Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier werd ik vanmorgen al voor 6 uur wakker omdat er ergens een wasmachine stond te centrifugeren. Ik woon in een flat en ik heb geen idee welke buur dat is. 

Bakblik schreef op 13-10-2024 om 20:15:

[..]

Beterschap💐

Dankje. Mijn man begint nu ook te snotteren en voelt zich niet fit 

Ben zooo moe. En de volgende buren zijn begonnen aan de opbouw dus veel gedoe, herrie en gerommel. Benieuwd of we nou weer muizen krijgen. Bij de andere buren zat ons appartement opeens vol en daarvoor muizen gehad. Ze zijn nu ook weer weg. 

Morgen komt er een pakje, krijg ik een mailtje met kies andere tijd of plaats. Ik weet niet precies hoe laat ik thuis ben dus wil voor een post nl afhaalpunt kiezen maar er is geen dichtbijzijnde punt. Dat is toch raar? Er is toch altijd een dichtstbijzijnde punt al is het kilometers verderop? Nou kan het dat hij morgen voor een gesloten deur staat.

Stomme auto die strak tegen mijn auto geparkeerd stond.. 
Het stomme was dat dat ook helemaal niet nodig was want aan die bestuurderskant was alle ruimte omdat er een breed pad naast zat 🤔 vind het echt zo asociaal dat je niet even kijkt hoe je geparkeerd staat (of dat het je niet boeit).

Ik moest me daardoor in een gekke bocht wringen en mijn geblesseerde enkel daardoor opnieuw raar verdraaid. Na een harde knak was de ergste pijn weer weg maar au   

Dolfje schreef op 14-10-2024 om 19:16:

Morgen komt er een pakje, krijg ik een mailtje met kies andere tijd of plaats. Ik weet niet precies hoe laat ik thuis ben dus wil voor een post nl afhaalpunt kiezen maar er is geen dichtbijzijnde punt. Dat is toch raar? Er is toch altijd een dichtstbijzijnde punt al is het kilometers verderop? Nou kan het dat hij morgen voor een gesloten deur staat.

bij mij een pakketje van het werk, dat niet bezorgd kon worden omdat we dan dicht zijn. Krijg ik een mailtje dat het niet in onze stad (waar 4 DHL punten zijn) is afgeleverd maar 20 km verderop! 

Friezinnetje schreef op 14-10-2024 om 19:55:

[..]

bij mij een pakketje van het werk, dat niet bezorgd kon worden omdat we dan dicht zijn. Krijg ik een mailtje dat het niet in onze stad (waar 4 DHL punten zijn) is afgeleverd maar 20 km verderop!

Dat heb ik ook al 'n paar keer gehad, er zijn hier in de buurt veel afhaalpunten maar die zijn regelmatig vol, zowel voor afhaal als retour kan je er dan niet terecht. Het ligt dan aan de grote van het pakket of ik het ergens anders haal/ breng of een paar dagen wacht. Handig joh dat online bestellen 

JtM

JtM

15-10-2024 om 10:05 Topicstarter

Weer pijn in mijn nek, vervelend is dat. 
En ik heb al de hele ochtend honger...

Aan de man, die heeft gisteravond zelf handdoeken uit de kast gepakt. De "lekkere fluffy dikke". Die krengen drogen niet goed af,  als ze dan drijfnat zijn drogen ze ook niet op het handdoeken rekje. De decorrand is ingekrompen waardoor je ze niet glad op kunt hangen er blijven wat rimpels in zitten die slecht droog worden.
Hoog zomer is het geen probleem maar in deze tijd van het jaar met een nog niet voluit draaiende cv wil ik het liefst de oude, dunne wat sleetse handdoeken hebben hangen voor gebruik. Ik heb ze nu naar buiten gehangen. 

Bakblik schreef op 15-10-2024 om 10:14:

Aan de man, die heeft gisteravond zelf handdoeken uit de kast gepakt. De "lekkere fluffy dikke". Die krengen drogen niet goed af, als ze dan drijfnat zijn drogen ze ook niet op het handdoeken rekje. De decorrand is ingekrompen waardoor je ze niet glad op kunt hangen er blijven wat rimpels in zitten die slecht droog worden.
Hoog zomer is het geen probleem maar in deze tijd van het jaar met een nog niet voluit draaiende cv wil ik het liefst de oude, dunne wat sleetse handdoeken hebben hangen voor gebruik. Ik heb ze nu naar buiten gehangen.

Oeh, wij hebben ook van die lekkere fluffy dikke! Wat een ondingen! Al 500 keer gewassen maar het droogt voor geen meter af. Ik pak altijd de vodjes die we nog hebben, maar die vind ik dan eigenlijk te dun. 

Terugslag  van te veel werken de laatste weken als chronisch pijnpatiënt.  Niet onverwacht  maar wel heel irritant.
Hopelijk  voel ik me morgen  wat beter. Donderdag  weer werken  nl.

JtM

JtM

15-10-2024 om 15:54 Topicstarter

Net een dik uur gewerkt aan een flyer... doe ik iets wat niet goed is, wil ik terug. Is heel mn flyer WEG. Kan ik weer opnieuw beginnen, pff. Was net tevreden over de tekst. Dat krijg ik natuurlijk niet 1, 2, 3 weer zo mooi opgeschreven.

Teennagel gescheurd 
Ik neem elke dag biotine en eet gezond.
Maar sinds de overgang nagels scheuren als papier.Verticaal en horizontaal.

Werk. Te druk, te veel crisis, te weinig artsen en teveel dingen/mensen die allemaal belangrijk zijn maar kan niet toveren. Wordt ooit wel beter maar gaat nog wel een tijd duren. 

KPN internet (althans wifi, de 4G doet het wel) en tv storing.. Luxeprobleem i know maar best irritant als je ff wil chillen na een lange dag..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.