Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan het rechterglas van mijn bril die altijd en eeuwig vies is. Maak ik 'm schoon, is ie 5 minuten later weer vies terwijl ik er niets mee heb gedaan behalve dragen

Beterlaat2021! schreef op 25-11-2023 om 10:04:

[..]

AdBlockPlus heb ik.

Dank je wel! Geïnstalleerd.  Hopelijk kan ik nu weer gewoon reageren zonder continu de advertenties  over het reactiescherm heen. Deze reactie is alvast  gelukt!

Poezie schreef op 25-11-2023 om 10:38:

Aan het rechterglas van mijn bril die altijd en eeuwig vies is. Maak ik 'm schoon, is ie 5 minuten later weer vies terwijl ik er niets mee heb gedaan behalve dragen

Wimpers er tegenaan denk ik. Heb ik ook altijd...

lientje69 schreef op 25-11-2023 om 10:39:

[..]

Wimpers er tegenaan denk ik. Heb ik ook altijd...

Dat zal het idd moeten zijn!

Ja, denk ook wimpers, had ik ook toen ik nog een bril droeg. Kon ook geen mascara op, dan was t helemaal een ramp

Ik ben met enorme hoofdpijn wakker geworden. Heel raar trillerig en misselijk.. 
Alsof ik een kater heb maar dat kan niet want helemaal geen alcohol gedronken
Ik voel me ook zo als ik langere tijd (een dag) geen koffie heb gehad dus ik krijg het vermoeden dat ik bij schoonouders cafeïne vrije koffie heb gehad 

Echt balen want ik heb alleen nog maar in bed gelegen vandaag, kan echt niks! 

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 13:15:

Ik ben met enorme hoofdpijn wakker geworden. Heel raar trillerig en misselijk..
Alsof ik een kater heb maar dat kan niet want helemaal geen alcohol gedronken
Ik voel me ook zo als ik langere tijd (een dag) geen koffie heb gehad dus ik krijg het vermoeden dat ik bij schoonouders cafeïne vrije koffie heb gehad

Echt balen want ik heb alleen nog maar in bed gelegen vandaag, kan echt niks!

Oh bah, dat je daar dan zo'n last van hebt

Broodjebrie schreef op 25-11-2023 om 14:53:

[..]

Oh bah, dat je daar dan zo'n last van hebt

Ja belachelijk he? Ik drink niet eens veel koffie per dag maar wel standaard.. Eigenlijk zou ik daar wat aan moeten doen want me zo voelen iedere keer als ik het niet doe, is echt niet te doen. 

Was inderdaad cafeïne vrije koffie hoorde ik net    

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 16:27:

[..]

Ja belachelijk he? Ik drink niet eens veel koffie per dag maar wel standaard.. Eigenlijk zou ik daar wat aan moeten doen want me zo voelen iedere keer als ik het niet doe, is echt niet te doen.

Was inderdaad cafeïne vrije koffie hoorde ik net

Oh wow wat een groot effect heeft dat!

Het zal me waarschijnlijk wel een slechte stiefvader maken, maar soms kijk ik ernaar uit dat heel die kindertijd achter ons ligt en dat ik op een volwassen manier kan omgaan met stiefzoon. En dan erger ik mij aan deze gedachte.

Moederkareltje schreef op 25-11-2023 om 10:08:

Dat er iemand aan de noodrem in de trein trok. Ik schrik mij dan een ongeluk omdat de ergste scenario's dan in mijn hoofd komen.

Wat een idioot!

Dat ik zo intelligent was om vanmiddag naar centrum Amsterdam te gaan. Normaal op zaterdagmiddag al belachelijk druk, maar nu met Black Friday weekend…. 😫

Loulou39 schreef op 25-11-2023 om 17:58:

Dat ik zo intelligent was om vanmiddag naar centrum Amsterdam te gaan. Normaal op zaterdagmiddag al belachelijk druk, maar nu met Black Friday weekend…. 😫

Hier een mini dorp was ook gruwelijk    

Het onophoudend gejank en gekrijs in het winkelcentrum van kinderen die moe en het zat waren dat hun ouders blijkbaar zonodig aan het eind van de middag met die kinderen uitgebreid moesten shoppen. 

dat mijn nagel voor de 3de keer is ingescheurd heb dat kreng al 3x gerepareerd... vrees dat ik ze toch maar moet kort wieken tot die klote scheur eruit is  

en de kat pest me weer is 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.