Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Sterkte JtM

Koettie schreef op 22-12-2023 om 13:16:

Vanmiddag ook dierenarts met de kat. Sowieso slechte uitkomst, ze heeft 90% een tumor. Mehh

Jij ook sterkte 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-12-2023 om 14:07

Even weer een nutteloze ergenis: NEE IK WIL NIET GEBELD WORDEN STOMME ***! Doe niet zo moeilijk en laat me gewoon chatten met de klantenservice want ik heb een hekel aan dat gebel.  En wat is het toch dat je tegenwoordig echt overal waar je online in moet loggen (wat ik al zo irritant vind) dat ook nog dubbel via een code op de mobiel moet? Dubbel irritant...

sterkte Jtm en Koettie.

JtM en Koettie

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

Oh, verschrikkelijk!  Wat is er mis met haar?

Heel veel sterkte gewenst met het verdriet en de leegte.

Had ik mijn kerst goed gepland, maar heeft vriendin de griep. Lekker dan. 

Treurniet schreef op 22-12-2023 om 16:01:

Had ik mijn kerst goed gepland, maar heeft vriendin de griep. Lekker dan.

Ah balen!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

22-12-2023 om 16:45

Treurniet schreef op 22-12-2023 om 16:01:

Had ik mijn kerst goed gepland, maar heeft vriendin de griep. Lekker dan.

Wat vervelend voor haar, ik hoop dat ze snel beter is!

JtM

JtM

22-12-2023 om 17:56 Topicstarter

@Koettie: jij ook sterkte!

Bedankt iedereen voor het medeleven! Zo lief, 2 vriendinnen zijn vandaag even langs geweest om afscheid te nemen en mij een dikke knuffel te geven.
Vanwege herkenbaarheid benoem ik niet wat er aan de hand is maar gisterochtend heb ik nog zonder problemen met haar gelopen en einde van de middag stonden we opeens bij de DA en moesten we de moeilijke keuze maken.

Waarom zitten alle 67-plussers in mijn omgeving zo te zeuren?

JtM schreef op 22-12-2023 om 17:56:

@Koettie: jij ook sterkte!

Bedankt iedereen voor het medeleven! Zo lief, 2 vriendinnen zijn vandaag even langs geweest om afscheid te nemen en mij een dikke knuffel te geven.
Vanwege herkenbaarheid benoem ik niet wat er aan de hand is maar gisterochtend heb ik nog zonder problemen met haar gelopen en einde van de middag stonden we opeens bij de DA en moesten we de moeilijke keuze maken.

Jij ook morgen! Vanmiddag kat laten inslapen, was idd kanker en kwestie van tijd. Liever nu, om alle ellende, pijn en ongemak voor te zijn. Naar einde van ren hele stressvolle week. Ben verdrietig, koppijn en mn hele lichaam staat strak pff. Ik ga maar even opruimen en vroeg naar bed. 

JtM schreef op 22-12-2023 om 12:34:

Ik ben zo verdrietig, morgen laten we onze hond vrij plotseling inslapen. Medio januari zou ze pas 6 worden, nog veel te jong dus. Vandaag heel veel knuffelen met haar

❤️

Netherfield schreef op 22-12-2023 om 19:19:

Waarom zitten alle 67-plussers in mijn omgeving zo te zeuren?

Eigenlijk vind ik dit  een ontzéttend zeurtopic.

Het heeft niet voor nix veel meer berichten dan het topic : "Waar werd je vandaag blij van?"  

Koettie schreef op 22-12-2023 om 19:36:

[..]

Jij ook morgen! Vanmiddag kat laten inslapen, was idd kanker en kwestie van tijd. Liever nu, om alle ellende, pijn en ongemak voor te zijn. Naar einde van ren hele stressvolle week. Ben verdrietig, koppijn en mn hele lichaam staat strak pff. Ik ga maar even opruimen en vroeg naar bed.

Oh wat erg!!
Heel veel liefs en sterkte voor jou en voor JtM!
❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.