Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

OperaQueen schreef op 10-11-2024 om 07:38:

Nou ik kan je hand schudden want ik heb er ook weer 1. Ik kreeg gister het geniale idee om de beveiliging van mijn mobiel te veranderen van pincode in een patroon. Dat ik een paar uur later alweer kwijt was. Heb echt alle denkbare patronen ingevuld maar ik kreeg dat ding met geen mogelijkmogelijkheid meer open dus heeft vriend hem uiteindelijk moeten resetten en nu moet ik dus alles erweer opzetten.. (en ik had een wachtwoord herinnerapp, die lijst wachtwoorden ben ik dus ook kwijt..)
Echt ik heb soms van die briljante ideeën he..

Echt ik mis de mobiel loze tijd uit mijn jeugd, want wat een gezeik  levert dat op als er wat mis is zeg... 

Happyapple schreef op 10-11-2024 om 07:48:

[..]

Oh nee en hoe laat moest je er echt uit vandaag?

Kwart voor 6. Dat werd dus nu kwart voor  5....

oudmaarnognietkoud schreef op 08-11-2024 om 13:00:

[..]

Nou dan zal ik voor je duimen, een kaarsje branden en ik doe er voor de zekerheid nog een schietgebedje achteraan.

Maar ik vrees met grote vreze

Uiteindelijk werkte dat hg spul wel. Wat een opluchting! 

batterijen van de rookmelder op de overloop vervangen. Blijft piepen. Is het zie van de zolder waarvan de batterijen leeg zijn. 😬

Ja, dat is mij ook wel eens overkomen, Prachtwacht....

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben  gestaan  heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.   

Zijn onze auto's  steeds hè......

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:49:

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben gestaan heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.

Zijn onze auto's steeds hè......

Ooohhhhh nee...! 

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:49:

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben gestaan heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.

Zijn onze auto's steeds hè......

Ah nee 🙈 wat balen. Is duur grapje denk ik?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.