Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

24-01-2024 om 08:49 Topicstarter

Ik zit bij het keuringsstation te wachten voor een APK op m'n auto. Het is DRUK hier, zit hier nog wel even.

Dat ik om 4 uur wakker was en niet weer geslapen heb

Zit in een hoekkantoor en de wind staat vol op het raam en het geluid is zo vreselijk. Zo gieren en gillen. Straks kijken of er een ander kantoor leeg is ergens. 

Koettie schreef op 24-01-2024 om 09:15:

Zit in een hoekkantoor en de wind staat vol op het raam en het geluid is zo vreselijk. Zo gieren en gillen. Straks kijken of er een ander kantoor leeg is ergens.

Heb ik ook zo’n last van (maar dan thuis)! Vannacht nauwelijks geslapen en ik werk vandaag thuis, maar word gek van de herrie en de rondvliegende balkonmeubels en troep.
Rare winter qua weer 😡

Straks hardlopen, ik hoop dat het dan minder is… 

stomme wind inderdaad.. en ik heb hoofdpijn. Moet ongesteld worden denk ik.

Broodjebrie schreef op 24-01-2024 om 14:58:

stomme wind inderdaad.. en ik heb hoofdpijn. Moet ongesteld worden denk ik.

Ik ook! Stomme dag 😡


😁

Een reactie van iemand toen ik zei dat ik moest huilen nadat ik gehoord had dat ik slijtage aan mijn heup heb. ( ben pas 54 )
Oh, daar hoef je toch niet om te huilen,  zo erg is dat niet hoor. 
Uhm..ik vind het wel erg ja en ben er verdrietig  om, mag het?

lientje69 schreef op 24-01-2024 om 15:07:

Een reactie van iemand toen ik zei dat ik moest huilen nadat ik gehoord had dat ik slijtage aan mijn heup heb. ( ben pas 54 )
Oh, daar hoef je toch niet om te huilen, zo erg is dat niet hoor.
Uhm..ik vind het wel erg ja en ben er verdrietig om, mag het?

Loulou39 schreef op 24-01-2024 om 15:03:

[..]

Ik ook! Stomme dag 😡


😁

Maar echt. Paracetamol doet nog weinig helaas.

Broodjebrie schreef op 24-01-2024 om 15:14:

[..]

Maar echt. Paracetamol doet nog weinig helaas.

Bij mij werkt dat ook niet, ik heb altijd één heel lang weekend per maand hormonale migraine en die voel ik nu al aankomen. De neuroloog had hele zware migraine pillen voorgeschreven, maar die gebruik ik liever niet: de bijwerkingen zijn erger dan de pijn.

Buitenlucht zal vandaag nog wel fijn zijn (even kort hardlopen want daar komt het weekend niets van) 👍🏻

Loulou39 schreef op 24-01-2024 om 15:21:

[..]

Bij mij werkt dat ook niet, ik heb altijd één heel lang weekend per maand hormonale migraine en die voel ik nu al aankomen. De neuroloog had hele zware migraine pillen voorgeschreven, maar die gebruik ik liever niet: de bijwerkingen zijn erger dan de pijn.

Buitenlucht zal vandaag nog wel fijn zijn (even kort hardlopen want daar komt het weekend niets van) 👍🏻

Hoofdpijn lijkt iets minder te worden. Het is een lichte hoofdpijn dus het is ook niet zo erg gelukkig, maar ik vind het wel vervelend. Dadelijk komt de kapster en daarna wil ik een plantje voor mezelf gaan kopen. 

Broodjebrie schreef op 24-01-2024 om 15:27:

[..]

Hoofdpijn lijkt iets minder te worden. Het is een lichte hoofdpijn dus het is ook niet zo erg gelukkig, maar ik vind het wel vervelend. Dadelijk komt de kapster en daarna wil ik een plantje voor mezelf gaan kopen.

Fijn! 
En goed plan, even lekker jezelf verwennen 👍🏻

Loulou39 schreef op 24-01-2024 om 15:29:

[..]

Fijn!
En goed plan, even lekker jezelf verwennen 👍🏻

Zeker

Rot wind, heel slecht geslapen vanwege borden voor de bouw die omgingen. Net met boodschappen doen, vliegen de plastic afvalzakken in het rond gewoon gevaarlijk 

Ook nauwelijks geslapen door de wind.,wat een lawaai vannacht !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.