Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


HAHA!wait..what schreef op 28-11-2023 om 20:41:

Hete thee over me heen, au Hond sprong onverwachts op schoot vanaf de grond.. Gelukkig is het niet over haar heen gegaan

Ik had net een koude blooper.  Ik had de bak al naar de weg gerold toen ik nog een volle pedaalemmerzak vond bij de keukendeur. 

Ik nog even het rondje gelopen en toen kletterde de hagel op mijn kop en ik had geen jas aan.  Nu dus maar de sjogging aan gedaan.

noas_1993 schreef op 28-11-2023 om 17:59:

[..]

Sorry, maar ik snap dit nooit zo. Dat geld krijgt ze echt wel.
En ja, ik weet het ''als iedere klant dat nou doet'' blablabla

Ik vind niet kunnen pinnen echt niet meer van deze tijd..

Mijn kapper heeft ook geen pinapparaat, ze stuurt altijd een tikkie. Veel kleine ondernemers hebben geen pinapparaat omdat ze dat te duur vinden.

Bakblik schreef op 28-11-2023 om 20:56:

[..]

Ik had net een koude blooper. Ik had de bak al naar de weg gerold toen ik nog een volle pedaalemmerzak vond bij de keukendeur.

Ik nog even het rondje gelopen en toen kletterde de hagel op mijn kop en ik had geen jas aan. Nu dus maar de sjogging aan gedaan.

Ohh brr 🥶 ook niet prettig nee 🙈

Yumi schreef op 28-11-2023 om 21:57:

[..]

Mijn kapper heeft ook geen pinapparaat, ze stuurt altijd een tikkie. Veel kleine ondernemers hebben geen pinapparaat omdat ze dat te duur vinden.

Toch wel gek want tegenwoordig heb je al van die simpele apparaatjes die je aan je eigen bankapp koppelt voor €50,- Het kost dan €1,50 per transactie maar dat reken je gewoon door aan de klant. 

Loulou39 schreef op 28-11-2023 om 18:10:

[..]

Oh die hoest!! Heb hetzelfde: word er helemaal gek van. Ben allang niet meer ziek, maar als ik buiten kom of ga liggen, dan komt die hoest.

Krijg zelfs appjes van de buren (ja, goed geïsoleerde huizen), met tips voor hoestdrank en de vraag of het wel goed met me gaat 😫

Probeer Noscapect tabletten voor ‘s nachts. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-11-2023 om 09:03

Netherfield schreef op 28-11-2023 om 23:25:

[..]

Probeer Noscapect tabletten voor ‘s nachts.

Heb ik want Darolan mag ik niet ivm wisselwerking met medicijnen. Noscapect mag ik wel en die is ook fijn Loulou. (Maar Darolan vind ik nog fijner, wel idd alleen voor snachts want je wordt er sloom van...)
Ik heb er gelukkig snachts niet zoveel last van maar het feest begint wel meteen als ik wakker word... 

Dat ik deze week werkelijk geen énkel moment voor mezelf heb gehad en ook niet ga hebben.
Man ziek, toen ik beetje ziek maar alles draait door dus ik kon er niet aan toegeven. Nu oudste ziek. 
Lijkt vandaag wel wat beter te gaan maar toch maar thuis gehouden. 
Ik wil nog zoveel doen in huis maar ook voor de feestdagen nog wat dingen regelen. Ik kom nergens aan toe. Mis ook gewoon begrip van de wederhelft. Die kan niet terugschakelen en even in het "nu": dus zorgen voor ipv in huis klussen. Maar verwacht wel vanalles van mij. 
Ik ben moe. Zo moe. Dood op. 
Hoe kan ik over 5 weken op het werk gaan functioneren? 

JtM

JtM

29-11-2023 om 10:51 Topicstarter

Wat vervelend Regendrup, heb je dit ook bij je man aangegeven?

Ik heb vandaag echt een off-day, zou het liefst in bed willen liggen voor de rest van de dag. Ondertussen appt mijn collega me allemaal met onzinnige vragen die ze imo best zelf zou kunnen oplossen. Directeur is op een beurs dus ik ben haar aanspreekpunt vandaag.

Regendrup. schreef op 29-11-2023 om 09:26:

Dat ik deze week werkelijk geen énkel moment voor mezelf heb gehad en ook niet ga hebben.
Man ziek, toen ik beetje ziek maar alles draait door dus ik kon er niet aan toegeven. Nu oudste ziek.
Lijkt vandaag wel wat beter te gaan maar toch maar thuis gehouden.
Ik wil nog zoveel doen in huis maar ook voor de feestdagen nog wat dingen regelen. Ik kom nergens aan toe. Mis ook gewoon begrip van de wederhelft. Die kan niet terugschakelen en even in het "nu": dus zorgen voor ipv in huis klussen. Maar verwacht wel vanalles van mij.
Ik ben moe. Zo moe. Dood op.
Hoe kan ik over 5 weken op het werk gaan functioneren?

Laat hem dit lezen, misschien gaan zijn ogen open. Sterkte, vreselijk moe zijn is verschrikkelijk.

Het voelt allemaal weer iets rustiger na al het gedoe afgelopen 2 weken. 
Nu weer tijd en ruimte voor huishouden want dat is blijven liggen, heb er zo'n hekel aan. 
Berg was, sanitair is stoffig, keertje stofzuigen, en dan nog 2 middagen weg. Volgende week ook weer afspraken. 
Verder nog sinterklaas cadeautjes ophalen en bedenken wat voor suprise ik ga maken en wanneer. Er is altijd wel iemand thuis. Of ik werk, of vriend heeft avonddienst en is de ochtenden thuis of de kinderen zijn al weer thuis. Vrijdag tussen 13 en 14 denk ik 🤣🙈

Pfff het liefst zet ik Netflix aan, lekker wegzakken in een serie.

Ik ben nu wel klaar met het gehoest

Eerst krijg ik diagnose blaasverzakking en dan nu weer diagnose hoge bloeddruk waarvoor ik weer medicijnen krijg. Die rottige overgang is daar mede schuldig aan. Volgend leven wil ik een man zijn en dat meen ik.

Evaluna schreef op 29-11-2023 om 11:07:

Het voelt allemaal weer iets rustiger na al het gedoe afgelopen 2 weken.
Nu weer tijd en ruimte voor huishouden want dat is blijven liggen, heb er zo'n hekel aan.
Berg was, sanitair is stoffig, keertje stofzuigen, en dan nog 2 middagen weg. Volgende week ook weer afspraken.

Pfff het liefst zet ik Netflix aan, lekker wegzakken in een serie.

Dat laatste zou ik ook graag willen!

Ik ben er ff klaar mee voor vandaag. 

Treurniet schreef op 29-11-2023 om 13:57:

Eerst krijg ik diagnose blaasverzakking en dan nu weer diagnose hoge bloeddruk waarvoor ik weer medicijnen krijg. Die rottige overgang is daar mede schuldig aan. Volgend leven wil ik een man zijn en dat meen ik.

Dat is niet fijn! Heb je geen baarmoeder meer, dat je een blaasverzakking hebt ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.