Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 22-11-2023 om 19:09:

[..]

Het is hele romige chocolade en 1 stukje is best groot. Ik denk dat 4 stukjes wel bijna 70 gram wegen.

Ook dan,  er is ruimte voor verbetering. Wijwillen je graag praktijkles geven. 

Dorestad schreef op 22-11-2023 om 19:25:

[..]

Ook dan, er is ruimte voor verbetering. Wijwillen je graag praktijkles geven.

Waarom is het een verbetering als je in 1 keer een hele berg chocola kunt eten? Ik wilde dat ik het niet kon  

_Audrey schreef op 22-11-2023 om 19:28:

[..]

Waarom is het een verbetering als je in 1 keer een hele berg chocola kunt eten? Ik wilde dat ik het niet kon

Dat geeft rust. Wegisweg. Praktijkervaring hier

Dorestad schreef op 22-11-2023 om 19:33:

[..]

Dat geeft rust. Wegisweg. Praktijkervaring hier

😂 dat dan weer wel ja 

ik blijf maar aan het wassen 

🏃‍♀️ zei iemand chocola? I’m in!

Netherfield schreef op 22-11-2023 om 20:10:

🏃‍♀️ zei iemand chocola? I’m in!

Kom maar halen! 

Geef alleen geen garantie dat het er nog is als jij hier bent.  De (net geen) puber (meer) en de student zijn beiden thuis vanavond en bij de pot thee tijdens de uitslagenavond gaan ze wel door denk ik. 

Netherfield schreef op 22-11-2023 om 20:10:

🏃‍♀️ zei iemand chocola? I’m in!

Geduld! Ben hem nog aan het smelten...
Sorry, kon deze niet laten. 

Eigen ergernis: hond heeft vannacht een gat gekrabd in het hoeslaken en waarschijnlijk wil partner dit weer direct vervangen terwijl het eigenlijk niets is. Verspilling van geld en grondstoffen. 

Ik erger mij aan het gezanik over Sylvie Meijs. Dat zij alleen op rijke types valt. Ten eerste is dat haar eigen keuze. Ten tweede, waarom zou je een armoedzaaier kiezen als je ook een leuke slimme man met geld kunt krijgen?

Ik erger me rot aan de knipperende en (O horror) gekleurde lichtjes aan het huis van de buren. Zet er een timer op ofzo. Dat hoeft toch niet de hele nacht aan te blijven? En hang het lekker binnen. Die twee minuten dat je het zelf ziet en de rest van de 23 uur en 58 minuten kijken wij er tegenaan. Gelukkig is de overkant van de straat ver weg en heb ik rolluiken.

ToetieToover schreef op 22-11-2023 om 23:15:

Ik erger me rot aan de knipperende en (O horror) gekleurde lichtjes aan het huis van de buren. Zet er een timer op ofzo. Dat hoeft toch niet de hele nacht aan te blijven? En hang het lekker binnen. Die twee minuten dat je het zelf ziet en de rest van de 23 uur en 58 minuten kijken wij er tegenaan. Gelukkig is de overkant van de straat ver weg en heb ik rolluiken.

Daar word ik helemaal naar van, brrr. Gelukkig nog geen buren hier die op dat idee gekomen zijn

Al die geschokte reacties op de verkiezingsuitslag!
Het is wat het is, we kunnen er toch niks meer aan veranderen

Stiekem zijn de meeste mensen toch wel klaar met al die buitenlanders/asielzoekers. Ik ook.

Edit: Social media en radiodj's kunnen de discussie hierover ook niet laten. Hou het lekker voor je!
Ook overal steunbetuigingen enzo..

Decibel88 schreef op 23-11-2023 om 08:11:

Al die geschokte reacties op de verkiezingsuitslag!
Het is wat het is, we kunnen er toch niks meer aan veranderen

Stiekem zijn de meeste mensen toch wel klaar met al die buitenlanders/asielzoekers. Ik ook.

Edit: Social media en radiodj's kunnen de discussie hierover ook niet laten. Hou het lekker voor je!
Ook overal steunbetuigingen enzo..

Dat heb ik dus ook. Hebben die mensen onder een steen geleefd ofzo? Niet gehinderd door enige kennis van zaken zie ik mensen die hun Facebookprofielfoto op zwart hebben gezet. Get alive.

Nadeel van wonen in een klein plattelandsdorp, thuisbezorgd is kut.

Aan het gejank en gepiep van de linkse kant, nu ook demonstraties tegen PVV. Wat zijn ze toch ruimdenkend , echt hele slechte verliezers.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.