Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 27-11-2023 om 12:38:

Ik heb het zo vreselijk koud!

Ik ook, zit vast sneeuw in de lucht ☃️❄️

lientje69 schreef op 27-11-2023 om 12:38:

Ik heb het zo vreselijk koud!

Een Oodie is echt een aanrader! Of, als die te prijzig is (want ze zijn best duur!), Primark heeft af en toe nep Oodies. Net zo warm.  

Gelsomina schreef op 27-11-2023 om 10:53:

[..]

Ik had daar ook altijd een gruwelijke hekel aan. Ook aan gedichten maken, bah.

nu gewoon via Chat GPT doen, heul makkelijk  

Friezinnetje schreef op 27-11-2023 om 16:38:

[..]

nu gewoon via Chat GPT doen, heul makkelijk

Een fatsoenlijk Sinterklaas gedicht viel mijn dochter nog vies tegen :p

Evaluna schreef op 27-11-2023 om 16:56:

[..]

Een fatsoenlijk Sinterklaas gedicht viel mijn dochter nog vies tegen :p

oh, heb het vorige week even geprobeerd, ging erg goed

Friezinnetje schreef op 27-11-2023 om 17:04:

[..]

oh, heb het vorige week even geprobeerd, ging erg goed

Dan heeft mijn dochter het verkeerde ingevoerd. Daar kwam echt rare poëzie uit 🤣

dit is een voorbeeld van wat ik er uit haalde

Lieve vader, stoer en fijn, Sinterklaas kwam met cadeaus klein. Voor jou, de man van vele zaken, Een gedicht om vreugde te maken.

Eerst een cadeau voor aan de waterkant, Waar je met hengel en aas aan de kant Van rustige beekjes staat te vissen, Voor jou, de ware visser van het gezin.

Een nieuwe fietsbel voor onderweg, Bij elke trap, een heldere belgekwek. Op avontuur door bos en stad, Je fiets, jouw maatje, altijd paraat.

En dan, het groene laken, het biljartspel, Waarop je speelt met een doelgerichte knal. Een nieuw krijtje voor de keu, Biljarten, dat blijft jouw gezellige reu.

Drie hobby's, elk met hun eigen pracht, In dit gedicht, met liefde opgewekt. Voor de vader die alles kan en doet, brengt Sinterklaas jou zijn zoet.

Geniet van vissen, fietsen, biljarten, En van de cadeautjes, niet te vergeten. Een vrolijk Sinterklaasfeest, beste man, Omdat jij dat zeker verdient kan!



Ik heb me er zonet aan geërgerd dat er nu al geen pepernoten meer te koop zijn bij de Jumbo hier in de buurt. 

Netherfield schreef op 27-11-2023 om 17:51:

Ik heb me er zonet aan geërgerd dat er nu al geen pepernoten meer te koop zijn bij de Jumbo hier in de buurt.

Nee volop kerstkransjes, kerstdit, kerstdat. Balen!  Erger me ook dood. 

Ik erger me eraan dat veel leidinggevenden er een handje van hebben om iedere vraag eerst te beantwoorden met een wedervraag voordat je antwoord krijgt. Vaak doen die wedervragen helemaal niet ter zake en krijg ik het gevoel dat ze het uit gewoonte doen, soort aangeleerd gedrag.

aan de muizen die tussen het plafond zitten te knagen. Ik weet dat er blokken vergif liggen en dat ze daar op knagen, dus het lawaai is morgen ws wel weer voorbij. Maar het klinkt zo vervelend en dat vindt mijn kat ook. 

Het hoort net of ze aan het sjoelen zijn 

Friezinnetje schreef op 27-11-2023 om 19:17:

aan de muizen die tussen het plafond zitten te knagen. Ik weet dat er blokken vergif liggen en dat ze daar op knagen, dus het lawaai is morgen ws wel weer voorbij. Maar het klinkt zo vervelend en dat vindt mijn kat ook.

Het hoort net of ze aan het sjoelen zijn

Gezellig Oud Hollandse spelletjes aan het doen met lekkere blokjes kaas erbij? 

HAHA!wait..what schreef op 27-11-2023 om 19:39:

[..]

Gezellig Oud Hollandse spelletjes aan het doen met lekkere blokjes kaas erbij?

nou zoiets. 

Friezinnetje schreef op 27-11-2023 om 19:41:

[..]

nou zoiets.

Haha sorry ik lach nu wel (een beetje) maar kan me voorstellen dat het enorm vervelend is! Wij hebben ook veel muizen op zolder gehad, heel naar idee vond ik dat.. 

HAHA!wait..what schreef op 27-11-2023 om 19:39:

[..]

Gezellig Oud Hollandse spelletjes aan het doen met lekkere blokjes kaas erbij?

Hahaha ik zie het echt voor me

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.