Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


majorette2005 schreef op 23-11-2023 om 18:25:

Aan het gejank en gepiep van de linkse kant, nu ook demonstraties tegen PVV. Wat zijn ze toch ruimdenkend , echt hele slechte verliezers.

ik vind de uitslag ook niet fijn, maar vind die demonstraties ook absoluut niet juist. Iedereen kon stemmen, en dat is gebeurt. Dan de uitslag ook accepteren. 

Friezinnetje schreef op 23-11-2023 om 18:42:

[..]

ik vind de uitslag ook niet fijn, maar vind die demonstraties ook absoluut niet juist. Iedereen kon stemmen, en dat is gebeurt. Dan de uitslag ook accepteren.

Ik vind demonstreren sowieso vrij zinloos.

Treurniet schreef op 23-11-2023 om 19:41:

[..]

Ik vind demonstreren sowieso vrij zinloos.

nou, dat ben ik niet met je eens. Soms is dat heel goed om ook een standpunt duidelijk te maken, als bv de zittende regering het niet goed doet. 

JtM

JtM

24-11-2023 om 09:29 Topicstarter

Heeft iemand mijn motivatie om te sporten gevonden?  
Ben deze week nog niet geweest, vorige week ook maar 1 keer. Pff, zo schiet het niet echt op.

Is bij jullie het forum ook zo traag? Pagina's laden duurt een eeuwigheid. 

Nee, geen last; wel een ABP  (advertentie blocker).

_Audrey schreef op 24-11-2023 om 12:32:

Is bij jullie het forum ook zo traag? Pagina's laden duurt een eeuwigheid.

Had ik ook. Daardoor ook iets dubbelgepost. Nu lijkt het weer beter te gaan. 

komt er net even iemand snel wat bij mij weghalen, auto op de oprit gezet. Wil ze weg, heeft iemand de boel compleet geblokkeerd. Eindje verder zit een school, en deze had schijnbaar haast. Dus opgewacht, zegt ze: Oh ik dacht dat het jouw auto was. Euh nee, en ook al was dat zo, dan blokkeer je de boel nog niet. Heb ik dus ook gezegd, je blokkeert niet iemand zijn oprit. Ja maar, ik deed heet niet bewust. Nou wel dus, want je dacht dat het mijn auto was en dus heb je er over nagedacht. 

In de categorie kleine ergernissen: een douche in een hotelkamer die net niet warm genoeg wordt. 

Beterlaat2021! schreef op 24-11-2023 om 13:54:

Nee, geen last; wel een ABP (advertentie blocker).

Welke als ik mag vragen? Bij mij werken ze de laatste tijd niet goed. Heb er al meerdere geprobeerd , word geïrriteerd  van steeds die advertenties  over het reactieveld heen.

lientje69 schreef op 24-11-2023 om 20:41:

[..]

Welke als ik mag vragen? Bij mij werken ze de laatste tijd niet goed. Heb er al meerdere geprobeerd , word geïrriteerd van steeds die advertenties over het reactieveld heen.

Nu dus niet, maar eerder bij mij vandaag inderdaad steeds een autoreclame. Door de irritatie niet eens het merk onthouden, dus de fabrikant heeft zijn geld ook nog voor niets uitgegeven.

citroentje schreef op 24-11-2023 om 20:44:

[..]

Nu dus niet, maar eerder bij mij vandaag inderdaad steeds een autoreclame. Door de irritatie niet eens het merk onthouden, dus de fabrikant heeft zijn geld ook nog voor niets uitgegeven.

Kona Electric

Popt er bij mij nu wéér  overheen....

Vandaag hield kind zijn kinderfeestje bij een overdekt speelcentrum.. Ik ergerde me kapot aan bepaalde 'tokkies'! Je herkent ze vaak al aan hun uiterlijk en schreeuwerige karaktertrekjes.
Vanaf de tafel naar de kinderen ergens ver weg schreeuwen, ipv er heen te lopen. Agressief en ongeduldig als het ze niet zinde en ze wat langer op hun eten moesten wachten. 
Hun kinderen zochten telkens ruzie..
En bij het weggaan lieten ze een enorme bende achter op/rondom hun tafel. Zo aso!

Ik snap dus echt oprecht niet hoe je zo kunt zijn! 

lientje69 schreef op 24-11-2023 om 20:41:

[..]

Welke als ik mag vragen? Bij mij werken ze de laatste tijd niet goed. Heb er al meerdere geprobeerd , word geïrriteerd van steeds die advertenties over het reactieveld heen.

AdBlockPlus heb ik.

Dat er iemand aan de noodrem in de trein trok. Ik schrik mij dan een ongeluk omdat de ergste scenario's dan in mijn hoofd komen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.