Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 28-12-2023 om 20:25:

Onze kat is weg. Rond 12 uur vanmiddag heb ik hem nog gezien, toen ik om half 4 thuiskwam (met een nieuw halsbandje voor hem) was hij weg en hij is nog niet weer thuis. Door het hele huis gekeken, in de tuin, vanavond geroepen in het wijkje achter ons. Niet leuk. Man is helemaal van slag, de kat ligt meestal de hele avond op zijn schoot namelijk. Ik denk dat hij naar buiten is gegaan en is geschrokken van vuurwerk. Hopen dat hij snel terugkomt.

Kort na mijn verhuizing was mijn kat ook zoek. Ik heb de poort naar de tuin open gezet. Haar mandje en een bakje eten en drinken ernaast en daar een tuintafeltje overheen. De tweede ochtend lag zij in haar mandje. Ik heb nog nooit twee nachten zó slecht geslapen. Ik hoop dat jouw kat snel thuis komt.

Vuurwerk is kaauutee

Hier ook niet gerealiseerd dat vandaag de vuurwerkverkoop begon, ik dacht morgen, katten naar buiten gedaan, nog geen vijf minuten later ging het los. 1 kat rent in paniek weg, de andere twee sprongen nog net niet bij de ramen omhoog. 😒 

Hopelijk is de kat snel terug!
En degene met buikgriep snel weer beter!

Vervelend Netherfield. Hopelijk komt hij snel weer terug. 

Ik heb sinds een paar dagen oorsuizen aan een kant. Heel irritant. Zeker als je probeert te slapen. Huisarts gebeld en moet nu week neusspray gebruiken en als dan niet over is terugbellen.

Kat kwam om 23:00 doodleuk binnengewandeld. Beetje nat en enorm knuffelig. Ligt nu ook op schoot. Blij! Zo ff kattebakvulling halen (normaal doet-ie alles buiten) en dan nu alvast de bak maar in huis ipv alleen met oud en nieuw. Hoorde net ook alweer knallen. Kutvuurwerk. Als ze nu eens alleen siervuurwerk verkochten wat niet knalt, knettert of gilt

Fijn dat de kat weer terecht is Netherfield!

Hier tot 1 uur vannacht volop vuurwerk, ben maar gaan lezen en daarna als een blok in slaap gevallen. 

Netherfield schreef op 29-12-2023 om 10:40:

Kat kwam om 23:00 doodleuk binnengewandeld. Beetje nat en enorm knuffelig. Ligt nu ook op schoot. Blij! Zo ff kattebakvulling halen (normaal doet-ie alles buiten) en dan nu alvast de bak maar in huis ipv alleen met oud en nieuw. Hoorde net ook alweer knallen. Kutvuurwerk. Als ze nu eens alleen siervuurwerk verkochten wat niet knalt, knettert of gilt

O wat fijn!!

Hou de katten binnen en de honden goed aangelijnd om drama's  te voorkomen.

Wat dat betreft ben ik blij dat wij tegenwoordig binnenkatten hebben die alleen buiten mogen in onze tuin (en ze kunnen er niet uit, gelukkig!). Ik herinner me die stress maar al te goed, niet fijn.

Na maanden weer eens een stopweek ingelast, maar wat heb ik die kramp niet gemist, zeg!

En weer een ander merk medicijnen 

Netherfield fijn dat poezel weet terecht is. 

Jeetje wat zijn boodschappen duur geworden zeg. 
Voor 4 flessen cola was ik al €10.- kwijt. (nee de goedkopere merken waren er niet meer). 

Vannacht droomde ik dat ik een manier gevonden had om snel  in slaap te vallen.
Werd ik wakker, wist ik het nog niet!

Wij hebben op oudjaarsdag een oudejaarsborrel met alle nieuwe bewoners bij een van ze in de tuin, iedereen neemt wat te eten (hapjes/ lekkers) mee.
Geen idee wat ik mee moet nemen..niet direct een ergernis, maar toch hinderlijk.

Netherfield schreef op 29-12-2023 om 10:40:

Kat kwam om 23:00 doodleuk binnengewandeld. Beetje nat en enorm knuffelig. Ligt nu ook op schoot. Blij! Zo ff kattebakvulling halen (normaal doet-ie alles buiten) en dan nu alvast de bak maar in huis ipv alleen met oud en nieuw. Hoorde net ook alweer knallen. Kutvuurwerk. Als ze nu eens alleen siervuurwerk verkochten wat niet knalt, knettert of gilt

Fijn dat kat weer terug is. Mijn incident met kat is inmiddels al meer dan 20 jaar geleden (ik heb nu alleen nog binnenkatten) maar ik kan mij dat rotgevoel nog goed herinneren. De kinderen ook. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.