Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Femke Halsema die niet normaal kan praten. 

aan man die al sinds s'ochtendsvroeg kickboksen aan het kijken is...

SuzyQFive schreef op 28-01-2024 om 11:44:

[..]

Bios van een keten? Dat drinken en eten bestellen lijkt me ideaal ❤️

Nee ze hebben maar 1 locatie 

lientje69 schreef op 28-01-2024 om 11:12:

ik heb een blaasontsteking

Abah, wat vervelend lientje...

Dolfje schreef op 28-01-2024 om 13:48:

[..]

Nee ze hebben maar 1 locatie

Ik ken er meerdere waar je kunt bestellen vanuit je stoel

Dolfje schreef op 28-01-2024 om 09:05:

[..]

Andere bioscoop zoeken. Wij hebben er een die altijd precies op tijd begint en geen pauze. Eten en drinken kun je bestellen via je telefoon of met een knop. Ik vind het ideaal.

oh dat is echt chill, bij de bios waar ik het meest heen ga, is het buffet beneden en de wc's boven bij de zalen. dus als ik alleen ben moet ik met snacks en al in de wc

Yumi schreef op 28-01-2024 om 14:14:

[..]

Ik ken er meerdere waar je kunt bestellen vanuit je stoel

Ik ook. 

Yumi schreef op 28-01-2024 om 14:14:

[..]

Ik ken er meerdere waar je kunt bestellen vanuit je stoel

Ja er zijn er meer dat weet ik maar die bij ons is geen keten. Ik vind het echt ideaal, lekker verse snacks, biertje erbij en film kijken. We doen het niet super vaak want het kost ons altijd een flinke bak geld 

Dolfje schreef op 28-01-2024 om 15:09:

[..]

Ja er zijn er meer dat weet ik maar die bij ons is geen keten. Ik vind het echt ideaal, lekker verse snacks, biertje erbij en film kijken. We doen het niet super vaak want het kost ons altijd een flinke bak geld

Naast het bestellen vanuit je elektrisch verstelbare stoel met voetenbank en tafeltje, is het heerlijk liggen, met een drankje en een hapje   

Yumi schreef op 28-01-2024 om 17:52:

[..]  Naast het bestellen vanuit je elektrisch verstelbare stoel met voetenbank en tafeltje, is het heerlijk liggen, met een drankje en een hapje

En wat is nu dan je ergernis?  

lientje69 schreef op 28-01-2024 om 11:12:

ik heb een blaasontsteking

beterschap 

Beterlaat2021! schreef op 28-01-2024 om 18:20:

[..]

En wat is nu dan je ergernis?

Dat ik niet daar lig, maar met een beginnende griep op de bank zit 

op het rtl-nieuws gaat het over het jatten in de supermarkten bij de selfscan. Iemand die dat regelmatig doet, verteld dat hij vaak croissantjes jat, want ja, volgens de letter van de wet is het natuurlijk stelen, maar ik doe dat omdat ik vind dat ik daar recht op heb, en de supermarkt hun eigen schuld is dat de prijzen zo hoog zijn. 

Deze sukkel snapt niet, dat juist door zulke akties de prijzen alleen maar hoger worden. 

Ik heb het gezien, hoop dat die  sukkel snel betrapt wordt.  Iets onderin je tas leggen wat je gestolen hebt helpt niet echt  tegen betrappen hoor!

Ik word regelmatig gecontroleerd en  dat vind ik prima.

aan mijn onderrug, sinds gisteren een spiertje verrekt denk ik. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.