Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


PhoebeHolmesreturns schreef op 27-11-2023 om 10:26:

Probeer postnl te bereiken en zit al 22 minuten te luisteren naar kutmuziek en een bandje dat zegt dat alle medewerkersin gesprek zijn en dat ik nog even geduld moet hebben...

Ja en dat bandje verwijst ook steeds naar de website. Alsof ik al 39+minuten aan de telefoon was blijven hangen als ik daar het antwoord had kunnen vinden 

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-11-2023 om 10:50:

[..]

En bedankt juf...

Haha echt he... Hier moest ik dankzij het sinterklaasjournaal op zoek naar een pietenschoen die mijn kinderen niet kunnen herkennen en vorig jaar moesten de pieten ineens in de vriendenboekjes schrijven 

Friezinnetje schreef op 27-11-2023 om 16:38:

[..]

nu gewoon via Chat GPT doen, heul makkelijk

Die hadden ze helaas niet in de jaren 70

😭

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-11-2023 om 07:38

Ik erger me aan mijn kriebelhoest waar ik al een paar dagen behoorlijk last van heb. (En nu ook even aan katlief die ondanks dat ze al gevoederd is het niet kan laten om voor mijn slaapkamerdeur te gaan zitten gillen)

Zo slecht slapen en elke dag zo vroeg  wakker zijn. Vandaag al om kwart over 5.   Heb ik een keertje  vrij van mijn werk....

JtM

JtM

28-11-2023 om 09:21 Topicstarter

Ik heb gisteren mijn rug laten cuppen en heel mijn rug voelt nu bont en blauw aan. Vanacht zelfs regelmatig wakker geworden met draaien van het beurse gevoel. 

Dat ik bij de pedicure niet kan pinnen.. Portomonee vergeten.
Vervolg zegt ze: geef het maar af als je een keer in de buurt bent.

Joh, schrijf het gewoon op en dan komt het volgende keer wel!

Weer een collega  die per een januari  weg gaat. Dus 2 collega's  weg per 1 januari,  2 langdurig in de ziektewet,  op een team van 13 krijgen we zo de roosters nooit rond . En ik voel me veel te verantwoordelijk  dus vrees het ergste 

Gelsomina schreef op 27-11-2023 om 10:53:

[..]

Ik had daar ook altijd een gruwelijke hekel aan. Ook aan gedichten maken, bah.

Dat vond ik nog wel leuk om te doen. Een beetje rijmen. Als kind niet hoor. Mijn ouders 'hielpen' met de surprise en mijn moeder schreef de gedichten.

lientje69 schreef op 28-11-2023 om 14:16:

Weer een collega die per een januari weg gaat. Dus 2 collega's weg per 1 januari, 2 langdurig in de ziektewet, op een team van 13 krijgen we zo de roosters nooit rond . En ik voel me veel te verantwoordelijk dus vrees het ergste

Let asjeblieft op jezelf lientje69, voordat jij de volgende bent die uit de running is.

noas_1993 schreef op 28-11-2023 om 13:47:

Dat ik bij de pedicure niet kan pinnen.. Portomonee vergeten.
Vervolg zegt ze: geef het maar af als je een keer in de buurt bent.

Joh, schrijf het gewoon op en dan komt het volgende keer wel!

 Dus, omdat jij je portemonnee vergeet moet de pedicure 6 weken op haar geld wachten 🤔

Een  keer is genoeg...
lientje69 schreef op 28-11-2023 om 14:16:

Weer een collega die per een januari weg gaat. Dus 2 collega's weg per 1 januari, 2 langdurig in de ziektewet, op een team van 13 krijgen we zo de roosters nooit rond . En ik voel me veel te verantwoordelijk dus vrees het ergste

Je kan niet meer werken dan dat jezelf aan kan Lientje. Je doet je best. Maar het is niet jouw schuld dat het personeelstekort zo groot is. Jouw gezondheid en privéleven zijn altijd meer belangrijk dan je werk.

Ergernis : chagrijnige dame in de bediening in het restaurant waar we lunchten. Keek ons niet aan; keek op haar tablet, zette het eten op tafel en keerde tegelijkertijd om en liep weg, zonder ons smakelijk eten te wensen.  

Op een ander forum (nee niet viva)
2 personen, de 1 een poos afwezig geweest, komt weer eens kijken 
Andere persoon, door omstandigheden even een paar week ertussenuit geweest en sinds gisteren weer in de groep, die begon gelijk heel naar tegen die ene te doen.
En dan nog een 3e eroverheen wat een rotzak hij wel niet is, pfff
Als je elkaar niet mag, reageer dan niet op elkaar of ga naar een ander forum 
Word er echt niet gezelliger op

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.