Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 08:20:

Aan domme aso mensen. Ik lees net dat bij het asiel in Amsterdam 3x zoveel gedumpte konijnen zijn opgevangen dan in andere jaren omdat mensen tijdens de lockdown een konijntje zo schattig vonden voor de kinderen. En nu niet meer. Alsof het voorwerpen zijn die je weggooit als je er klaar mee bent .

Hetzelfde las ik van de week voor kippen en ik volg wat hondenherplaatsingspagina’s en daar komen nu heel veel honden van 1 a 1,5jr langs… 



AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 09:11

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 08:20:

Aan domme aso mensen. Ik lees net dat bij het asiel in Amsterdam 3x zoveel gedumpte konijnen zijn opgevangen dan in andere jaren omdat mensen tijdens de lockdown een konijntje zo schattig vonden voor de kinderen. En nu niet meer. Alsof het voorwerpen zijn die je weggooit als je er klaar mee bent .

Dat gebeurt in de zomer ook met honden en katten 

Ik baal dat ik overduidelijk rust nodig heb maar er hier 2 mensen rondlopen om de keuken te plaatsen. En zoontje ook nog vrij is.
Kijken hoe ik toch op 1 of andere manier nog rust kan krijgen 😐

Iemand nog tips?

Elmie schreef op 05-05-2022 om 09:13:

Ik baal dat ik overduidelijk rust nodig heb maar er hier 2 mensen rondlopen om de keuken te plaatsen. En zoontje ook nog vrij is.
Kijken hoe ik toch op 1 of andere manier nog rust kan krijgen 😐

Iemand nog tips?

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar vreemde werklui die rondlopen in mijn huis, is voor mij al genoeg om stress van te hebben. 
Helaas geen tips, hopen dat ze snel klaar zijn en weggaan.

Misschien zoontje naar oma/opa brengen?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 09:39

Of zelf weggaan, lijkt me niet dat die werklui babysit nodig hebben  (Dat gevoel heb ik altijd als ik thuis moet zijn omdat er een klusjesman is voor een klus die niet snel klaar is)

Zilver_gray schreef op 05-05-2022 om 09:36:

[..]

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar vreemde werklui die rondlopen in mijn huis, is voor mij al genoeg om stress van te hebben.
Helaas geen tips, hopen dat ze snel klaar zijn en weggaan.

Misschien zoontje naar oma/opa brengen?

Zoontje is 7. Oma en opa wonen helaas niet om de hoek. Wel "fijn" om te weten dat ik niet de enige ben die dit intensief vindt 😇

Phoebe1982 schreef op 05-05-2022 om 09:39:

Of zelf weggaan, lijkt me niet dat die werklui babysit nodig hebben (Dat gevoel heb ik altijd als ik thuis moet zijn omdat er een klusjesman is voor een klus die niet snel klaar is)

Ja stom is dat gevoel he ☺️ Ik ga ook vanmiddag naar de kinderboerderij. Ook niet rustgevend qua geluid maar wel even een kind dat zich vermaakt en minder ongemakkelijkheid.

Helaas ook een druk weekend voor de boeg dus dan is uitrusten er ook niet bij. Maandag maar een hele rustige dag van maken 😊

JtM

JtM

05-05-2022 om 10:37 Topicstarter

Kan je lekker in de tuin gaan zitten Elmie? Hopelijk vermaakt zoon zich daar zelf en heb jij wat minder last van het geluid.

Phoebe1982 schreef op 05-05-2022 om 09:39:

Of zelf weggaan, lijkt me niet dat die werklui babysit nodig hebben (Dat gevoel heb ik altijd als ik thuis moet zijn omdat er een klusjesman is voor een klus die niet snel klaar is)

Laat jij gewoon vreemde werklui alleen in je huis ja? Ik durf dat niet. Je kent die mensen niet en weet toch niet wat het voor types zijn.

Misschien bij een langdurige verbouwing, maar dan zou ik van te voren maatregelen treffen en niets van waarde in huis achterlaten.

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 10:40:

[..]

Laat jij gewoon vreemde werklui alleen in je huis ja? Ik durf dat niet. Je kent die mensen niet en weet toch niet wat het voor types zijn.

Misschien bij een langdurige verbouwing, maar dan zou ik van te voren maatregelen treffen en niets van waarde in huis achterlaten.

Man is thuis hoor. Boven aan het werk.

JtM schreef op 05-05-2022 om 10:37:

Kan je lekker in de tuin gaan zitten Elmie? Hopelijk vermaakt zoon zich daar zelf en heb jij wat minder last van het geluid.

De tuin hebben ze ook toegeëigend om te zagen en spullen vandaan te halen.

Fijn dat jullie zo meedenken!

Elmie schreef op 05-05-2022 om 10:46:

[..]

Man is thuis hoor. Boven aan het werk.

Ah, dan zou ik er lekker vandoor gaan met de kleine! Naar een park of speeltuin? 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 10:57

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 10:40:

[..]

Laat jij gewoon vreemde werklui alleen in je huis ja? Ik durf dat niet. Je kent die mensen niet en weet toch niet wat het voor types zijn.

Misschien bij een langdurige verbouwing, maar dan zou ik van te voren maatregelen treffen en niets van waarde in huis achterlaten.

Nee liever niet maar als de klus even duurt dan moet ik wel.. en ik heb inmiddels mijn vaste klussers dus soms kan het wel...

Phoebe1982 schreef op 05-05-2022 om 10:57:

[..]

Nee liever niet maar als de klus even duurt dan moet ik wel.. en ik heb inmiddels mijn vaste klussers dus soms kan het wel...

Dat is wel fijn, als je ze kent en weet wat je aan ze hebt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 11:39

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 10:58:

[..]

Dat is wel fijn, als je ze kent en weet wat je aan ze hebt.

Ja, en ook dat als ik een probleem heb ik zo iemand kan appen of bellen. Das wel relaxed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.