Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik zit ‘Meer dan verwacht’ te kijken en dat meisje van dat ‘Surinaamse’ stel krijgt oorbellen terwijl die moeder dat eigenlijk niet echt wil. Sowieso krijg ik de zenuwen van die moeder…

paspoort gate deel 2.... foto's zijn niet goed dus mag morgen weer nieuwe gaan maken en maandag naar het loket....  enige voordeel ik hoef niet te betalen voor de foto's 

Aan de kat die blijft janken 

Leuk, zo’n festival in de stad. Maar hoezo kan ik het IN mijn huis horen terwijl ik in een dorp naast de stad woon?

Netherfield schreef op 19-01-2024 om 00:08:

Leuk, zo’n festival in de stad. Maar hoezo kan ik het IN mijn huis horen terwijl ik in een dorp naast de stad woon?

Gunstige windrichting? Ik hoor niks hier (je bedoelt esns toch?) 

Irritant, ik zoek nog even een oude bloeduitslag op, zie bij toeval een MRI-uitslag, dat wel besproken is, dacht ik. Maar blijken er toch dingen in te staan die niet zo duidelijk gecommuniceerd zijn en zeker niet naar de fysio… 

Aan de mailtjes. Ik probeer iets over te dragen maar ik krijg het steeds weer terug. 

denk je een lekker filmavondje te hebben op Videoland, is er geen ondertiteling react_frown.png en de instellingen staan goed..


  • de ondertiteling bij dat dating programma aan het water opNPO Start is mega klein. Niet te lezen. 
SuzyQFive schreef op 18-01-2024 om 22:37:

Ik zit ‘Meer dan verwacht’ te kijken en dat meisje van dat ‘Surinaamse’ stel krijgt oorbellen terwijl die moeder dat eigenlijk niet echt wil. Sowieso krijg ik de zenuwen van die moeder…

Ik kijk het ook en vind tot nu toe eigenlijk alleen dat stel met de driejarige meisjes en het stel wat de babies nog moet krijgen wel leuk.

JtM

JtM

19-01-2024 om 07:45 Topicstarter

Vandaag zou onze (eind december overleden) hond 6 zijn geworden. Ik mis haar zo  had niet verwacht dat het gemis vandaag extra zou aankomen.

  JtM : Sterkte.   Dat verdriet slijt slechts langzaam.  Zeker als er geen nieuwe hond komt blijft dat gemis.

Dat ik een vaste afspraak heb die eens in de zoveel tijd een uur vroeger is 

Ik ben van de trap gevallen en nu doet er van alles en nog wat pijn 

Bailey26 schreef op 19-01-2024 om 12:44:

Ik ben van de trap gevallen en nu doet er van alles en nog wat pijn

Ah jakkes! Beterschap 

Bailey26 schreef op 19-01-2024 om 12:44:

Ik ben van de trap gevallen en nu doet er van alles en nog wat pijn

Je zou beter moeten weten, die trap staat er toch al langer dan vandaag. 
Neen, sorry: hoop dat het een beetje meevalt en ga zeker naar de huisarts als iets begint op te vallen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.