Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 10-02-2024 om 18:44:

Puberkind kwam thuis, zwager met hond was op bezoek. Hond blafte enorm hard en lang toen ze thuiskwam. Schoonzus schold hond uit, puberkind moest daarom huilen. Vervolgens zegt zwager, aai die hond even. Nee, zegt ze. Daarna vindt zwager dat ze haar excuses moet aanbieden aan die hond! Nou ja zeg.

Laat mij raden: je schoonzus en zwager hebben geen kinderen maar hun hond is hun kind? 

SuzyQFive schreef op 10-02-2024 om 19:50:

[..]

Laat mij raden: je schoonzus en zwager hebben geen kinderen maar hun hond is hun kind?

Ze hebben geen kinderen idd. En als ik zie hoeveel ze op die hond schelden, is dat maar goed ook. 

Ik kan niet meer slapen. 

Netherfield schreef op 10-02-2024 om 22:00:

[..]

Ze hebben geen kinderen idd. En als ik zie hoeveel ze op die hond schelden, is dat maar goed ook.

Misschien moeten ze dan zelf hun excuses aan het beestje doen  

Netherfield schreef op 10-02-2024 om 18:44:

Puberkind kwam thuis, zwager met hond was op bezoek. Hond blafte enorm hard en lang toen ze thuiskwam. Schoonzus schold hond uit, puberkind moest daarom huilen. Vervolgens zegt zwager, aai die hond even. Nee, zegt ze. Daarna vindt zwager dat ze haar excuses moet aanbieden aan die hond! Nou ja zeg.

Ik neem aan dat jij zwager met zijn hond uit jouw huis hebt gezet?

watertoren schreef op 11-02-2024 om 05:56:

Ik kan niet meer slapen.

Ik was niet zo vroeg als jij maar ook te vroeg wakker weer. 

JtM

JtM

11-02-2024 om 09:16 Topicstarter

De bijwerkingen die ik van de antibiotica heb.

Dat ik na een paar dagen ziek begin van de week, nu nog mijn energie niet terug heb.
Cursus gedaan vanmorgen en ben nu in en in moe 

pffff, een man met vakantie..... Veel erger dan dat wordt het niet 🙄

_Audrey schreef op 11-02-2024 om 11:34:

pffff, een man met vakantie..... Veel erger dan dat wordt het niet 🙄

Ahh haha.. Wat doet hij dan?

HAHA!wait..what schreef op 11-02-2024 om 11:45:

[..]

Ahh haha.. Wat doet hij dan?

Ik gok: niets! Op de bank hangen en tv kijken. Sportkanaal. 

SuzyQFive schreef op 11-02-2024 om 13:13:

[..]

Ik gok: niets! Op de bank hangen en tv kijken. Sportkanaal.

Was 't maar waar! 

Werken,  opruimen, de was opvouwen,  naar de Jumbo... man, het is zondag, doe ff normaal.

_Audrey schreef op 11-02-2024 om 13:16:

[..]

Was 't maar waar!

Werken, opruimen, de was opvouwen, naar de Jumbo... man, het is zondag, doe ff normaal.

Oohhh ik heb ook zo’n man die ALTIJD bezig moet zijn; zondag ochtend om 08:00 al aan de schoonmaak in huis of buiten in de tuin met zijn plantjes. Gék wordt ik ervan. Net was ie hier alweer druk met ramen lappen. Op die manier kom ík niet toe aan mijn rust! 

_Audrey schreef op 11-02-2024 om 13:16:

[..]

Was 't maar waar!

Werken, opruimen, de was opvouwen, naar de Jumbo... man, het is zondag, doe ff normaal.

Ooh wat heerlijk juist 😂

_Audrey schreef op 11-02-2024 om 13:16:

[..]

Was 't maar waar!

Werken, opruimen, de was opvouwen, naar de Jumbo... man, het is zondag, doe ff normaal.

Doe mij zo'n man!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.