Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Zilver_gray schreef op 29-12-2023 om 23:41:

Wij hebben op oudjaarsdag een oudejaarsborrel met alle nieuwe bewoners bij een van ze in de tuin, iedereen neemt wat te eten (hapjes/ lekkers) mee.
Geen idee wat ik mee moet nemen..niet direct een ergernis, maar toch hinderlijk.

Tapas, chips, toastjes met smeersels? Zo doen wij het, morgen komen er ook wat buren hierheen. Ik zorg voor de chips, een ander neemt tapas mee etc. 

Dat stomme vuurwerk!

Broodjebrie schreef op 30-12-2023 om 08:44:

[..]

Tapas, chips, toastjes met smeersels? Zo doen wij het, morgen komen er ook wat buren hierheen. Ik zorg voor de chips, een ander neemt tapas mee etc.

Dat is zeker een idee 

Ik zat ook te denken aan een lekkere kaas (blokjes) en worst. Maar misschien is dat toch te saai..

Bedankt voor het meedenken!

Zilver_gray schreef op 30-12-2023 om 09:04:

[..]

Dat is zeker een idee

Ik zat ook te denken aan een lekkere kaas (blokjes) en worst. Maar misschien is dat toch te saai..

Bedankt voor het meedenken!

heel simpel: minimozzarella met tomaatje en blaadje basilicum op prikker. Valt altijd goed in de smaak

of mini-ragoutbakjes vullen met wat fijngesneden groente (prei, paprika en evt spekjes) met een ei en wat kaas mengen, bakjes ong 10 min in een voorverwarmde oven afbakken. 

Friezinnetje schreef op 30-12-2023 om 09:25:

[..]

heel simpel: minimozzarella met tomaatje en blaadje basilicum op prikker. Valt altijd goed in de smaak

of mini-ragoutbakjes vullen met wat fijngesneden groente (prei, paprika en evt spekjes) met een ei en wat kaas mengen, bakjes ong 10 min in een voorverwarmde oven afbakken.

Dat klinkt ook erg lekker Friezinnetje 😍.

Ga later boodschappen doen, zal kijken wat het gaat worden.

Bedankt voor het meedenken 

Dat mijn uitkering geblokkeerd zit door een administratief probleem. Dienst dat een papier moest doorsturen zegt dat ze dit gedaan heeft, maar de dienst die uitbetaald was de ganse week gesloten. 
Gelukkig alles in huis, maar hoop wel dat het dinsdag snel opgelost is. 

Ik heb geen zin in vandaag want ik voorzie ruzie en chagrijn. Dus ben ik nu alvast chagrijnig. Gatverdamme. 

Dezelfde ergernis als veel mensen waarschijnlijk: de enorm zware bommen! Dat is toch geen vuurwerk meer. Mijn kat wordt er agressief van en zit te grommen vanaf zijn uitkijkpunt binnen en wil steeds naar buiten om ze mores te leren ofzo. Althans, zo kijkt hij wel. Of zou hij mijn stemming hebben overgenomen. Ik ben taalbuddy (voor collega’s uit EU landen) en heb de mensen al gewaarschuwd over het oorlogsgebied wat ze kunnen verwachten met oudjaar. “Maar er is toch een vuurwerkverbod hier” en dan mocht ik ze ook gaan uitleggen dat Nederlanders schijt hebben aan dat soort regels. Ik heb er gewoon plaatsvervangende schaamte over. En ergernis, dus. 

Zilver_gray schreef op 30-12-2023 om 09:04:

[..]



Ik zat ook te denken aan een lekkere kaas (blokjes) en worst. Maar misschien is dat toch te saai

Kan dan wel saai zijn  volgens mensen maar dat gaat er altijd bij iedereen goed in! Dus gewoon een prima idee. Maar ja ik  kaas en worst

Alweer zo'n trek 😵‍💫.
Ik heb al bak havermout met banaan op, appel, mandarijn en twee ontbijtkoek. 

Goh, de idioten van XR zijn ook weer bezig zie ik    Blij dat ik niet naar Amsterdam hoef.

Dolfje schreef op 30-12-2023 om 11:35:

[..]

Kan dan wel saai zijn volgens mensen maar dat gaat er altijd bij iedereen goed in! Dus gewoon een prima idee. Maar ja ik kaas en worst

Boodschappen gedaan....en toch kaas en worst gehaald...maar dan wel met een Amsterdams uitje 

Postnl gooit hier een pakket voor de deur neer. En bedankt, zit een barst in...Daar gaan we weer foto's maken mailen en hopen dat het goed komt... en bedenken hoe ik het terug bij een afgiftepunt krijg 

kerst schreef op 29-12-2023 om 16:25:

En weer een ander merk medicijnen

Tja, met 200+ middelen die niet leverbaar zijn zal dat alleen maar veel vaker voor gaan komen. Maar we willen het allemaal zo goedkoop mogelijk houden hier, dus voor de medicijnfabrikanten is Nederland geen goede afzetmarkt. We bieden te weinig en met een levering aan andere landen kunnen ze meer verdienen. Dus logisch dat wij ergens aan het eind van de lijn een bevoorraad worden en daardoor krijgen wat er nog leverbaar is ipv wat we zouden willen hebben. 

Aan man die zo lang wegblijft dat ik niet meer naar sportschool kan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.