Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


En het blijft maar door waaien 
De voorspelling was dat het tot ongeveer 7 uur vanmorgen zou zijn en dan zou de wind afnemen 
Daarna was het ineens tot een uur of 12
Maar nog steeds waait het flink.
En ik vind de wind vandaag erger dan toen ze maandag waarschuwden voor storm Isha 

Mama-Inge schreef op 24-01-2024 om 17:10:

En het blijft maar door waaien
De voorspelling was dat het tot ongeveer 7 uur vanmorgen zou zijn en dan zou de wind afnemen
Daarna was het ineens tot een uur of 12
Maar nog steeds waait het flink.
En ik vind de wind vandaag erger dan toen ze maandag waarschuwden voor storm Isha

Hier is het inmiddels rustig. Morgen volgens de app Windy een rustige dag, maar vrijdag weer behoorlijk stevige wind, geen storm gelukkig.

Auwereel schreef op 24-01-2024 om 17:15:

[..]

Hier is het inmiddels rustig. Morgen volgens de app Windy een rustige dag, maar vrijdag weer behoorlijk stevige wind, geen storm gelukkig.

Ik heb het idee dat het hier inmiddels ook wat rustiger is 

Hier ging het vanmorgen enorm tekeer maar nu is het rustiger (Achterhoek).

Ohh ik erger me enorm aan mijn heup, ik heb zoveel pijn.. Baalde best wel dat ik moest werken (collega wilde ruilen) want daardoor kon fysio afspraak niet doorgaan. 
Klein stukje lopen van normaal gesproken 10 min. deed ik nu 20 min over 😅

Wat naar Haha!wait ..what, dat je daar zo'n pijn aan hebt

aan de weegschaal vanochtend.

Korte reacties van een vriendin  de laatste maanden. Heb al gevraagd  of ze boos is, of ik iets fout heb gedaan, of ze het contact liever verbreekt..
Totaal geen input van haar kant, alles moet sowieso al van mijn kant komen. 
Zegt nu niet lekker in haar vel te zitten, aangeboden  ergens  wat te gaan drinken fn erover te praten, enige reactie : we zien wel...
😏
Ik weet het nu ook niet meer hoor. Heb maar een bloemetje  gestuurd.
Hopelijk  komt dat wel goed binnen. 

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 10:02:

Korte reacties van een vriendin de laatste maanden. Heb al gevraagd of ze boos is, of ik iets fout heb gedaan, of ze het contact liever verbreekt..
Totaal geen input van haar kant, alles moet sowieso al van mijn kant komen.
Zegt nu niet lekker in haar vel te zitten, aangeboden ergens wat te gaan drinken fn erover te praten, enige reactie : we zien wel...
😏
Ik weet het nu ook niet meer hoor. Heb maar een bloemetje gestuurd.
Hopelijk komt dat wel goed binnen.

Ik zou het hierbij laten. "Even niet lekker in je vel zitten" vind ik geen excuus om kortaf te doen tegen iemand die je wil helpen.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 10:02:

Korte reacties van een vriendin de laatste maanden. Heb al gevraagd of ze boos is, of ik iets fout heb gedaan, of ze het contact liever verbreekt..
Totaal geen input van haar kant, alles moet sowieso al van mijn kant komen.
Zegt nu niet lekker in haar vel te zitten, aangeboden ergens wat te gaan drinken fn erover te praten, enige reactie : we zien wel...
😏
Ik weet het nu ook niet meer hoor. Heb maar een bloemetje gestuurd.
Hopelijk komt dat wel goed binnen.

Ik zou dat als een duidelijke afwijzing opvatten eerlijk gezegd....

Ik moet elke 5 minuten niezen 🤧

Herfstappeltaart schreef op 25-01-2024 om 13:29:

[..]

Ik zou dat als een duidelijke afwijzing opvatten eerlijk gezegd....

Zo vat ik het eigenlijk  ook op maar man zegt dat ik het te agressief lees. Dat ik iets anders lees dan er staat.

Maar dan nog, dat kan ze toch gewoon zeggen? Heb duidelijk  de vraag gesteld  wil je het contact verbreken, en daar zei ze nee op.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 15:45:

[..]

Zo vat ik het eigenlijk ook op maar man zegt dat ik het te agressief lees. Dat ik iets anders lees dan er staat.

Maar dan nog, dat kan ze toch gewoon zeggen? Heb duidelijk de vraag gesteld wil je het contact verbreken, en daar zei ze nee op.

De vraag is echter of ze ook actief contact wil onderhouden. Tussen dat en verbreken zit een wereld van mogelijkheden. Maar daar lijkt het niet op. Ik zou er niet teveel meer van verwachten. Kan een van beiden nog een keer de draad oppakken als daar behoefte aan is. 


lientje69 schreef op 24-01-2024 om 15:07:

Een reactie van iemand toen ik zei dat ik moest huilen nadat ik gehoord had dat ik slijtage aan mijn heup heb. ( ben pas 54 )
Oh, daar hoef je toch niet om te huilen, zo erg is dat niet hoor.
Uhm..ik vind het wel erg ja en ben er verdrietig om, mag het?

Nah! Een collega?

SuzyQFive schreef op 25-01-2024 om 17:53:

[..]

Nah! Een collega?

Nee, man van een vriendin. Hij heeft ook een nieuwe heup gekregen en ziet het probleem  niet zo. Klein detail, hij is met pensioen  en ik moet nog 13 jaar werken.

Ik ben mij toch een potje duizelig! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.