Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Kwam vanmiddag rond 15 uur thuis en hoor sindsdien dreunende bassen van e.a. 
Takke festival. Barstende hoofdpijn en ik heb het gevoel alsof het geluid in mijn lijf zit. Vriendin die 2 km verderop woont hoort het ook. Waardeloos dat een feestje van een paar honderd mensen de halve stad overlast mag bezorgen. Ik ben er echt klaar mee!

Skyradio begint komende maandag om 12 uur al met alleen maar kerstliedjes. Het is verdorie nog niet eens december.

Yumi schreef op 25-11-2023 om 21:25:

Kwam vanmiddag rond 15 uur thuis en hoor sindsdien dreunende bassen van e.a.
Takke festival. Barstende hoofdpijn en ik heb het gevoel alsof het geluid in mijn lijf zit. Vriendin die 2 km verderop woont hoort het ook. Waardeloos dat een feestje van een paar honderd mensen de halve stad overlast mag bezorgen. Ik ben er echt klaar mee!

Oh dit klinkt heel naar! Is het inmiddels gestopt..?

Treurniet schreef op 25-11-2023 om 21:47:

Skyradio begint komende maandag om 12 uur al met alleen maar kerstliedjes. Het is verdorie nog niet eens december.

4 dagen later is het dat al wel    Ik vind het ook vroeg hoor.. En sowieso; (de meeste) kerstliedjes vind ik best leuk en gezellig maar niet alleen maar.. 

ToetieToover schreef op 25-11-2023 om 16:33:

[..]

Oh wow wat een groot effect heeft dat!

Ja he? Man zei net; daar moet je mee naar de dokter, is echt niet goed! Ik lachte hem keihard uit.. Dit kan ik prima zelf oplossen!

Vanaf nu dus alleen nog maar in de ochtend koffie (die wil ik echt niet missen!). Benieuwd hoe dat gaat want dit was echt ellendig! 

Poezie schreef op 25-11-2023 om 20:30:

Het onophoudend gejank en gekrijs in het winkelcentrum van kinderen die moe en het zat waren dat hun ouders blijkbaar zonodig aan het eind van de middag met die kinderen uitgebreid moesten shoppen.

Waarschijnlijk ook nog in de enorme drukte?   

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 22:39:

[..]

Oh dit klinkt heel naar! Is het inmiddels gestopt..?

Helaas niet, heb het opgezocht tot 00.00u 

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 22:46:

[..]

Ja he? Man zei net; daar moet je mee naar de dokter, is echt niet goed! Ik lachte hem keihard uit.. Dit kan ik prima zelf oplossen!

Vanaf nu dus alleen nog maar in de ochtend koffie (die wil ik echt niet missen!). Benieuwd hoe dat gaat want dit was echt ellendig!

Wat heftig, hoop dat je geen last krijgt van het het stoppen. 

Yumi schreef op 25-11-2023 om 23:16:

[..]

Helaas niet, heb het opgezocht tot 00.00u

Hopelijk is het nu stil en slaap je lekker, zonder hoofdpijn

Yumi schreef op 25-11-2023 om 23:25:

[..]

Wat heftig, hoop dat je geen last krijgt van het het stoppen.

Lief, thanks  

Treurniet schreef op 25-11-2023 om 21:47:

Skyradio begint komende maandag om 12 uur al met alleen maar kerstliedjes. Het is verdorie nog niet eens december.

Heerlijk, hier staat ie al op sky! 

HAHA!wait..what schreef op 26-11-2023 om 01:24:

[..]

Hopelijk is het nu stil en slaap je lekker, zonder hoofdpijn

Dank je, nog lang wakker gelegen maar ook langer doorgeslapen 

Broodjebrie schreef op 26-11-2023 om 08:53:

[..]

Heerlijk, hier staat ie al op sky!

Ik luister al sinds 1 oktober af en toe Sky Radio Christmas (aparte zender) maar misschien stop ik ruim voor kerst 😅

April2021 schreef op 26-11-2023 om 10:21:

[..]

Ik luister al sinds 1 oktober af en toe Sky Radio Christmas (aparte zender) maar misschien stop ik ruim voor kerst 😅

Haha! 

Dat hier ergens buren zijn die al vanaf 15:45 aan het boren zijn. Elke keer denk ik “oh ze zijn klaar” en dan gaan ze weer. Bloedirritant!

Nog een ergernis is een bepaalde bezorgdienst.
Ik zou vrijdag een pakketje krijgen, niet geleverd. Zaterdagmiddag zijn ze geweest, was ik niet thuis (klopt, want ik wist niet dat ze zouden komen). 
Vandaag kreeg ik een mail dat ze opnieuw langskomen (tussen 09:00 en 18:00 😂): ik de hele dag braaf thuis, zie ik m’n buurman in de middag met pakketjes lopen, dus ik snel naar beneden (appartement): is mijn pakketje in m’n brievenbus gepropt. Verpakking helemaal kapot/opengescheurd. Gelukkig was m’n bestelling onbeschadigd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.