15-02-2024 om 18:17:

De schoolfotograaf die de rekening naar kind heeft gestuurd ipv naar de ouders 😩. Zag net een aanmaning liggen en zie dat alleen geadresseerd is naar kind. Ik vraag haar: had je hier al meer van gehad? Ja, maar dacht dat het reclame was 🫢. Kind was nog 11 toen ze de eerste brief stuurden 🤭.

Doen ze nog steeds zo dom, deden ze 15 jaar geleden ook

Bailey26 schreef op 15-02-2024 om 08:25:

De rekening van de tandarts gekregen. Dat is altijd z'n rekening die altijd tegenvalt. En nu was het alleen nog maar de kosten van de mondhygiënist. Volgende maand moet ik heen om een kies te laten maken. Vrees met grote vrezen wat ze daar voor durven te vragen.

Kan je gewoon vragen. Ik vond het mee vallen.

 

Slecht  geslapen

Ik bezit een wat oudere Tomtom, die toe is aan een update.  Normaal doe ik dat via  de laptop.  Nu wil het niet vlotten. Ik schijn een app te moeten gebruiken, maar ik gebruik geen smartphone.  Dus ik kom niet verder.  Daar word ik verdrietig van.

Heb een voordeelpak rollen wcpapier  gekocht.  24 rollen strak in plastic.  Er is echter iets mis met dat folie. Waar dat aan elkaar gesmolten is zitten er allemaal uiteindjes van de rollen tussen.  Na een paar ×#%%#÷# heb ik nu 4 rollen bij het toilet boven staan en 4 beneden.  De verpakking is stuk en aan 6 rollen is een beginnetje gemaakt. 10 rollen zijn nog min of meer stapelbaar in de kelderkast. Grrrr
Zometeen naar eens even in de schuur kijken of ik nog een schone plastic tas heb om die rollen in te doen. 

Had ik van de week ook, maar dan met gelukkig maar twee rollen 😅. 
Even het uiteinde van de rol in een puntje vouwen en even tegen de kraan houden zodat ie een tikkie vochtig wordt en dan blijft ie weer netjes dichtzitten. 

SuzyQFive schreef op 16-02-2024 om 09:54:

Had ik van de week ook, maar dan met gelukkig maar twee rollen 😅.
Even het uiteinde van de rol in een puntje vouwen en even tegen de kraan houden zodat ie een tikkie vochtig wordt en dan blijft ie weer netjes dichtzitten.

Bedankt voor de tip.!

Beterlaat2021! schreef op 16-02-2024 om 09:08:

Ik bezit een wat oudere Tomtom, die toe is aan een update. Normaal doe ik dat via de laptop. Nu wil het niet vlotten. Ik schijn een app te moeten gebruiken, maar ik gebruik geen smartphone. Dus ik kom niet verder. Daar word ik verdrietig van.

Vreemd, was nieuwsgierig en heb even zitten googlen, maar dan kom ik uit op gewoon via computer. Heb je geen familie of vrienden die de app even voor je willen installeren?

Waarom toch altijd dat domme getoeter als je aankomt en vertrekt?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.