Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Koettie schreef op 22-12-2023 om 13:16:

Vanmiddag ook dierenarts met de kat. Sowieso slechte uitkomst, ze heeft 90% een tumor. Mehh

Sterkte Koettie! Heel verdrietig. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-12-2023 om 07:55

Rogue schreef op 22-12-2023 om 22:35:

ik heb geen goede week achter de rug, maar vandaag barste toch echt de bom...
drama op het werk drama op de vloer, no shows annuleringen, heel slecht geslapen nieuwe kast die nog in elkaar moet, leef half uit wasmanden/action tassen
klote wind moet morgen kerstboodschappen doen houd me hart vast en dan ook nog is ongesteld


schiet mij maar lek

Ook van mij een 

JtM

JtM

23-12-2023 om 10:55 Topicstarter

Nogmaals bedankt allemaal
Ze is heel vredig ingeslapen.

Goed, pakket  dus niet onder carport gezet zoals afgesproken  in de app maar gisteravond  afgeleverd op pakketpunt. Kom ik daar zojuist, gesloten wegens vakantie   tot 8 januari.  Nu ben ik dus echt boos!

lientje69 schreef op 23-12-2023 om 11:31:

Goed, pakket dus niet onder carport gezet zoals afgesproken in de app maar gisteravond afgeleverd op pakketpunt. Kom ik daar zojuist, gesloten wegens vakantie tot 8 januari. Nu ben ik dus echt boos!

Nee! Stelletje prutsers... 

Moirmel schreef op 22-12-2023 om 23:06:

Sorry dat ik het hier schrijf, weet even niet waar anders en denk wel dat de mods dit kunnen verwijderen. Heel moeilijk momenteel om mij te focussen, in mijn hoofd spelen constant deja-vu"s af over de komende dagen, terwijl ik weet dat dit niet kan. Vrouw en stiefzoon slapen, heb niemand anders. Denk zo meteen naar de nachtwinkel te gaan voor tabak en whisky, maar kan ik zo wel fietsen. Weet wat de mening is over alcohol, maar mij helpt het om die hersens te verdoven. Heb ook nog tranxene liggen, maar weet dat ik daarmee moet oppassen. Fuck, muziek, missfhien helpt muziek.

Moirmel, ken je de Luisterlijn? 

https://www.deluisterlijn.nl/

Loulou39 schreef op 22-12-2023 om 20:59:

[..]

Vind ik best heel bot eigenlijk, ook al heb je 60 borrels!

Nou ik dus ook.

Nu is t helemaal geen kattenmens en kent hij de katten niet want allergisch en was er de dag ervoor heel pragmatisch over want lijden was ook geen optie. Maar een berichtje succes of hoe was het was wel het miste wat hij even kon doen. Gelukkig veel steun uit de omgeving. Blijft toch gek, vanmorgen lag ze niet te wachten op de bank. 

JtM schreef op 23-12-2023 om 10:55:

Nogmaals bedankt allemaal
Ze is heel vredig ingeslapen.

Sterkte

Moirmel schreef op 22-12-2023 om 23:06:

Sorry dat ik het hier schrijf, weet even niet waar anders en denk wel dat de mods dit kunnen verwijderen. Heel moeilijk momenteel om mij te focussen, in mijn hoofd spelen constant deja-vu"s af over de komende dagen, terwijl ik weet dat dit niet kan. Vrouw en stiefzoon slapen, heb niemand anders. Denk zo meteen naar de nachtwinkel te gaan voor tabak en whisky, maar kan ik zo wel fietsen. Weet wat de mening is over alcohol, maar mij helpt het om die hersens te verdoven. Heb ook nog tranxene liggen, maar weet dat ik daarmee moet oppassen. Fuck, muziek, missfhien helpt muziek.

Ik hoop dat de muziek hielp. Waarom zit er ook geen (gezonde) uitknop aan het denkgedeelte van de hersenen zodat je hersenen stoppen met malen 's nachts?

Hoe goed het ook bedoeld is, ik erger mij mateloos aan het te pas en te onpas gebruik van het woordje FIJN. Alles moet fijn zijn. Fijne dag, fijne kerst, fijne avond, fijn weekend. 

De ergste vind ik nog als iemand boos is op iemand en de tirade dan afsluit met.......Ik wens je nog een heel fijn leven toe. Meestal is het ongemeend want op dat moment wens je dat niet echt en dat weet degene die het moet aanhoren ook wel.

Dan volgt nu de vraag wat je dan moet zeggen. Ik heb mij aangeleerd om fijn te vervangen voor prettig. Misschien wat ouderwets want vroeger wenste men elkaar altijd prettig weekend toe. De strekking is misschien hetzelfde maar ik vind het beter klinken dan fijn. Zo, dit moest ik even kwijt.

Alweer heb ik zoveel trek.Komt zeker van veel te weinig daglicht al wekenlang.

Treurniet schreef op 23-12-2023 om 16:02:

Alweer heb ik zo'n ontzettende trek.Komt zeker van veel te weinig daglicht al wekenlang.

Ik eet de laatste tijd ook echt de-hele-godganse dag door  mijn mond beweegt 24/7....maar goed dat ik er niet dikker van word.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-12-2023 om 16:45

JtM schreef op 23-12-2023 om 10:55:

Nogmaals bedankt allemaal
Ze is heel vredig ingeslapen.

Heel veel sterkte...

Nou , alles komt in drieën. Auto net opgehaald  bij de garage ( nieuwe distributie ) en op weg naar huis gaat de abs  stuk. Dus gelijk weer retour naar de garage. 

En wasmachine geeft een klap en er komt allemaal  rook uit...
Niet mijn dag vandaag denk.

lientje69 schreef op 23-12-2023 om 16:49:

Nou , alles komt in drieën. Auto net opgehaald bij de garage ( nieuwe distributie ) en op weg naar huis gaat de abs stuk. Dus gelijk weer retour naar de garage.

En wasmachine geeft een klap en er komt allemaal rook uit...
Niet mijn dag vandaag denk.

Joh wat een ellende allemaal!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.