Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan de collega's die hun chocoladeletter komen ophalen en de mail daarover niet (goed) gelezen hebben. En dan tegen ons tekeer gaan dat het raar is dat ze er geen 1 krijgen maar dat ie nu gedoneerd is aan:Sint voor iedereen.
Ze staan daar echt te briessen alsof wij dit bedacht hebben. Doe normaal

Wieder schreef op 28-11-2023 om 15:54:

[..]

 Dus, omdat jij je portemonnee vergeet moet de pedicure 6 weken op haar geld wachten 🤔

Sorry, maar ik snap dit nooit zo. Dat geld krijgt ze echt wel.
En ja, ik weet het ''als iedere klant dat nou doet'' blablabla

Ik vind niet kunnen pinnen echt niet meer van deze tijd..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 18:06

Trek rond lunchtijd dus broodje halen; broodje avocado aub. 'De avocado is op'. Oww ok doe dan maar een broodje zalm. 'Zalm is ook op'.
Zucht. Ok laat dan maar...
(Het was al 13.30, ik had honger en word ik chagerijnig)

Xandora: te keer gaan om een chocoladeletter?? Wat een drama zeg...

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-11-2023 om 07:38:

Ik erger me aan mijn kriebelhoest waar ik al een paar dagen behoorlijk last van heb. (En nu ook even aan katlief die ondanks dat ze al gevoederd is het niet kan laten om voor mijn slaapkamerdeur te gaan zitten gillen)

Oh die hoest!! Heb hetzelfde: word er helemaal gek van. Ben allang niet meer ziek, maar als ik buiten kom of ga liggen, dan komt die hoest.

Krijg zelfs appjes van de buren (ja, goed geïsoleerde huizen), met tips voor hoestdrank en de vraag of het wel goed met me gaat 😫

noas_1993 schreef op 28-11-2023 om 17:59:

[..]

Sorry, maar ik snap dit nooit zo. Dat geld krijgt ze echt wel.
En ja, ik weet het ''als iedere klant dat nou doet'' blablabla

Ik vind niet kunnen pinnen echt niet meer van deze tijd..

Ben benieuwd naar je reactie als je baas hetzelfde redeneert 😉. 

Die  vrouw is een kleine ondernemer, ik kan je verklappen dat ze het op prijs stelt als haar klanten op tijd betalen.  Met niet kunnen pinnen kun je rekening houden en ik zou het echt gênant vinden als ik dat niet gedaan had en ik weg moest lopen zonder te betalen. Sterker nog, ik zou  dezelfde dag nog even teruggaan om dit te regelen in plaats van me ergeren aan het feit dat iemand anders niet voorziet in een oplossing omdat ik verzaak.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 18:12

Loulou39 schreef op 28-11-2023 om 18:10:

[..]

Oh die hoest!! Heb hetzelfde: word er helemaal gek van. Ben allang niet meer ziek, maar als ik buiten kom of ga liggen, dan komt die hoest.

Krijg zelfs appjes van de buren (ja, goed geïsoleerde huizen), met tips voor hoestdrank en de vraag of het wel goed met me gaat 😫

En het wordt ook niet minder op 1 of andere manier. Van die hoestaanvallen die 10 minuten duren. Niet erg leuk.. Nou ja gaat wel een keer over...

Yumi schreef op 27-11-2023 om 10:51:

[..]

ik kan me niet eens meer herinneren dat het een hele dag droog was

En nu is het vandaag droog maar is het ineens zo koud!! 
Hahaha, moet gewoon lachen om mijn geklaag over het weer, maar toch……. koud!!!!!

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-11-2023 om 18:12:

[..]

En het wordt ook niet minder op 1 of andere manier. Ik word er ook een beetje moe van...

Ik ook! Ik krijg ook veel (ongevraagde, maar gedeelde smart is halve smart 🤔) reacties als in: “dat heb ik ook gehad”, of “bij mij duurde het wel drie weken”..

Maar het moet gewoon stoppen… 😫

Mn beiden ouders (gescheiden) op één dag gezien. Ga k ook niet meer doen. Zou soms zo graag warme steunende ouders willen. Zit me nu steeds kwaad te maken om dingen en kost me alleen maar energie. Weet ook niet helemaal waar die boosheid nou vandaan komt en ook geen zin om daar onderzoek naar te doen eigenlijk. 

Koettie schreef op 28-11-2023 om 18:30:

Mn beiden ouders (gescheiden) op één dag gezien. Ga k ook niet meer doen. Zou soms zo graag warme steunende ouders willen. Zit me nu steeds kwaad te maken om dingen en kost me alleen maar energie. Weet ook niet helemaal waar die boosheid nou vandaan komt en ook geen zin om daar onderzoek naar te doen eigenlijk.

Herkenbaar. Alleen zie ik mijn vader niet meer al jaren, omdat ik er met een rotgevoel altijd weg ging… En mijn moeder kan het ene moment wel leuk en aardig zijn, andere moment vreselijk 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 19:02

Loulou39 schreef op 28-11-2023 om 18:18:

[..]

Ik ook! Ik krijg ook veel (ongevraagde, maar gedeelde smart is halve smart 🤔) reacties als in: “dat heb ik ook gehad”, of “bij mij duurde het wel drie weken”..

Maar het moet gewoon stoppen… 😫

Geniaal idee... En dan heb je vooral van die hoestaanvallen op van die onhandige momenten... 
Maar goed gedeelde smart is idd wel halve smart (typ ik hoestend... )

GroenTuintje schreef op 28-11-2023 om 18:58:

[..]

Herkenbaar. Alleen zie ik mijn vader niet meer al jaren, omdat ik er met een rotgevoel altijd weg ging… En mijn moeder kan het ene moment wel leuk en aardig zijn, andere moment vreselijk

GroenTuintje schreef op 28-11-2023 om 18:58:

[..]

Herkenbaar. Alleen zie ik mijn vader niet meer al jaren, omdat ik er met een rotgevoel altijd weg ging… En mijn moeder kan het ene moment wel leuk en aardig zijn, andere moment vreselijk

Heb mijn vader in t verleden ook jaren niet gezien. Nu is contact oke maar hij is zoooo lamlendig, hulpbehoevend maar ook te koppig om iets aan te nemen. Nu kan hij niet lopen dus meerdere keren per week langs maar zelf iets doen, ho maar. 

Mn moeder heeft nare trekjes die ik steeds meer doorzie. Altijd draait ze het gesprek naar zichzelf, hoe goed ze het wel niet doet en vist subtiel naar complimenten. Ze wil gewoon altijd horen dat ze het goed doet en laten weten wat xe precies gedaan heeft voor mensen. Kan het slecht uitleggen maar word er gek van. Als voorbeeld, vriendin van mij haar vader is overleden. Mijn moeder kent haar heel vaag. Appt mn moeder 'Ja, je kan haar voorstellen om met mij te praten, weet je wel beetje steunend ouder figuur.'  Ze kent die vriendin amper en ze heeft gewoon goede vrienden en verder fijne familie, waarom zou ze met jou willen praten. 

De fake zielige foto's die mensen klakkeloos op social media verspreiden, vaak in combinatie met verontwaardigde commentaren.

Ik zou het inderdaad zielig vinden als er daar daadwerkelijk mensen met twee rechterarmen zouden rondlopen, of met een rechterhand aan een linkerarm, of zoveel kinderen met 6 vingers, of maar 3 of 4 vingers. Mensen met hele korte duimen (wel duimen met nagels overigens dus niet geamputeerd) of juist hele lange vingers. Of vrouwen met wenkbrauwen zoals Bert uit Sesamstraat. 

Oftewel: de bekende tekortkomingen van artificial intelligence die soms zó overduidelijk zijn..

Hete thee over me heen, au  Hond sprong onverwachts op schoot vanaf de grond.. Gelukkig is het niet over haar heen gegaan  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.