Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 24-12-2023 om 09:56:

[..]

O wat erg dit! Ik had dinsdag bij mijn favoriete delikraam op de markt favoriete kaas meegenomen. Even vacuüm laten trekken, zodat ik er met oud en nieuw nog van kan genieten. Zie ik zojuist dat hij in het vacuüm is gaan schimmelen. 😭

Niks meer aan te doen. Geen markt meer tot de tweede week van januari.

Met die kaas zou ik toch echt teruggaan. Die is duur zat.

Meh. Mn favo feestje elk jaar is de kerstavond borrel, jarenlange traditie met vrije inloop, iedereen is welkom en mag mee. Super veel zin in maar bijna iedereen heeft afgezegd wegens ziekte of komt veel later. Vriend is ook ziek dus er niet bij. Heel misschien later vanavond. Mn vader is ook ziek dus komt niet morgen, hebben ze m'n zusjes ons moeder uitgenodigd. Dit is zo m'n week niet heb er geen zin meer in. Blegh

Al die regen met een lekkage ik ben het zo zat   

Koettie schreef op 24-12-2023 om 19:01:

Meh. Mn favo feestje elk jaar is de kerstavond borrel, jarenlange traditie met vrije inloop, iedereen is welkom en mag mee. Super veel zin in maar bijna iedereen heeft afgezegd wegens ziekte of komt veel later. Vriend is ook ziek dus er niet bij. Heel misschien later vanavond. Mn vader is ook ziek dus komt niet morgen, hebben ze m'n zusjes ons moeder uitgenodigd. Dit is zo m'n week niet heb er geen zin meer in. Blegh

Leef met je mee, hoop dat je toch nog een leuk avond hebt.

Hier ook zieken, hoop dat het 2de kerstdag iets beter gaat en we dan samen kunnen eten 

Buikgriep  eerst de kinderen en nu ik. Dag kerstdagen, kerstdiner en gezellig samen zijn. Had me er zo op verheugd.
Straks 3 x overgeheveld en nu met een hele gevoelige maag in bed. Hoop maar dat dit het is. 
Getver, baal echt.

Jeetje wat veel zieken hier! En dat zo vlak voor de Kerstdagen.
Heel veel beterschap, hopelijk voelen jullie je snel beter. 

Yumi schreef op 24-12-2023 om 22:52:

[..]

Leef met je mee, hoop dat je toch nog een leuk avond hebt.

Hier ook zieken, hoop dat het 2de kerstdag iets beter gaat en we dan samen kunnen eten

Valt een beetje tegen allemaal, ben inmiddels goed chagrijnig. Mogelijk dat ik morgen ook gewoon geen kerst ga doen, zo geen zin en geduld voor een dag met m'n moeder. Maar wie weet helpt een nacht slapen. Zelfs de kroeg en kerstzingen kon mn mood niet redden vandaag. 

die boy van winter vol liefde staat hier ook weer vooraan. Ergens petje af voor zijn drive maar ook, je kunt teveel geven. Deelname aan 6 tv programma’s in een jaar….. kapitalisme faalt. 

Bakblik schreef op 24-12-2023 om 09:56:

[..]

O wat erg dit! Ik had dinsdag bij mijn favoriete delikraam op de markt favoriete kaas meegenomen. Even vacuüm laten trekken, zodat ik er met oud en nieuw nog van kan genieten. Zie ik zojuist dat hij in het vacuüm is gaan schimmelen. 😭

Niks meer aan te doen. Geen markt meer tot de tweede week van januari.

Da’s ook echt zonde zeg! Kaas is al zo duur momenteel. En dan verheug je je er op, heb je dit vriendin van ons had via picnic beschimmeld vlees…kon dus ook nog op pad. 

Die regen erger ik me ook wel aan inmiddels ja. Wij proberen zo’n 3-4 keer per week 5km te wandelen, maar dat schiet er de laatste tijd echt zo vaak bij in ivm regen. 

BlairW schreef op 25-12-2023 om 08:35:

[..]


Die regen erger ik me ook wel aan inmiddels ja. Wij proberen zo’n 3-4 keer per week 5km te wandelen, maar dat schiet er de laatste tijd echt zo vaak bij in ivm regen.

Ja wij wandelen normaal ook zo goed als elke dag maar ben deze week nog niet een keer in het park geweest. Ben wel naar de sportschool geweest maar ik loop liever buiten.

Mijn ergernis waar ik geen idee van heb hoe lang het nog duurt is nachtzweten. Ik ben gestopt met de pil omdat ik bijna 50 ben en ben vorige week een soort van ongesteld geweest dat zweten midden in de nacht en daardoor slecht slapen ben ik nu al beu.

beterschap voor alle zieken! Ik hoor van meer mensen dat ze buikgriep hebben, zo naar..

Krampen in mijn darmen

Het is goed dat ik gisteren gasten had en vandaag te gast zal zijn met een kerstdiner.
Met het opruimen van de vaat van gisteravond helaas een vinger langs mijn mesje gehaald. Zit nu al een uur op de bank met een stevig verbonden vinger omhoog. Zo de auto in om om 17.00 ontvangen te worden.

Auauau

Bakblik schreef op 25-12-2023 om 15:32:

Het is goed dat ik gisteren gasten had en vandaag te gast zal zijn met een kerstdiner.
Met het opruimen van de vaat van gisteravond helaas een vinger langs mijn mesje gehaald. Zit nu al een uur op de bank met een stevig verbonden vinger omhoog. Zo de auto in om om 17.00 ontvangen te worden.

Auauau

O nee!! Sterkte 🌸

Bakblik schreef op 25-12-2023 om 15:32:

Het is goed dat ik gisteren gasten had en vandaag te gast zal zijn met een kerstdiner.
Met het opruimen van de vaat van gisteravond helaas een vinger langs mijn mesje gehaald. Zit nu al een uur op de bank met een stevig verbonden vinger omhoog. Zo de auto in om om 17.00 ontvangen te worden.

Auauau

Oh nee! Sterkte 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.