Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

05-05-2022 om 11:44 Topicstarter

Elmie schreef op 05-05-2022 om 10:47:

[..]

De tuin hebben ze ook toegeëigend om te zagen en spullen vandaan te halen.

Fijn dat jullie zo meedenken!

Dan zou ik erop uit gaan met zoon. Naar een speeltuin in de buurt? Of heb je misschien een dierentuin in de buurt waar zoon ook lekker kan spelen? 

JtM

JtM

05-05-2022 om 11:45 Topicstarter

Ik erger me aan mijn oog. Die ontsteking is gisteren geknapt (super vies) maar er lijkt uit het wondje nog wat 'zooi' uit te komen waardoor ik soms even wazig zie. 

TanSwallow86

TanSwallow86

05-05-2022 om 11:48

irritante hoest

O dat is vervelend Jtm en Harley. Beterschap!

JtM schreef op 05-05-2022 om 11:44:

[..]

Dan zou ik erop uit gaan met zoon. Naar een speeltuin in de buurt? Of heb je misschien een dierentuin in de buurt waar zoon ook lekker kan spelen?

Ja ik ga naar de kinderboerderij. De tas staat klaar 🌼

Elmie schreef op 05-05-2022 om 12:07:

[..]

Ja ik ga naar de kinderboerderij. De tas staat klaar 🌼

Ik ben er en kom al een beetje tot rust. Zoontje is heerlijk aan het spelen 😍 Straks nog een ijsje om het feestje compleet te maken😋

JtM

JtM

05-05-2022 om 13:59 Topicstarter

Fijn Elmie! Geniet ervan.

ik wil film over Navalny zien maar die draait alleen maar om 19.30 uur. Mijn broek van m @ s is veel te groot terwijl ik al maat kleiner heb genomen.Mijn onderbuurman kan niet normaal praten alleen schreeuwen. Mijn geheugen en concentratie zijn belabberd sinds de overgang.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 14:12

Mevrouw de hogedrukspuit is weer bezig hoor... Heb zin om op balkon te gaan staan en met eieren te gaan gooien... of met een hakbijl dat ding te mollen..

En ik mot er nog ff over klagen hoor; ik wil mn pols vervangen voor een plastic pijnloos exemplaar 

mensen die echt bii de meest rare dingen kritiek hebben omdat het te woke zou zijn en dus fout. 

Ik heb Dirty Lines gekeken en zocht het daarna op op imdb. Serie krijgt of hoge cijfers, of extreem laag en de extreem lage zijn dan omdat het 'te woke' zou zijn. Misschien ben ik zelf te woke, maar ik zie niet wat er woke is aan die serie.

Aan mijn man die nu toch niet mee wil naar een groot concert, want van lang staan krijgt hij last van zijn rug. Yo, je bent 45+, geen 75+!!!

Lollypopje schreef op 05-05-2022 om 14:13:

mensen die echt bii de meest rare dingen kritiek hebben omdat het te woke zou zijn en dus fout.

Ik heb Dirty Lines gekeken en zocht het daarna op op imdb. Serie krijgt of hoge cijfers, of extreem laag en de extreem lage zijn dan omdat het 'te woke' zou zijn. Misschien ben ik zelf te woke, maar ik zie niet wat er woke is aan die serie.

Ik heb hem ook gekeken en vond het ook niet woke.

Wel vond ik het erg slecht geacteerd, met name de voice-over van de hoofdpersoon. En veel was niet realistisch omdat dat niet strookte met het werkelijke tijdsbeeld van die tijd. 

Poezie schreef op 05-05-2022 om 14:17:

[..]

Ik heb hem ook gekeken en vond het ook niet woke.

Wel vond ik het erg slecht geacteerd, met name de voice-over van de hoofdpersoon. En veel was niet realistisch omdat dat niet strookte met het werkelijke tijdsbeeld van die tijd.

Dat laatste weet ik niet, daar was ik dan te jong voor. Althans om het bewust mee re maken Al las ik op imdb wel recensies van mensen die het wel realistisch vonden. Dus geen idee hoe het werkelijk was. Maar ach het was vooral een leuke serie. Ik vond vooral dat commentaar of woke stom.

Helena71 schreef op 04-05-2022 om 20:19:

[..]

Heel herkenbaar.

(ik bedoel niet jou, jij hopelijk ook niet mij )

haha nee hoor.

PriceyRook54

PriceyRook54

05-05-2022 om 14:28

Ik weet niet eens wat te woke is, ik heb één aflevering gegeken en vond het vooral te crinche worthy. En mijn baas whatsappte me "you Dutch are crazy" 

Mijn ergernis, mijn roestbakkie heeft een nieuwe koppeling nodig. Ik háát geld uitgeven aan auto's! En ik stel het lekker uit tot na mijn  weekend weg naar Mallorco. Cocktails hebben even een hogere prioriteit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.