Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Zou normaal morgen beginnen met een nieuwe baan, maar heb op het platform nog steeds geen contract door gekregen. 

De huilbaby van hiernaast…

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken 
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Mama-Inge schreef op 27-11-2023 om 07:30:

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Hier ook, kinderen hebben er geen zin in, dus ben ik de klos

Mama-Inge schreef op 27-11-2023 om 07:30:

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Zo dan! Waren ze dan wat later met lootjes trekken dan?

Mama-Inge schreef op 27-11-2023 om 07:30:

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Dat is wel heel overdreven snel en vroeg inderdaad.  

Ik ben blij dat ik niet meer op de basisschool zit. Ik vond die surprises altijd zo stom om te maken...

Mama-Inge schreef op 27-11-2023 om 07:30:

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Ben mentor van een eerste klas, zij moeten de suprises gewoon op 5 dec meenemen maar krijg dus steeds de vraag wanneer ze ingeleverd moeten zijn. 😵‍💫. Waarschijnlijk omdat ze dat op de basisschool altijd eerder moesten doen. 

Brrr, surprises maken is sowieso al een ergernis voor mij.. Dit jaar 2! Wat een ellende   

Mama-Inge schreef op 27-11-2023 om 07:30:

Kind moet een suprice maken, afgelopen vrijdag lootjes getrokken
En er word een beetje afgedwongen dat die dan komende woensdag al ingeleverd moet worden

Ik denk dat de leerkracht er zeker van wil zijn dat iedereen een surprise krijgt. Als je ze eerder laat inleveren kun je nog sturen als het mis dreigt te gaan. Succes met het knutselen.

Dat ik vandaag al 2 keer kletsnat ben geworden, en ik moet er vanmiddag weer uit 🌧️

Tuinfluiter schreef op 27-11-2023 om 09:54:

[..]

Ik denk dat de leerkracht er zeker van wil zijn dat iedereen een surprise krijgt. Als je ze eerder laat inleveren kun je nog sturen als het mis dreigt te gaan. Succes met het knutselen.

Dit idd. Als ze woensdag zien dat kinderen bij wijze van gewoon een doos met een gat erin hebben kunnen ze die kinderen nog helpen er iets van te maken. Dat wordt later natuurlijk lastiger. Al vind ik de tijd die jullie hebben wel heel kort. Hier de 15e al lootjes getrokken dus nu al 2 weekenden de tijd gehad. Hier hoeven ze het pas volgende week maandag in te leveren, dan maken ze een tentoonstelling. Hier wordt denk ik niet bijgestuurd (er worden wel al eerder kinderen uitgenodigd om op school iets te maken, maar inschatting van de leerkracht of als ouders of kind zelf aangeven hulp nodig te hebben). Al een paar keer gezien dat er kinderen zitten te knutselen als ik mijn kinderen rond kwart voor 5  van de bso ophaal. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-11-2023 om 10:26

  Probeer postnl te bereiken en zit al 22 minuten te luisteren naar kutmuziek en een bandje dat zegt dat alle medewerkersin gesprek zijn en dat ik nog even geduld moet hebben... 

Yumi schreef op 27-11-2023 om 10:19:

Dat ik vandaag al 2 keer kletsnat ben geworden, en ik moet er vanmiddag weer uit 🌧️

Ik heb ook Zo geen zin om naar buiten te gaan, al ben ik al buiten geweest vanochtend… en straks weer 2x (naar winkel en kids ophalen )

Tuinfluiter schreef op 27-11-2023 om 09:54:

[..]

Ik denk dat de leerkracht er zeker van wil zijn dat iedereen een surprise krijgt. Als je ze eerder laat inleveren kun je nog sturen als het mis dreigt te gaan. Succes met het knutselen.

Blij dat mijn kinderen groter zijn, ik heb een hekel aan geknutsel en dat heb ik doorgegeven... 

Een ergernis van toen ze nog op de basisschool zaten... Ophalen bij de BSO en dan roepen ze blij, de juf zei dat vanavond iedereen zijn schoen mag zetten. Moest ik ook nog na het eten met ze naar de supermarkt om iets te halen voor in de schoen... alsof het nog niet druk genoeg was, na een werkdag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.