Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
02-11-2024 om 11:42
OperaQueen schreef op 02-11-2024 om 11:28:
[..]
Houd je jezelf wel heel? (Die peer bij de soep vond ik overigens wel weer grappig 🤭)
Net aan. Snee in mijn vinger en me net ook nog eens verbrand. Echt. Sommige dagen.....
Twinski
02-11-2024 om 11:48
Gisteren handschoenen even uitgedaan bij het purschuim spuiten. Zit nu nog met een schuursponsje mijn vingers te schrobben.
MissHolmes
02-11-2024 om 11:53
lientje69 schreef op 02-11-2024 om 11:42:
[..]
Net aan. Snee in mijn vinger en me net ooknog eens verbrand. Echt. Sommige dagen.....
Heb ik ook wel eens hoor...
lientje69
02-11-2024 om 12:29
Twinski schreef op 02-11-2024 om 11:48:
Gisteren handschoenen even uitgedaan bij het purschuim spuiten. Zit nu nog met een schuursponsje mijn vingers te schrobben.
O ja ook zo'n ding. Of 10 seconden lijm. Vingers vast en wat je wilt lijmen is nog kapot.
MissHolmes
02-11-2024 om 12:37
lientje69 schreef op 02-11-2024 om 12:29:
[..]
O ja ook zo'n ding. Of 10 seconden lijm. Vingers vast en wat je wilt lijmen is nog kapot.
Dat gebeurt dus ongeveer altijd bij mij...
oudmaarnognietkoud
03-11-2024 om 13:09
Twinski schreef op 02-11-2024 om 11:48:
Doe voorzichtig met die schuursponsjes. Ik had een keer verfresten met een schuursponsje afgepoetst en dat werd een fraaie schaafwond
Bakblik
07-11-2024 om 10:02
Ik sta net de vaatwasser uit te ruimen, een bordje met nog wat vettigs erop, een mes met nog wat rijstkorrels eraan, een schaaltje met iets viezigs. Ik zet alles op het aanrecht met het idee dat ik het dan nog maar een keer laat draaien. Als ik de ovenschaal pak en nog een stukje huid van de zalm zie zitten valt het kwartje:
Ik had gisteren alleen even het voorspoelprogramma gedraaid om de vislucht kwijt te zijn, dan konden de borden en kopjes van het ontbijt er nog bij en dan zou ik de machine starten. Dat had ik gisteren bedacht maar was ik vanochtend even vergeten.
Prachtwacht
08-11-2024 om 11:38
Mijn afvoer is verstopt. Door een soort overstort loopt het water mijn keukenkastjes in en heb ik alle pannen er maar uit gehaald n dat staat nu allemaal op de grond. Hele aanrecht staat vol met servies en dat begint ook al half te schimmelen. Toch ga ik echt niet afwassen want dat haat ik en ik hoop dat het probleem om magische wijze gewoon verdwijnt.
oudmaarnognietkoud
08-11-2024 om 13:00
Prachtwacht schreef op 08-11-2024 om 11:38:
Mijn afvoer is verstopt. Door een soort overstort loopt het water mijn keukenkastjes in en heb ik alle pannen er maar uit gehaald n dat staat nu allemaal op de grond. Hele aanrecht staat vol met servies en dat begint ook al half te schimmelen. Toch ga ik echt niet afwassen want dat haat ik en ik hoop dat het probleem om magische wijze gewoon verdwijnt.
Nou dan zal ik voor je duimen, een kaarsje branden en ik doe er voor de zekerheid nog een schietgebedje achteraan.
Maar ik vrees met grote vreze
Schemerlampje
08-11-2024 om 13:13
Prachtwacht schreef op 08-11-2024 om 11:38:
Loodgieter al gebeld?
Koekjez
08-11-2024 om 21:51
Ik wilde twee pakketjes bij het afhaalpunt ophalen. Ik schatte in dat het een klein en een middelgroot pakket zou zijn. Een in de fietstas een in het mandje. Maar blijkbaar waren er alleen nog maar heel grote en enorme dozen beschikbaar. Met geen mogelijkheid mee te krijgen op de fiets. Toch man maar gebeld om met de auto langs te rijden.
O ja, nog een mopper: lekkage, dus binnenkort weer het plafond schilderen (dat is net gebeurd).
lientje69
10-11-2024 om 05:08
Nou heb er weer een hoor..
Gisteren was ik een kwartier voor de wekker wakker. Dus verzet hem even naar kwart voor 5 zodat hij niet af zou gaan en de rest van de familie wakker zou worden want ik ging alvast naar beneden....
Je snapt het al , gezien de tijd waarop ik dit schrijf. Wekker gaat. Ik zet hem uit. Denk wel man wat ben ik nog moe maar dat ben ik altijd dus zal wel.
Geef de dieren eten, was me , kleed me aan en ga met mijn kop thee en telefoon op de bank zitten.
En zie dan pas de tijd... 5 uur????
Pfff oja ik had die klok verzet. Domdomdom
MissHolmes
10-11-2024 om 07:38
Nou ik kan je hand schudden want ik heb er ook weer 1. Ik kreeg gister het geniale idee om de beveiliging van mijn mobiel te veranderen van pincode in een patroon. Dat ik een paar uur later alweer kwijt was. Heb echt alle denkbare patronen ingevuld maar ik kreeg dat ding met geen mogelijkmogelijkheid meer open dus heeft vriend hem uiteindelijk moeten resetten en nu moet ik dus alles erweer opzetten.. (en ik had een wachtwoord herinnerapp, die lijst wachtwoorden ben ik dus ook kwijt..)
Echt ik heb soms van die briljante ideeën he..
Happyapple
10-11-2024 om 07:48
Koekjez schreef op 08-11-2024 om 21:51:
Ik wilde twee pakketjes bij het afhaalpunt ophalen. Ik schatte in dat het een klein en een middelgroot pakket zou zijn. Een in de fietstas een in het mandje. Maar blijkbaar waren er alleen nog maar heel grote en enorme dozen beschikbaar. Met geen mogelijkheid mee te krijgen op de fiets. Toch man maar gebeld om met de auto langs te rijden.
O ja, nog een mopper: lekkage, dus binnenkort weer het plafond schilderen (dat is net gebeurd).
Haha ik heb ook wel eens ter plekke een doos uitgepakt als ik het niet meekreeg en er iets veel kleiners in zat.
Happyapple
10-11-2024 om 07:48
lientje69 schreef op 10-11-2024 om 05:08:
Nou heb er weer een hoor..
Gisteren was ik een kwartier voor de wekker wakker. Dus verzet hem even naar kwart voor 5 zodat hij niet af zou gaan en de rest van de familie wakker zou worden want ik ging alvast naar beneden....
Je snapt het al , gezien de tijd waarop ik dit schrijf. Wekker gaat. Ik zet hem uit. Denk wel man wat ben ik nog moe maar dat ben ik altijd dus zal wel.
Geef de dieren eten, was me , kleed me aan en ga met mijn kop thee en telefoon op de bank zitten.
En zie dan pas de tijd... 5 uur????
Pfff oja ik had die klok verzet. Domdomdom
Oh nee en hoe laat moest je er echt uit vandaag?