Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 29-01-2024 om 09:45:

aan mijn onderrug, sinds gisteren een spiertje verrekt denk ik.

Dat heb ik ook, snap er niks van heb nauwelijks iets gedaan omdat ik me grieperig voel. Heb er warmte pleisters opgeplakt, maar dat heeft tot nu toe geen effect. 

Friezinnetje schreef op 29-01-2024 om 07:05:

op het rtl-nieuws gaat het over het jatten in de supermarkten bij de selfscan. Iemand die dat regelmatig doet, verteld dat hij vaak croissantjes jat, want ja, volgens de letter van de wet is het natuurlijk stelen, maar ik doe dat omdat ik vind dat ik daar recht op heb, en de supermarkt hun eigen schuld is dat de prijzen zo hoog zijn.

Deze sukkel snapt niet, dat juist door zulke akties de prijzen alleen maar hoger worden.

Dit soort Mensen wil je slaan met het telefoonboek in de hoop dat hun hersenpan gerest wordt. 



Rogue schreef op 29-01-2024 om 13:14:

[..]

Dit soort Mensen wil je slaan met het telefoonboek in de hoop dat hun hersenpan gerest wordt.



Ik dan altijd dat jij heel jong was maar als je weet wat een telefoonboek is dan ben je toch wat ouder. 

Vriend heeft tijdelijk huurcontract en kans dat deze niet verlengd wordt ivm die nieuwe huurwet. Zoveel stress want tja, niets te krijgen in de buurt

Mijn zusje en haar planning 🙃

Nog steeds geen vakantie geboekt. En nu twijfelen we ook over waar we heen willen. 

Bakblik schreef op 29-01-2024 om 13:23:

[..]

Ik dan altijd dat jij heel jong was maar als je weet wat een telefoonboek is dan ben je toch wat ouder.

dank voor het compliment maar ja ik weet zeker wat een telefoonboek is heb ze nog meegemaakt (ben van 1986) 

Dat ik niet fit ben. Hoesten/zere keel, hoofdpijn. Maar ziek gemeld

Friezinnetje schreef op 30-01-2024 om 08:26:

Dat ik niet fit ben. Hoesten/zere keel, hoofdpijn. Maar ziek gemeld

Beterschap!

Dat de huisarts nu al uitloopt. 

Friezinnetje schreef op 30-01-2024 om 08:26:

Dat ik niet fit ben. Hoesten/zere keel, hoofdpijn. Maar ziek gemeld

Beterschap 

Ik kan niet inloggen bij de online bibliotheek, vanwege onderhoud dat 2 dagen duurt 
Toch raar dat zo'n grote organisatie dit niet op orde heeft   

Yumi schreef op 30-01-2024 om 10:51:

Ik kan niet inloggen bij de online bibliotheek, vanwege onderhoud dat 2 dagen duurt
Toch raar dat zo'n grote organisatie dit niet op orde heeft



Vanwege technisch onderhoud is het maandag 29 en dinsdag 30 januari niet mogelijk om lid te worden, je te registreren of je gegevens te wijzigen. Excuses voor het ongemak.


Ik kan wel op de site, geen probleem, maar misschien omdat ik ingelogd blijf?

Ik log elke dag in, vanmorgen ook.
Kon dus gewoon inloggen.

nlies schreef op 30-01-2024 om 11:52:

[..]



Vanwege technisch onderhoud is het maandag 29 en dinsdag 30 januari niet mogelijk om lid te worden, je te registreren of je gegevens te wijzigen. Excuses voor het ongemak.


Ik kan wel op de site, geen probleem, maar misschien omdat ik ingelogd blijf?

Geen idee, uiteindelijk contact opgenomen, het probleem was bekent de verwachting was dat ik morgen pas kon inloggen maar na 16uur, was het probleem opgelost. Daarna kreeg ik steeds allerlei foutmeldingen, maar ook dat is opgelost en ik kan vanavond weer lezen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.