Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

lientje69 schreef op 23-10-2024 om 09:13:

Ik denk dat mijn kat dement wordt. Of dat haar kringspier problemen heeft. Is al oude kat Kwam vanmorgen beneden, kat miauwt naar me.
Ik zeg : jaja je krijgt eten. En ga zo vol in een kattedrol staan. Niet netjes in de bak dus. Maar midden op mijn keukenvloer. ( moest t licht nog aandoen )Poes mauwt nog een keer en kijkt me verontwaardigd aan terwijl ik haar uitfoeter. Zo van ; hee , ik waarschuwde nog hè?

Altijd lol met die beesten...
Ik werd om 06.45 wakker gekrijst door mevrouw alsof ze geslacht werd; koninklijke hoogheid eiste vers water en brokjes had ze nog maar het verkeerde merk want ze vind ze niet erg lekker en dat laat ze me weten ook. (Ze doet maar lekker, ze eet ze eerst maar even op en dan koop ik weer dat merk wat ze altijd heeft)

OperaQueen schreef op 23-10-2024 om 10:45:

[..]

Altijd lol met die beesten...
Ik werd om 06.45 wakker gekrijst door mevrouw alsof ze geslacht werd; koninklijke hoogheid eiste vers water en brokjes had ze nog maar het verkeerde merk want ze vind ze niet erg lekker en dat laat ze me weten ook. (Ze doet maar lekker, ze eet ze eerst maar even op en dan koop ik weer dat merk wat ze altijd heeft)

en dan is ze gewend aan het nieuwe eten, en is dat haar lievelingseten geworden, en hoeft ze het andere niet meer

nlies schreef op 23-10-2024 om 10:50:

[..]

en dan is ze gewend aan het nieuwe eten, en is dat haar lievelingseten geworden, en hoeft ze het andere niet meer

Nou dat denk ik niet want ze  vind het echt niet lekker (heb het daarom gemengd met goedkoper voer wat ze wel lust) en als ze stiekem dit topic leest en je haar dus op een idee hebt gebracht dan maak ik sateetjes van haar... 

Mijn katten hebben vlooien Dat terwijl het binnenkatten zijn. Ik heb ze inmiddels gedruppeld en de twee kamers waar ze het meest verblijven ingesprayd met gif. Hopelijk is het niet nodig om het hele huis ondersteboven te keren en te sprayen want daar heb ik echt geen tijd en energie voor. Dochter heeft ze net allebei gekamd en er 11 half levende vlooien in totaal vanaf gehaald.

ik had net koffiepauze en had een grote mok koffie ingeschonken. Laat ik de mok uit mijn handen vallen zo alle koffie in mijn schoot   
Er zat nog wel koffie in de mok maar veel ook niet 
En dan ben je blij dat je in een OK pakkie werkt en je naar de kleedkamer kan gaan voor een nieuw pakkie. 

MMcGonagall schreef op 23-10-2024 om 11:12:

Mijn katten hebben vlooien Dat terwijl het binnenkatten zijn. Ik heb ze inmiddels gedruppeld en de twee kamers waar ze het meest verblijven ingesprayd met gif. Hopelijk is het niet nodig om het hele huis ondersteboven te keren en te sprayen want daar heb ik echt geen tijd en energie voor. Dochter heeft ze net allebei gekamd en er 11 half levende vlooien in totaal vanaf gehaald.

Owww dat is balen! Ik ga voor je duimen dat niet het hele huis onder zit idd..

Stokstaart:  oops! Nou ja geen drama want makkelijk opgelost...

je gaat naar A(potheek) om iets op te halen. A zegt dat B (zorgverlener) actie moet ondernemen. Ik kan wachten of zelf contact opnemen. B zegt dat er niets bekend is, dat moet A doen. Ik bel naar A, A zegt dat dat C (arts) dat had moeten doen...

Geeft niet hoor, we hebben verder toch niets te doen    
Dat laaste klopt wel.  Ik ga pas na de vakantie weer aan het werk maar hoe doen fulltimers dat dan?

Widajo schreef op 25-10-2024 om 11:19:

je gaat naar A(potheek) om iets op te halen. A zegt dat B (zorgverlener) actie moet ondernemen. Ik kan wachten of zelf contact opnemen. B zegt dat er niets bekend is, dat moet A doen. Ik bel naar A, A zegt dat dat C (arts) dat had moeten doen...

Geeft niet hoor, we hebben verder toch niets te doen
Dat laaste klopt wel. Ik ga pas na de vakantie weer aan het werk maar hoe doen fulltimers dat dan?

Chronische ziek zijn is een fulltime job😜

Dan heb je bijna geen tijd meer om te werken. De fouten en miscommunicatie tussen artsen, zorgverleners en apotheek is bijna een dagtaak om weer recht te breien. 😂😜😜😂 en dat iedere 3 maanden (als je weer een nieuwe bach pillen op mag halen) opnieuw.

Bakblik schreef op 25-10-2024 om 12:16:

[..]

Chronische ziek zijn is een fulltime job😜

Dan heb je bijna geen tijd meer om te werken. De fouten en miscommunicatie tussen artsen, zorgverleners en apotheek is bijna een dagtaak om weer recht te breien. 😂😜😜😂 en dat iedere 3 maanden (als je weer een nieuwe bach pillen op mag halen) opnieuw.

Ik ben (ook) chronisch ziek, werk maar een paar uurtjes in de week maar dat administratieve geregel kost me véél meer energie en tijd dan werken met kinderen. En levert ook bar weinig op

Mopper: 
Ik had vanmorgen een soort van date (echt ik haat dat woord) ; onschuldig koffie  drinken met iemand van een dateapp (waar ik een hekel aan heb en ben ook niet wanhopig op zoek maar mensen ontmoeten is altijd leuk). Leuke gesprekken, gister nog. Vanmorgen had hij nog een bericht gestuurd hoe laat, zie ik voor dat ik weg wilde gaan dat ie zn account verwijderd had (geen nummers uitgewisseld). Ik dacht het zal wel, ben toch gegaan, 30 min gewacht maar hij is niet op komen dagen.
M.a.w bevestiging dat date apps stom zijn...

1_angry_red.gif

(en nog stommer is dat ik best wel teleurgesteld ben want hij leek me leuk)

OperaQueen schreef op 26-10-2024 om 16:19:

Mopper:
Ik had vanmorgen een soort van date (echt ik haat dat woord) ; onschuldig koffie drinken met iemand van een dateapp (waar ik een hekel aan heb en ben ook niet wanhopig op zoek maar mensen ontmoeten is altijd leuk). Leuke gesprekken, gister nog. Vanmorgen had hij nog een bericht gestuurd hoe laat, zie ik voor dat ik weg wilde gaan dat ie zn account verwijderd had (geen nummers uitgewisseld). Ik dacht het zal wel, ben toch gegaan, 30 min gewacht maar hij is niet op komen dagen.
M.a.w bevestiging dat date apps stom zijn...

1_angry_red.gif

(en nog stommer is dat ik best wel teleurgesteld ben want hij leek me leuk)

Wat een kleuter zeg. Dat hij niet ineens gewoon durft te zeggen dat hij een ander heeft / geen zin had / etc. Wees blij dat je er vanaf bent, dat had nog wat beloofd voor de toekomst.

Ja heel kinderachtig idd, en raar ook zo vlak vantevoren maar ik ben er alweer overheen hoor.. Ik ga geen energie meer verspillen aan zo'n droeftoeter...Jammer voor hem vooral.. 

Blooper(-tje) Net de vaatwasser aangezet, gisteravond geen zin meer in. 
Wil een vaatwasblokje uit het keukenkastje pakken maar ik doe het kastje ernaast open en haal daar een zakje natvoer voor de kat uit. 
Op het moment dat ik het zakje openmaakte trok de mist op 

OperaQueen schreef op 27-10-2024 om 11:18:

Ik ga geen energie meer verspillen aan zo'n droeftoeter...

Ja,vooral doen, niet teveel mee bezig blijven...

Ga naar buiten en geniet van het prachtige herfstweer!

Beterlaat2021! schreef op 27-10-2024 om 12:01:

[..]

Beterlaat2021! schreef op 27-10-2024 om 12:01:

[..]

Goed idee, lief dat je er ff op reageerde

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.