Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mannen hebben het toch stukken makkelijker.
Geen menstruatie, geen hormoonschommelingen,geen bevalling, geen verzakkingen ,geen bh, geen overgang. 

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 17:55:

[..]

Nee, man van een vriendin. Hij heeft ook een nieuwe heup gekregen en ziet het probleem niet zo. Klein detail, hij is met pensioen en ik moet nog 13 jaar werken.

Dat er slijtage is is vervelend.  Pijn is vervelend.  Maar het hoeft echt niet te betekenen dat je binnen een paar jaar een nieuwe heup moet.  De dingen die je zelf kunt doen die goed schijnen te zijn heb je vast al gehoord.  (Bewegen, bewegen,  afvallen)

Ik heb discusslijtage in nek en onderrug plus artrose in heup.  Allemaal aangetoond op MRI.  Een jaar of 7 geleden.  En het is bij mij gelukkig niet erger geworden. Ook de pijn niet. Dat zou ik jou uiteraard ook toewensen. 

Dorestad schreef op 25-01-2024 om 18:44:

[..]

Dat er slijtage is is vervelend. Pijn is vervelend. Maar het hoeft echt niet te betekenen dat je binnen een paar jaar een nieuwe heup moet. De dingen die je zelf kunt doen die goed schijnen te zijn heb je vast al gehoord. (Bewegen, bewegen, afvallen)

Ik heb discusslijtage in nek en onderrug plus artrose in heup. Allemaal aangetoond op MRI. Een jaar of 7 geleden. En het is bij mij gelukkig niet erger geworden. Ook de pijn niet. Dat zou ik jou uiteraard ook toewensen.

Daar ga ik ook van uit dorestad. Wordt aan gewerkt.   Bewegen, afvallen  én  nu een speciaal  fysiotraject.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 18:48:

[..]

Daar ga ik ook van uit dorestad. Wordt aan gewerkt. Bewegen, afvallen én nu een speciaal fysiotraject.

Maar je mag natuurlijk verdrietig zijn! Het kost hartstikke veel energie die je niet aan andere dingen kunt geven.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 18:48:

[..]

Daar ga ik ook van uit dorestad. Wordt aan gewerkt. Bewegen, afvallen én nu een speciaal fysiotraject.

citroentje schreef op 25-01-2024 om 18:50:

[..]

Maar je mag natuurlijk verdrietig zijn! Het kost hartstikke veel energie die je niet aan andere dingen kunt geven.

Precies,  het is niet iets waar je blij van wordt.  En goed dat je er aan werkt! Kanjer vind ik je. Niet alleen vanwege dit.

citroentje schreef op 25-01-2024 om 18:50:

[..]

Maar je mag natuurlijk verdrietig zijn! Het kost hartstikke veel energie die je niet aan andere dingen kunt geven.

Ja dat is zo. En aangezien  ik al chronisch pijnpatiënt ben na een herseninfarct  op jonge leeftijd  en nu eindelijk  na heel veel langer jaren struggelen  een leuke baan heb waar ik veel voldoening  uithaal, is dit extra zuur.  Wéér  mijn lichaam  die me in de steek laat. Net nu ik dacht na 30 jaar het eindelijk  allemaal  een  beetje  op de rit dacht  te krijgen....

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 10:02:


Ik weet het nu ook niet meer hoor. Heb maar een bloemetje gestuurd.
Hopelijk komt dat wel goed binnen.

Wat lief van jou!

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 15:45:

[..]

Zo vat ik het eigenlijk ook op maar man zegt dat ik het te agressief lees. Dat ik iets anders lees dan er staat.

Maar dan nog, dat kan ze toch gewoon zeggen? Heb duidelijk de vraag gesteld wil je het contact verbreken, en daar zei ze nee op.

Wat bedoelt ze met niet lekker in haar vel zitten? Is ze naar anderen ook zo?

duizel schreef op 25-01-2024 om 20:58:

[..]

Wat bedoelt ze met niet lekker in haar vel zitten? Is ze naar anderen ook zo?

Geen idee. Ze is erg op haarzelf. Werkt niet. Zit veel thuis. Heeft verder ook geen vriendinnen.  Geen idee wat er verder speelt, misschien  iets in haar gezin. Maar ze wil dus niet praten.

Dorestad schreef op 25-01-2024 om 19:15:

[..]

[..]

Precies, het is niet iets waar je blij van wordt. En goed dat je er aan werkt! Kanjer vind ik je. Niet alleen vanwege dit.

Lief, dank je dorestad 

Hang de hele avond al achter mijn telefoon en wordt er zo lamlendig van. Had beter netflix aan kunnen zetten, maar daar ben ik nu te laat voor, want bijna bedtijd. Wanneer leer ik nou eens om het gezellig te maken voor mezelf met een kop thee en een leuke serie.
En moeder belde en was vrij dwingend over komen eten. Op zich zou dat fijn kunnen zijn, ware het niet dat ze gelijk begint over lekker makkelijk en ze airfryer. Door energie gebrek hebben we al ongezond gegeten en eet ik in het weekend als ik tijd heb liever wel gezond. 
Airfryer, slechte uitvinding, mensen pakken dat ding zo makkelijk onder het mom dat het best meevalt en gezonder is dan echte frituur.

Aan mijn mobiel of aan de ING app of aan de browser van mijn mobiel. Ik zou "even" wat overschrijvingen downloaden, maar joost mag weten waar op mijn mobiel die overschrijvingen gedownload zijn, nergens te vinden. Nee hoor, zegt man, die hoef je niet te zoeken, die wordt gelijk geopend in de Adobe reader. Nou nee, niet bij mij dus. Dus toch maar mijn laptop erbij gepakt. Wachtwoord fout. Gebruikersnaam klopt niet. Zucht. Mobiel er weer bijpakken om daar de app te openen om te zien wat nou mijn gebruikersnaam is. Nieuw wachtwoord maken. En dan eindelijk kan ik de site openen mijn overschrijvingen downloaden. Hèhè.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 15:45:

[..]

Zo vat ik het eigenlijk ook op maar man zegt dat ik het te agressief lees. Dat ik iets anders lees dan er staat.

Maar dan nog, dat kan ze toch gewoon zeggen? Heb duidelijk de vraag gesteld wil je het contact verbreken, en daar zei ze nee op.

Ja ik snap je verwarring hoor. Vervelend dat soort dingen.

lientje69 schreef op 25-01-2024 om 19:20:

[..]

Ja dat is zo. En aangezien ik al chronisch pijnpatiënt ben na een herseninfarct op jonge leeftijd en nu eindelijk na heel veel langer jaren struggelen een leuke baan heb waar ik veel voldoening uithaal, is dit extra zuur. Wéér mijn lichaam die me in de steek laat. Net nu ik dacht na 30 jaar het eindelijk allemaal een beetje op de rit dacht te krijgen....

Ik was vanmorgen om 4 al weer wakker. Dat gaat al de hele week zo. En 's avonds om 8 uur kan ik mijn ogen amper open houden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.