Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat ik om 5.15 uur klaarwakker was en het nu nog steeds donker is. 
Bovenbuurman staat al een kwartier heeel hard te hoesten en te rochelen in zijn badkamer. Klinkt ongezond. (en onsmakelijk)

oudmaarnognietkoud schreef op 24-12-2023 om 07:05:

[..]

Als ik mijn eigen dekentje meeneem, mag ik er dan ook bij?

Tuurlijk! Lekker knus, met z'n allen liggen snurken 

Winterslaap of overwinteren zijn beide wel dingen waar ik me in kan vinden.

Medische vragen snap ik ook niet zo Phoebe. Zeker ook niet als men al naar de huisarts /fysio etc is geweest en die zeggen dan iets wat ze niet geloven maar wat mensen op een forum zeggen wel?

Mijn ergernis is dat iemand iets wat ik wil gaan doen een andere richting op aan het duwen is( tenminste zo komt het op mij over). 
Er is nog niks geregeld en geen idee of we het met zijn allen ( vriendenclub) gaan doen maar toch erger ik me.

Medische vragen kan ik me soms nog iets bij voorstellen,  ik bel ook niet voor elk wissewasje de huisarts, maar ik verbaas me altijd meer over: 'ik ben 2 dagen over tijd, ben ik zwanger..?' Tja, hoe moeten wij dat nou weten

Een compleet verlepte basilicum plant bij mijn geleverde boodschappen. Kom op mensen, dat zie je toch bij de order picken al? Snap dat niet hoor. Gelukkig moest ik toch nog voor 1 ding naar de supermarkt straks, kan ik meteen nog dit meenemen.

duizel schreef op 24-12-2023 om 04:52:

het gehoest van dochter. Ze kan er niks aan doen dus ik erger me niet aan haar, maar dat gehoest al een week lang, vooral in de nacht (als ze ligt dus). We slapen allebei slecht daardoor dus overdag ook moe wat het niet echt gezelliger maakt ofzo.
Ze is er zelf ook zo klaar mee dat ze af en toe huilend bij me komt om te zeggen dat ze er niet meer tegen kan. Zo sneu

Misschien noscapine hoestdrank voor haar kopen? Ik weet niet hoe oud ze is??

BlairW schreef op 24-12-2023 om 09:30:

Een compleet verlepte basilicum plant bij mijn geleverde boodschappen. Kom op mensen, dat zie je toch bij de order picken al? Snap dat niet hoor. Gelukkig moest ik toch nog voor 1 ding naar de supermarkt straks, kan ik meteen nog dit meenemen.

O wat erg dit!  Ik had dinsdag bij mijn favoriete delikraam op de markt favoriete kaas meegenomen. Even vacuüm laten trekken, zodat ik er met oud en nieuw nog van kan genieten. Zie ik zojuist dat hij in het vacuüm is gaan schimmelen. 😭

Niks meer aan te doen.  Geen markt meer tot de tweede week van januari. 

Oef. Gister hele dag met beste vriendin geweest en die appt net dat ze positief test op corona. Stapte net binnen met al mn boodschappen voor de borrel vanavond. Voel me gelukkig nog prima maar nu kan zij er niet bijzijn. Heel stom

Dat ik sinds vanmorgen corona heb en dat mensen roepen dat het soort verkoudheid is. Ik ben flink ziek en braak zelfs mijn thee uit.

citroentje schreef op 24-12-2023 om 13:12:

Dat ik sinds vanmorgen corona heb en dat mensen roepen dat het soort verkoudheid is. Ik ben flink ziek en braak zelfs mijn thee uit.

Ik wou eigenlijk nog even naar de Etos lopen, om mijzelf te trakteren op badolie. Zag mijzelf al helemaal in bad liggen met een lekkere olie, kaarsje en een kop thee er bij. 
Maar het regent weer hartstikke hard. 

Ja, het zou om precies 14.00 u  voor enkele uren droog zijn, volgens Weeronline.
Klopt helemaal nix van.   Hond heeft zojuist één grote plas in de tuin gedaan en kwam snel weer naar binnen. Zó braaf.

Bailey26 schreef op 24-12-2023 om 14:39:


Maar het regent weer hartstikke hard.

Ik wilde ook graag naar buiten, even een eind lopen en een laatste boodschap: ook tot 14:00 uur gewacht (bedankt buienradar), maar het blijft maar regenen in combinatie met die keiharde wind 😡


En als het dan al weken schijtweer is, en ik een dekentje meeneem, mag ik dan bij jou?

Beterlaat2021! schreef op 24-12-2023 om 15:59:

Ja, het zou om precies 14.00 u voor enkele uren droog zijn, volgens Weeronline.
Klopt helemaal nix van. Hond heeft zojuist één grote plas in de tuin gedaan en kwam snel weer naar binnen. Zó braaf.

Klopt,  ik ging om 14.30 een boodschap doen. Volgens buienradar zou het droog zijn. Echt niet. Mja, capuchon op en gaan. Gelukkig heb ik wat extra winterkilo's, de wind deed ook goed zijn best. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.