Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-11-2023 om 21:15

Rogue schreef op 21-11-2023 om 20:48:

voornamelijk aan mijn collega's& werkgevervind baas zo'n stom woord.

als ze een keer last krijgen van opruim woede wordt er zo goed opgeruimd dat ik niks meer kan vinden
heb soms liever dat ze hun rotzooi laten liggen...

 

Treurniet schreef op 21-11-2023 om 18:11:

[..]

Erg vervelend inderdaad!

Het lukt me maar niet om een goede en betaalbare softshell jas te vinden.Dacht ik eindelijk eentje gevonden te hebben, zit er geen fleece aan de binnenkant

Ik heb vorig jaar een Fila softshell gekocht bij Perrysport voor maar €15,- was afgesprijsd van €129

Ik erger me er aan dat het stemmen vannacht al kon en dan ook nog in een café.  Mensen in een uitgelaten stemming met een paar borrels op vind ik geen goed idee. Voor mij is stemmen een serieuze zaak waar veel vanaf hangt. Geen geintje.

Gisteren geleerd dat ze in de UK mensen 200 pond betalen als ze hun XL Bully laten inslapen. WTF.

Moirmel schreef op 22-11-2023 om 07:52:

Gisteren geleerd dat ze in de UK mensen 200 pond betalen als ze hun XL Bully laten inslapen. WTF.

Wat is het idee daarachter? 

SuzyQFive schreef op 22-11-2023 om 08:54:

[..]

Wat is het idee daarachter?

Vanaf eind dit jaar staat dit ras in de VK op de lijst van verboden honden. Het verbaast mij wel dat 200 pond mensen zou kunnen overhalen om hun hond te laten inslapen. Misschien vanwege de (nieuwe) regels?

Dat ik altijd chocolade krijg van mensen die mij ergens voor willen bedanken is al niet fijn voor de lijn maar die laatste doos die is wel heel erg lekker. Nam er net 2 bij de thee en toen nog 2 en nu ben ik misselijk.

Bakblik schreef op 22-11-2023 om 10:39:

Dat ik altijd chocolade krijg van mensen die mij ergens voor willen bedanken is al niet fijn voor de lijn maar die laatste doos die is wel heel erg lekker. Nam er net 2 bij de thee en toen nog 2 en nu ben ik misselijk.

Stemmen is zo gebeurd, maar dan heb je altijd nog dat grote vel papier!
Ik hoefde hem dit keer niet eens helemaal uit te vouwen, toch is het altijd weer een gedoe..

noas_1993 schreef op 22-11-2023 om 13:39:

Stemmen is zo gebeurd, maar dan heb je altijd nog dat grote vel papier!
Ik hoefde hem dit keer niet eens helemaal uit te vouwen, toch is het altijd weer een gedoe..

Ik kreeg hem net makkelijker opgevouwen dan gedacht. Vorige keer heb ik wel ruzie staan maken met dat ding.

Bakblik schreef op 22-11-2023 om 10:39:

Dat ik altijd chocolade krijg van mensen die mij ergens voor willen bedanken is al niet fijn voor de lijn maar die laatste doos die is wel heel erg lekker. Nam er net 2 bij de thee en toen nog 2 en nu ben ik misselijk.

Wat ben je toch een pechvogel.

Bakblik schreef op 22-11-2023 om 10:39:

Dat ik altijd chocolade krijg van mensen die mij ergens voor willen bedanken is al niet fijn voor de lijn maar die laatste doos die is wel heel erg lekker. Nam er net 2 bij de thee en toen nog 2 en nu ben ik misselijk.

Beetje training op chocoladegebied kan je wel gebruiken.  4 stukjes en dan misselijk? Dat moet beter kunnen 

aan mensen die PVV stemmers 'dom' noemen, zelf VVD stemmen en 13 jaar 'actieve herinnering' kwijt zijn
   

Dorestad schreef op 22-11-2023 om 18:59:

[..]

Beetje training op chocoladegebied kan je wel gebruiken. 4 stukjes en dan misselijk? Dat moet beter kunnen

Het is hele romige chocolade en 1 stukje is best groot.  Ik denk dat 4 stukjes wel bijna 70 gram wegen. 

Bakblik schreef op 22-11-2023 om 10:39:

Dat ik altijd chocolade krijg van mensen die mij ergens voor willen bedanken is al niet fijn voor de lijn maar die laatste doos die is wel heel erg lekker. Nam er net 2 bij de thee en toen nog 2 en nu ben ik misselijk.

Ik help je hier heel graag van af 😇

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.