Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 29-11-2023 om 15:29:

[..]

Dat is niet fijn! Heb je geen baarmoeder meer, dat je een blaasverzakking hebt ?

Ik heb gewoon nog een baarmoeder en zelfs nooit kinderen gekregen. Blaasverzakking schijnt veel voor te komen bij 50 + vrouwen.

Aan de £>^%##!!!-kinderen op mijn dochters school die in school hard knallende stinkbommen afsteken. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-11-2023 om 09:03:

[..]

Heb ik want Darolan mag ik niet ivm wisselwerking met medicijnen. Noscapect mag ik wel en die is ook fijn Loulou. (Maar Darolan vind ik nog fijner, wel idd alleen voor snachts want je wordt er sloom van...)
Ik heb er gelukkig snachts niet zoveel last van maar het feest begint wel meteen als ik wakker word...

Als ik even snel slordig Google, mag ik wel Noscapect en geen Darolan (heb een maagzweer gehad en dan mag je dat niet (ook geen thijmsiroop helaas en dat vind ik juist zoooo lekker 😁).

Dank voor de tips allebei, ik ga morgen even op pad. (Hoest wordt ook niet minder, en sommige mensen zeggen dat ze het wel drie tot vier weken hebben gehad!).

Manlief had gekruide aardappeltjes gekocht. Smaak Bistro.  Het smaakte naar afwasmiddel brr!

zoveel trek de laatste weken..  
zou het van het koude weer komen?

aan mijn nieuwe collega. Echt hij heeft totaal geen connectie met onze cliënten, echt niet

Friezinnetje schreef op 29-11-2023 om 20:25:

aan mijn nieuwe collega. Echt hij heeft totaal geen connectie met onze cliënten, echt niet

Oh dat is irritant!

Treurniet schreef op 29-11-2023 om 20:20:

zoveel trek de laatste weken..
zou het van het koude weer komen?

Ik ook! Kan de hele dag wel eten.

aan mijn ongeduldige/onduidelijke werkgever

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-11-2023 om 21:06

Bailey26 schreef op 29-11-2023 om 13:31:

Ik ben nu wel klaar met het gehoest

+200.... 

Loulou ik mag dat ook niet ivm medicijnen maar die nostrahuppeldepup is ook wel fijn. Het lijkt langzaam toch minder te worden... (werd tijd..)

Grindelwald schreef op 29-11-2023 om 21:03:

[..]

Ik ook! Kan de hele dag wel eten.

Ik ook! Echt ongelooflijk. Het is net of ik ongesteld moet worden.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-11-2023 om 21:57

Broodjebrie schreef op 29-11-2023 om 21:18:

[..]

Ik ook! Echt ongelooflijk. Het is net of ik ongesteld moet worden.

Dat heb ik ook al een paar dagen...Heb behoefte aan zoet.. 

Krijg volgende week de uitslag van een 2daags ziekenhuisonderzoek. Net de uitslag online gelezen, zo te zien is er niets uitgekomen, alleen vraag ik me af of de uitslag wel om mij gaat  In het verslag staat dat hij heeft aangegeven wanneer hij pijn had tijdens het onderzoek... Ik heb niets aangegeven en ik ben een zij. Behalve stomverbaasd erger ik me suf, en ja het kan een vergissing zijn maar ik wacht al 5 weken op de uitslag... nou weet ik nog niks, wat moet ik hier mee? 

Grindelwald schreef op 29-11-2023 om 21:03:

[..]

Ik ook! Kan de hele dag wel eten.

Hier nog één en dan vooral pepernoten. Heb ik altijd zin in van november tot Sinterklaas. Binnenkort moet ik weer op de weegschaal bijde health coach, ik hoop dat ik niet teveel aangekomen ben...

Yumi schreef op 29-11-2023 om 22:35:

Krijg volgende week de uitslag van een 2daags ziekenhuisonderzoek. Net de uitslag online gelezen, zo te zien is er niets uitgekomen, alleen vraag ik me af of de uitslag wel om mij gaat In het verslag staat dat hij heeft aangegeven wanneer hij pijn had tijdens het onderzoek... Ik heb niets aangegeven en ik ben een zij. Behalve stomverbaasd erger ik me suf, en ja het kan een vergissing zijn maar ik wacht al 5 weken op de uitslag... nou weet ik nog niks, wat moet ik hier mee?

Wat slordig zeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.