Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Het regent. Kan het niet gewoon een paar weken droog zijn?

Netherfield schreef op 26-01-2024 om 07:43:

Het regent. Kan het niet gewoon een paar weken droog zijn?

Dat 

stokstaart schreef op 25-01-2024 om 09:34:

aan de weegschaal vanochtend.

En dat. 

idd dat het weer regent. 
En vannacht wel 3 keer uit bed om te plassen. 

Ik weet niet waar ik mij meer aan erger. Aan mijn man of aan de garage. Auto wordt vandaag gekeurd en zou onderhoud krijgen. Garage had mij gebeld dat voor 300 euro hij door de keuring zou komen. Wat kleine werkzaamheden en zoals altijd weer het lampje van het kenteken wat vervangen moet worden. Als ze de grote beurt zouden doen plus nog wat extra onderhoud komt het op 1600 euro uit. Want het is een oude auto en ze kunnen het dan niet vandaag allemaal doen. Ze moesten dan ook kijken wanneer ze er volgende week tijd hadden. Bij onze vorige oude auto waren ze ook al aan het zeuren. Blijkbaar hebben ze er geen zin in, want eigenlijk kwam het er op neer dat ze de auto het niet waard vonden of dat ze gewoon geen zin hebben om aan een wat oudere auto te sleutelen. 

Even met mijn man overlegd en die begon meteen te mopperen. We laten de auto gewoon keuren en die kleine dingetjes doen en dan kijken we wel even rustig naar het lijstje van werkzaamheden die ze vinden die nodig zijn. Waarschijnlijk gaan we dan een andere garage zoeken, want vorige keer dat ik langs kwam voor een nieuw lampje waren ze ook al aan het mopperen terwijl ik netjes van te voren had gebeld of ze tijd hadden.

Maar nu blijft mijn man dus mopperen over die 1600 euro. Ik snap best dat je even moppert. Helemaal na het gezeur wat we met een andere auto daar al eerder hebben gehad. Maar 2 uur door mopperen vind ik toch wel echt irritant worden. Helemaal omdat de auto gewoon door de keuring gaat komen zonder dat bedrag uit te geven.

Gsm vertoonde al even wat rare kuren en is nu compleet uitgevallen. Ben niet technisch genoeg om hem zelf te herstellen, dus volgende week op zoek naar een andere. 

Aan mezelf. Gisteren heel leuk afscheidsfeestje en dan ontkom je niet aan knuffels en nu heb ik koorts. 😒

Aan mijn telefoon die kuren heeft. 

Kind krijgt een operatie, niet iets wat heel belangrijk is, maar moet even gebeuren.
Zou ergens tussen de voorjaars vakantie en de mei vakantie zijn
Kregen we vandaag te horen welke dag.
Blijkt het op kind zijn verjaardag te zijn 
Toen ik dat tegen de verpleegkundige zei, snapte ze gelijk dat dat hem niet ging worden 
Hij gaat mee op de lijst voor de volgende ronde, als er operaties gepland worden voor deze arts.

Dolfje schreef op 26-01-2024 om 07:47:

[..]

En dat.

Hahaha, ben het met je beide reacties eens: regen en de weegschaal 😫

Als ik wakker word, moet ik niet op de wekker kijken!
Ik werd rond een uur of 6 wakker (dacht ik) en ik moest rond 7 uur op en werd bang om me te verslapen, alhoewel ik 2 wekkers had gezet. Dus lag ik na te denken over wat er allemaal moest gebeuren, o.a. met een zieke cavia naar de dierenarts. Na een uurtje nadenken, dacht ik, is het nou nog geen 7 uur? Bleek het nog voor 6 uur te zijn, ik had dus de 5 voor een 6 aangezien...  

Aan broer en zijn verslaving. Hij wil niet stoppen en niet geholpen worden.

Mama-Inge schreef op 26-01-2024 om 19:09:

Kind krijgt een operatie, niet iets wat heel belangrijk is, maar moet even gebeuren.
Zou ergens tussen de voorjaars vakantie en de mei vakantie zijn
Kregen we vandaag te horen welke dag.
Blijkt het op kind zijn verjaardag te zijn
Toen ik dat tegen de verpleegkundige zei, snapte ze gelijk dat dat hem niet ging worden
Hij gaat mee op de lijst voor de volgende ronde, als er operaties gepland worden voor deze arts.

Pff, wat is belangrijker een operatie of verjaardag?
Ik vind dit zeuren om het zeuren hoor en dat doe je vaker!
Alsof ze het daar al niet druk genoeg hebben! Accepteer de dag van operatie gewoon

JE zegt dat de verpleegkundige het snapte, maar vanbinnen dacht ze misschien ''heb je weer zo'n zeikerd!''
Dit vind  ik typisch een geval van alleen aan jezelf denken. Ze hebben daar met een hele planning te maken hé?

Mama-Inge schreef op 26-01-2024 om 19:09:

Kind krijgt een operatie, niet iets wat heel belangrijk is, maar moet even gebeuren.
Zou ergens tussen de voorjaars vakantie en de mei vakantie zijn
Kregen we vandaag te horen welke dag.
Blijkt het op kind zijn verjaardag te zijn
Toen ik dat tegen de verpleegkundige zei, snapte ze gelijk dat dat hem niet ging worden
Hij gaat mee op de lijst voor de volgende ronde, als er operaties gepland worden voor deze arts.

Decibel88 schreef op 26-01-2024 om 19:27:

[..]

Pff, wat is belangrijker een operatie of verjaardag?
Ik vind dit zeuren om het zeuren hoor en dat doe je vaker!
Alsof ze het daar al niet druk genoeg hebben! Accepteer de dag van operatie gewoon

JE zegt dat de verpleegkundige het snapte, maar vanbinnen dacht ze misschien ''heb je weer zo'n zeikerd!''
Dit vind ik typisch een geval van alleen aan jezelf denken. Ze hebben daar met een hele planning te maken hé?

Ligt een beetje aan hoe oud het kind is en wat er moet gebeuren.  Bij een 12 jarige kan je misschien de operatie voor laten gaan.  Bij een kleuter is de verjaardag het hoogtepunt van het jaar!!

Sommige dingen moeten asap geopereerd en dan heb je weinig keus.  Heeft de arts tijd dan moet je, denk aan kno operaties. Het rechtzetten van flaporen komt niet op een week, dat kan je uitstellen. 

Decibel88 schreef op 26-01-2024 om 19:27:

[..]

Pff, wat is belangrijker een operatie of verjaardag?
Ik vind dit zeuren om het zeuren hoor en dat doe je vaker!
Alsof ze het daar al niet druk genoeg hebben! Accepteer de dag van operatie gewoon

JE zegt dat de verpleegkundige het snapte, maar vanbinnen dacht ze misschien ''heb je weer zo'n zeikerd!''
Dit vind ik typisch een geval van alleen aan jezelf denken. Ze hebben daar met een hele planning te maken hé?

Mag mama Inge op dit ergernis topic zich gewoon ongebreideld ergeren zonder lullig commentaar van een medeforummer. Daar is dit topic toch juist voor bedoeld. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.