Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dubbel

Donkerste dag van het jaar. Bah. En jammer dat de frobelcursus nu ook 3 weken niet doorgaat!! Was het maar weer half januari.Langer licht. En ik heb niks met oud/ nieuw onzin. 

Vandaag met tegenwind (windkracht 6) ongeveer 25 minuten naar huis gefietst, vond het nog wel te doen, totdat het midden in open vlakte keihard begon te regenen (alsof er een emmer water over me heen werd gegooid) en te onweren boven mij. 
😡

Loulou39 schreef op 21-12-2023 om 19:08:

Vandaag met tegenwind (windkracht 6) ongeveer 25 minuten naar huis gefietst, vond het nog wel te doen, totdat het midden in open vlakte keihard begon te regenen (alsof er een emmer water over me heen werd gegooid) en te onweren boven mij.
😡

Die bui zag ik vanuit kantoor, had medelijden met alle fietsers want er zat ook hagel in. 

Loulou39 schreef op 21-12-2023 om 19:08:

Vandaag met tegenwind (windkracht 6) ongeveer 25 minuten naar huis gefietst, vond het nog wel te doen, totdat het midden in open vlakte keihard begon te regenen (alsof er een emmer water over me heen werd gegooid) en te onweren boven mij.
😡

Hier ook opeens alsof er een hogedrukspuit op het fietspad gericht stond! Toen ben ik maar even afgestapt. Gelukkig geen onweer en gelukkig een korte bui.

Afzetplek voor pakket  onder de carport afgesproken,  brengen ze het naar een pakketpunt

lientje69 schreef op 21-12-2023 om 23:32:

Afzetplek voor pakket onder de carport afgesproken, brengen ze het naar een pakketpunt

Oh echt he.  En ik had juist pakketpunt afgesproken ivm kerstdiner van de kinderen en dat ik dacht dan kan ik het vanochtend mooi even ophalen en ik krijg: sorry vertraging, uw pakket wordt morgenmiddag naar het afhaalpunt gebracht. En natuurlijk kun je het dan dus niet meer verzetten naar thuisbezorging.  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-12-2023 om 07:32

Nou ik verwacht ook een pakketje vandaag dus ik ben benieuwd...
Zucht. Online krantenabb verlengt dus wil hem net gaan lezen maar lukt niet. Wat blijkt, niet 18-12 maar pas 18-1... En dan staat er op die  website dat je het kan wijzigen, maar ja niet actief he dus dat gaat niet. En dan moet ik dus even bellen (Zo'n hekel aan...) maar ja bedrijven zijn niet ingesteld op vroege vogeltjes dus dan moeten we nog even wachten he... Pffff, ik ga Elementary ondertussen maar even verder kijken... 

Netherfield schreef op 21-12-2023 om 19:57:

[..]

Die bui zag ik vanuit kantoor, had medelijden met alle fietsers want er zat ook hagel in.

Ja, dat deed pijn!
(Thuis wel een half uur onder de douche gestaan)

JtM

JtM

22-12-2023 om 12:34 Topicstarter

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

Wat een verdrietig bericht. En dat het nieuws dan ook zo plotseling komt is extra schrikken. Veel sterkte ❤️

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-12-2023 om 12:51

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

He gedsie wat vervelend....
Heb mn hele leven dieren gehad en weet helaas erg goed hoe je je voelt... Heel veel sterkte...
(Ik heb het afgelopen jaar nog meegemaakt met mn kat.. Ik mis haar nog steeds...)

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

Vanmiddag ook dierenarts met de kat. Sowieso slechte uitkomst, ze heeft 90% een tumor. Mehh

Ik baal van het ziekenhuis. Nu heb ik pas weer eind januari 't onderzoek. Zo vervelend als afspraken niet nagekomen worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.