Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-05-2022 om 19:31

Dat stiefzoon overmorgen zijn communie houdt en dat ik (atheïst) daarover niet kan discussiëren met hem. Lang leve de indoctrinatie. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

04-05-2022 om 20:19

Herfstappeltaart schreef op 04-05-2022 om 19:03:

Aan iemand op het forum

Heel herkenbaar.

(ik bedoel niet jou, jij hopelijk ook niet mij  )

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-05-2022 om 20:23

er is een negeerknop, of mocht je dat niet zeggen? 

O jeetje, ik schijn ook nogal wat irritatie op te wekken op het moment  .

aan mijn kat die maar voor mijn beeld blijft lopen en zitten en aan de web-pagina van xs4all 

Regendrup. schreef op 04-05-2022 om 15:51:

[..]

Heh, alsof ik het zelf geschreven heb. Dat is gek haha. Maar ik heb vandaag ook echt een onstilbare honger. Geen idee hoe dat kan, heb ik nooit eigenlijk.

Ik deze week ook. Als sinds maandag... Zou er iets in het water zitten of zo? Want normaal heb ik dat echt niet. Ik heb geen snoep in huis, dus ik heb maar een paar extra boterhammen gepakt, maar heel vaag.

Zusterclivia schreef op 04-05-2022 om 20:40:

[..]

Ik deze week ook. Als sinds maandag... Zou er iets in het water zitten of zo? Want normaal heb ik dat echt niet. Ik heb geen snoep in huis, dus ik heb maar een paar extra boterhammen gepakt, maar heel vaag.

Gek he!

Ik kan echt blijven eten 😂 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-05-2022 om 21:19

Rogue schreef op 04-05-2022 om 20:31:

aan mijn kat die maar voor mijn beeld blijft lopen en zitten en aan de web-pagina van xs4all

Die van mij is ook bloedirritant vandaag. Echt ik heb geloof ik honing aan mijn kont want ze wil echt de hele tijd aandacht. (Ok dat wil ze altijd maar vandaag nog veel meer...) En vanmorgen toen ik aan het werk was thuis wilde ze de hele tijd op schoot en ging ze met haar r**t op mijn toetsenbord zitten. Erg gezellig hoor maar hoe moet ik zo werken?

De plakband was op..

De juskom viel om tijdens het opwarmen in de magnetron (en het is al zo behelpen zonder keuken 🤪)

Rogue schreef op 04-05-2022 om 20:31:

aan mijn kat die maar voor mijn beeld blijft lopen en zitten en aan de web-pagina van xs4all

ben je al omgezet naar kpn? wat een zootje...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-05-2022 om 22:02

Aan mezelf, ik kreeg rond 20.30 het geniale idee om te wasmachine aan te smijten terwijl ik zeker s avonds helemaal geen zin meer heb in die dingen...

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

04-05-2022 om 23:08

Mug schreef op 04-05-2022 om 20:23:

er is een negeerknop, of mocht je dat niet zeggen?

Nou, die knop vind ik niet heel effectief. Want je krijgt wel te zien dat de betreffende persoon een bericht heeft geschreven. Het is dan aan jezelf of je het bericht bekijkt. Ik kan dan toch niet mijn nieuwsgierigheid bedwingen. Terwijl ik weet dat hij/zij wel weer op eenzelfde zuigende manier zal antwoorden. 
En als je iemand op de negeer zet kan die persoon nog altijd jouw berichten lezen. Fijn zou zijn als je iemand gewoon letterlijk kunt blokkeren. 

Aan de H&M app op mijn (nieuwe) telefoon. Had de app nog niet gebruikt.

Heb gisteren een 25% kortingbon ontvangen, dacht even snel nu online wat leuks te shoppen; is de app in een heel andere taal, lijkt wel Russisch geen idee hoe ik ‘m om kan zetten naar Nederlands 

Wat een gezeik alweer zo vroeg op de morgen.

Aan domme aso mensen. Ik lees net dat bij het asiel in Amsterdam 3x zoveel gedumpte konijnen zijn opgevangen dan in andere jaren omdat mensen tijdens de lockdown een konijntje zo schattig vonden voor de kinderen. En nu niet meer. Alsof het voorwerpen zijn die je weggooit als je er klaar mee bent .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.