Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 22-12-2023 om 19:45:

[..]

Eigenlijk vind ik dit een ontzéttend zeurtopic.

Het heeft niet voor nix veel meer berichten dan het topic : "Waar werd je vandaag blij van?"

Het is een ergertopic. Dat kan grenzen aan een zeurtopic indien je de ergenis overdreven, aanstellerig, verwend, ridicule of dus gewoon gezeur vind

Ik denk dat waar werd je blij van topic een grotere stap is om in te schrijven dan een ergernistopic. Misschien als het blij topic fijne momentje van de dag heette dat er daar ook meer werd neergezet. Lagere drempel.


Of was dit gewoon je ergermomentje van de dag, dan heb ik niks gezegd iedereen mag zich ergeren waaraan die dat wilt zonder commentaar of het wel een legale ergernis is 

JtM

JtM

22-12-2023 om 20:27 Topicstarter

Koettie schreef op 22-12-2023 om 19:36:

[..]

Jij ook morgen! Vanmiddag kat laten inslapen, was idd kanker en kwestie van tijd. Liever nu, om alle ellende, pijn en ongemak voor te zijn. Naar einde van ren hele stressvolle week. Ben verdrietig, koppijn en mn hele lichaam staat strak pff. Ik ga maar even opruimen en vroeg naar bed.

Sterkte 

Herkenbaar van de hoofdpijn en strak staan van lichaam. Had eigenlijk gehoopt dat dat na morgenochtend wat beter zou worden.

Beterlaat2021! schreef op 22-12-2023 om 19:45:

[..]

Eigenlijk vind ik dit een ontzéttend zeurtopic.

Het heeft niet voor nix veel meer berichten dan het topic : "Waar werd je vandaag blij van?"

Ik erger me dan weer aan dit soort van zeurpost   

Laat mensen lekker zaniken hier, daar is het topic voor. 

En nog een ergernis. Vriend wist dat ik naar de dierenarts ging vandaag en geen enkel berichtje gehad. Nu had hij wel een drukke dag met lunch en borrel en alles maar toch 

Sterkte Koettie en JtM 

Koettie schreef op 22-12-2023 om 20:56:

En nog een ergernis. Vriend wist dat ik naar de dierenarts ging vandaag en geen enkel berichtje gehad. Nu had hij wel een drukke dag met lunch en borrel en alles maar toch

Vind ik best heel bot eigenlijk, ook al heb je 60 borrels!

Beterlaat2021! schreef op 22-12-2023 om 19:45:

[..]

Eigenlijk vind ik dit een ontzéttend zeurtopic.

Het heeft niet voor nix veel meer berichten dan het topic : "Waar werd je vandaag blij van?"

Maar het is hetzelfde niveau als dat andere blije topic! Hier is een “waar heb jij je aan geërgerd topic” een topic om even lekker te zeuren, of hele zware dingen te delen zoals het laten inslapen van je huisdier!

Misschien is het een idee om topics niet te bekritiseren omdat mensen berichten posten die horen bij het topic (dus gewoon hoe een forum werkt) maar gewoon weg te blijven bij een topic wat je stom vindt?

Stond een busje van bezorger op straat. Stopt er een auto naast. Straat geblokkeerd. Bestuurder overlegt met pakketbezorger. Wat is dit, een drive-through-pakketpunt?? Ga aan de kant, ik wil naar huis!

Week was goed begonnen maar sinds gisteren is het weer heel woelig in mijn hoofd. Kan me moeilijk focussen en weet niet zeker of ik mijn medicatie genomen heb. 
Hoop dat ik vannacht goed slaap en dat het er morgen uit is. 

ik heb geen goede week achter de rug, maar vandaag barste toch echt de bom...
drama op het werk drama op de vloer, no shows annuleringen, heel slecht geslapen nieuwe kast die nog in elkaar moet, leef half uit wasmanden/action tassen
 klote wind moet morgen kerstboodschappen doen  houd me hart vast  en dan ook nog is ongesteld


schiet mij maar lek   

Rogue schreef op 22-12-2023 om 22:35:

ik heb geen goede week achter de rug, maar vandaag barste toch echt de bom...
drama op het werk drama op de vloer, no shows annuleringen, heel slecht geslapen nieuwe kast die nog in elkaar moet, leef half uit wasmanden/action tassen
klote wind moet morgen kerstboodschappen doen houd me hart vast en dan ook nog is ongesteld


schiet mij maar lek

Rogue schreef op 22-12-2023 om 22:35:

ik heb geen goede week achter de rug, maar vandaag barste toch echt de bom...
drama op het werk drama op de vloer, no shows annuleringen, heel slecht geslapen nieuwe kast die nog in elkaar moet, leef half uit wasmanden/action tassen
klote wind moet morgen kerstboodschappen doen houd me hart vast en dan ook nog is ongesteld


schiet mij maar lek

Pief, poef, paf.
Hoop voor jou een lekkere nachtrust en dat morgen na de boodschappen alles in zijn plooi valt. 

Sorry dat ik het hier schrijf, weet even niet waar anders en denk wel dat de mods dit kunnen verwijderen. Heel moeilijk momenteel om mij te focussen, in mijn hoofd spelen constant deja-vu"s af over de komende dagen, terwijl ik weet dat dit niet kan. Vrouw en stiefzoon slapen, heb niemand anders. Denk zo meteen naar de nachtwinkel te gaan voor tabak en whisky, maar kan ik zo wel fietsen. Weet wat de mening is over alcohol, maar mij helpt het om die hersens te verdoven. Heb ook nog tranxene liggen, maar weet dat ik daarmee moet oppassen. Fuck, muziek, missfhien helpt muziek.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

22-12-2023 om 23:06

Moirmel schreef op 22-12-2023 om 23:06:

Sorry dat ik het hier schrijf, weet even niet waar anders en denk wel dat de mods dit kunnen verwijderen. Heel moeilijk momenteel om mij te focussen, in mijn hoofd spelen constant deja-vu"s af over de komende dagen, terwijl ik weet dat dit niet kan. Vrouw en stiefzoon slapen, heb niemand anders. Denk zo meteen naar de nachtwinkel te gaan voor tabak en whisky, maar kan ik zo wel fietsen. Weet wat de mening is over alcohol, maar mij helpt het om die hersens te verdoven. Heb ook nog tranxene liggen, maar weet dat ik daarmee moet oppassen. Fuck, muziek, missfhien helpt muziek.

 

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

Wat verdrietig! Heel veel sterkte! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.