Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-11-2023 om 10:50

Yumi schreef op 27-11-2023 om 10:49:

[..]

Blij dat mijn kinderen groter zijn, ik heb een hekel aan geknutsel en dat heb ik doorgegeven...

Een ergernis van toen ze nog op de basisschool zaten... Ophalen bij de BSO en dan roepen ze blij, de juf zei dat vanavond iedereen zijn schoen mag zetten. Moest ik ook nog na het eten met ze naar de supermarkt om iets te halen voor in de schoen... alsof het nog niet druk genoeg was, na een werkdag

En bedankt juf...

GroenTuintje schreef op 27-11-2023 om 10:31:

[..]

Ik heb ook Zo geen zin om naar buiten te gaan, al ben ik al buiten geweest vanochtend… en straks weer 2x (naar winkel en kids ophalen )

ik kan me niet eens meer herinneren dat het een hele dag droog was 

Zusterclivia schreef op 27-11-2023 om 08:49:

Ik ben blij dat ik niet meer op de basisschool zit. Ik vond die surprises altijd zo stom om te maken...

Ik had daar ook altijd een gruwelijke hekel aan. Ook aan gedichten maken, bah. 

Yumi schreef op 27-11-2023 om 10:51:

[..]

ik kan me niet eens meer herinneren dat het een hele dag droog was

Nou dat dus alles lijkt te verzuipen en te overstromen hier 

Beste weergoden, dit is wel weer genoeg regen. Voor de rest van het jaar. 
En ben ik nu de enige die surprises en gedichten maken leuk vindt?

Netherfield schreef op 27-11-2023 om 10:57:

Beste weergoden, dit is wel weer genoeg regen. Voor de rest van het jaar.
En ben ik nu de enige die surprises en gedichten maken leuk vindt?

Nee hoor, dat vond ik ook altijd leuk 

Netherfield schreef op 27-11-2023 om 10:57:

Beste weergoden, dit is wel weer genoeg regen. Voor de rest van het jaar.
En ben ik nu de enige die surprises en gedichten maken leuk vindt?

ik vond het maken ook altijd leuk, deed het altijd samen met mijn moeder maar die moest ik soms echt afremmen want ze ging los 

gedichten vond ik wel kut want dat konden we geen van beiden maar mijn moeder had een collega die heel goed was en leuk vond.



Aan mezelf. Om niet alle dames die lekkers hadden gemaakt voor onze bijeenkomst teleur te stellen heb ik nog ieder kopje thee een "taartje" gegeten.  Dat het laatste taartje ook nog koriander bevatte maakt dat het geheel wel heel "zwaar op de maag" ligt. 
Hoe krijg je die nasmaak uit je mond?  

Al die mensen die menen zo ongeveer tegen je aan te moeten staan of door je heen te lopen. Het was niet eens druk!!!!

Aan mezelf! Ik moet zoveel regelen voor sinterklaas/surprises e.d. dat ik het niet meer overzie en vast loop en dus al een paar uur niks aan het doen ben 

Ben thuis aan t werken maar staat een bus met knipperende lichten recht voor mn raam omdar ze iets aan t maken zijn

Aan de regen, weer een sombere dag.

Grindelwald schreef op 27-11-2023 om 12:30:

Aan de regen, weer een sombere dag.

Ja en de drukte overal…. Lijkt nu al kerst 

Ik heb het zo vreselijk  koud!

De schoonmaakster. Ik hoop dat ze heel snel met pensioen gaat. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.