Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Goed dat ik vandaag geen afspraken heb staan, om 5.30u wakker vanwege pijn in rug, paracetamol ingenomen en werd om 11.30 uur wakker   

Poezie schreef op 13-10-2024 om 12:44:

Advertenties op marktplaats of funda waar als prijs "op aanvraag" staat.
Geef gewoon aan wat je ervoor wil hebben.

Ja vreselijk. Dan niet joh. Geef gewoon aan wat je hebben wil. 

Ik ga er dan gewoon van uit dat het een veels te hoog bedrag is en scroll lekker verder. .

PinkFlower schreef op 13-10-2024 om 13:32:

[..]

Ja vreselijk. Dan niet joh. Geef gewoon aan wat je hebben wil.

Ik ga er dan gewoon van uit dat het een veels te hoog bedrag is en scroll lekker verder. .

Vaak van die quasi-bedrijfjes. 

Van alle acties en allerlei 'geschooier' aan de deur van neefjes/nichtjes en buurtkinderen (+ eigen kinderen).. 
Een sponsorloop, kinderpostzegels, wc papier actie van de sportclub, pepernotenactie van school. Lootjes voor dit en weet ik het wat. 
Daarnaast ook allerlei (afscheids of verjaardags)cadeautjes waar geld voor gegeven moet worden.. Vind het echt niet normaal 😅

Ik had een tweedelige BBC docu geprogrammeerd van de Belgische TV.   Begint het programma ruim 30 minuten te laat, dus ik mis er een heel stuk van.  Vroeger kwam het heel vaak voor dat programma's te laat begonnen, tegenwoordig is België de enige zender waar dat nog voorkomt.....

HAHA!wait..what schreef op 13-10-2024 om 17:10:

Van alle acties en allerlei 'geschooier' aan de deur van neefjes/nichtjes en buurtkinderen (+ eigen kinderen)..

Ik heb een sticker op de deur waarop staat 'verkopers niet welkom', geloof ik, en ik moet zeggen dat dat helpt.   

Eenmaal belde er een man aan  van een energie maatschappij. Ik vroeg of hij ook kon lezen...  Hij zei : 'ik kom niets verkopen. Wat bent u een lelijke vrouw~!'   Ja, dag hoor.

Griepje blijkt Corona  . Ach ja, of je nu door de hond of de kat gebeten wordt zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik alle vaccinaties gehad dus de ernstigste dingen zullen wel achterwege blijven.

Beterlaat2021! schreef op 13-10-2024 om 18:10:

[..]

Ik heb een sticker op de deur waarop staat 'verkopers niet welkom', geloof ik, en ik moet zeggen dat dat helpt.

Eenmaal belde er een man aan van een energie maatschappij. Ik vroeg of hij ook kon lezen... Hij zei : 'ik kom niets verkopen. Wat bent u een lelijke vrouw~!' Ja, dag hoor.

Wat een eikel!

Beterlaat2021! schreef op 13-10-2024 om 18:10:

[..]

Ik heb een sticker op de deur waarop staat 'verkopers niet welkom', geloof ik, en ik moet zeggen dat dat helpt.

Eenmaal belde er een man aan van een energie maatschappij. Ik vroeg of hij ook kon lezen... Hij zei : 'ik kom niets verkopen. Wat bent u een lelijke vrouw~!' Ja, dag hoor.

Wat?? Ik zou contact opnemen met de betreffende maatschappij. Belachelijk!

mut

mut

13-10-2024 om 19:01

Beterlaat2021! schreef op 13-10-2024 om 18:06:

Ik had een tweedelige BBC docu geprogrammeerd van de Belgische TV. Begint het programma ruim 30 minuten te laat, dus ik mis er een heel stuk van. Vroeger kwam het heel vaak voor dat programma's te laat begonnen, tegenwoordig is België de enige zender waar dat nog voorkomt.....

Echt waar? Mij valt het niet op dat het zo is. Alleen na het late nieuws/ het late nieuws zelf op vrt 1

Beterlaat2021! schreef op 13-10-2024 om 18:10:

[..]

Ik heb een sticker op de deur waarop staat 'verkopers niet welkom', geloof ik, en ik moet zeggen dat dat helpt.

Eenmaal belde er een man aan van een energie maatschappij. Ik vroeg of hij ook kon lezen... Hij zei : 'ik kom niets verkopen. Wat bent u een lelijke vrouw~!' Ja, dag hoor.

Nouja zeg! 😳 Wat een idioot ..

Ik denk alleen niet dat zo'n sticker werkt tegen kinderen aan de deuren. Ook via WhatsApp word ik doodgegooid met linkjes/verzoeken om wat te bestellen voor de sportclub/school van hun kinderen. 

Lijkt elk jaar erger te worden! 

Herfstappeltaart schreef op 13-10-2024 om 18:13:

Griepje blijkt Corona . Ach ja, of je nu door de hond of de kat gebeten wordt zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik alle vaccinaties gehad dus de ernstigste dingen zullen wel achterwege blijven.

Beterschap💐

Het is kil in huis, dus ik pak mijn elektrische plaid uit de berging. Herinner me ineens mijn twijfels, na de winter gewassen, de wasmachine ging centrifugeren tijdens het spoelen. Dat was niet de bedoeling, maar ik denk dat het ook niet anders kan? Hij centrifugeert dan toch altijd, laten drogen en opgeborgen. Maar nu twijfel ik, loop ik de kans vroegtijdig gecremeerd te worden?  Baal hiervan, maar denk dat het risico te groot is...held 

Mensen (vooral vrouwen) op tv die als ze praten de hele tijd met hun handen een soort gebarentaal lopen te wapperen. 

De wekker van de buurman ging heel hard en heeeeeeel vroeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.