Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Nespresso has left de building.. Het kreng was weer kapot en ik ben er klaar mee..  

OperaQueen schreef op 28-10-2024 om 17:05:

Nespresso has left de building.. Het kreng was weer kapot en ik ben er klaar mee..

Dit heeft een gevolg; Gelukkig kan ik lachen om mijn actie (en het is opgelost) maar echt ik ben de allergrootste pannenkoek van het forum...

Ok ik ga het proberen uit te leggen, vermoedelijk snap je het na 3 x lezen nog niet .
Dat ding pompte gister weer eens niet en ik was er klaar mee dus ik had hem op straat - heel aso  - bij ander gedumpt grof afval gesmeten. Echter vanmiddag dacht ik dat dat waarschijnlijk een domme actie was nadat ik zag wat ik er een jaar geleden voor betaald had en ik zag dat er ook nog zekerheidsgarantie bij zat dus ik dacht ff kijken of dat ding er nog staat (en als iemand hem meegenomen heeft dan heeft die er plezier van) en dat was het geval maar hij was wel een beetje uit elkaar en vies. Anyway ik heb hem weer meegenomen, schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Ik ben totaal niet handig maar via google heb ik wat oplossingen opgezocht en uitgeprobeerd; de 2e hielp en het ding doet het weer.

Echt ik ben af en toe ook zo'n lekkere driftkont he ..

Voortaan als je boos iets weg wil gooien, eerst even op het forum checken wat je ook alweer deed met de Nespresso!

Hier bijna een megablunder vanmorgen. Bij mijn werk zit een deur voor de voetgangers naast de afrit naar de fietsenkelder. Ik was vanmorgen zo in gedachten dat ik bijna van plan was de deur binnen te fietsen (die automatisch opengaat als je ervoor staat). Gelukkig ontdekte ik net op tijd wat ik van plan was en ben toch gewoon met mijn fiets de afrit naar fietsenkelder afgelopen.

Auwereel schreef op 29-10-2024 om 16:47:

Voortaan als je boos iets weg wil gooien, eerst even op het forum checken wat je ook alweer deed met de Nespresso!

Dat is een heel goed idee 

Oei, gelukkig heb jij jouw blooper vermeden want dat was waarschijnlijk een pijnlijke actie geweest...

Nou ja, waar ik nu toch achter ben gekomen, nadat ik die dingen al minstens 20 jaar gebruik…
De Brabantia vuilniszakken zitten binnenstebuiten. Je moet dus de zak met de onderkant boven om de emmer doen, en dan de zak naar binnen duwen. Dan krijg je niet zo’n luchtbel eronder waardoor je loopt te frutten om hem goed open te krijgen.

OperaQueen schreef op 26-10-2024 om 16:19:

Mopper:
Ik had vanmorgen een soort van date (echt ik haat dat woord) ; onschuldig koffie drinken met iemand van een dateapp (waar ik een hekel aan heb en ben ook niet wanhopig op zoek maar mensen ontmoeten is altijd leuk). Leuke gesprekken, gister nog. Vanmorgen had hij nog een bericht gestuurd hoe laat, zie ik voor dat ik weg wilde gaan dat ie zn account verwijderd had (geen nummers uitgewisseld). Ik dacht het zal wel, ben toch gegaan, 30 min gewacht maar hij is niet op komen dagen.
M.a.w bevestiging dat date apps stom zijn...

1_angry_red.gif

(en nog stommer is dat ik best wel teleurgesteld ben want hij leek me leuk)

Wat flauw van hem zeg 

Happyapple schreef op 30-10-2024 om 06:16:

[..]

Wat flauw van hem zeg

Nogal maar ben er alweer overheen hoor.. Graag of niet..

Citroengraag schreef op 22-10-2024 om 12:33:

Vanmorgen ging ik havermout maken. Soja, lijnzaad, gedroogde moerbeibesjes, speculaaskruiden, maar hij wilde niet indikken. Havermout stond nog naast het pannetje.

Oeh, waar koop je die losse moerbeien? 

Widajo schreef op 26-10-2024 om 14:34:

[..]

Ik ben (ook) chronisch ziek, werk maar een paar uurtjes in de week maar dat administratieve geregel kost me véél meer energie en tijd dan werken met kinderen. En levert ook bar weinig op

Dito… 

SuzyQFive schreef op 30-10-2024 om 09:18:

[..]

Oeh, waar koop je die losse moerbeien?

In het 'zonnatura' vak van de albert heijn. Online zijn ze goedkoper te vinden, maar zoveel gebruik ik niet. 

Citroengraag schreef op 30-10-2024 om 09:40:

[..]

In het 'zonnatura' vak van de albert heijn. Online zijn ze goedkoper te vinden, maar zoveel gebruik ik niet.

Thanks! 

Een mopper. Dat ik nog niet gewend ben aan de wintertijd want vanmorgen was ik weer voor 6 uur wakker.
Ik kijk altijd naar het nieuws met een bakkie koffie en dan ben ik weer op de hoogte.
Op SBS een item in het nieuws over een dame die wakker werd met een zilvervisje ín haar oor. Dikke ellende. Hier zie ik af een toe ook een zilvervisje, geen invasie gelukkig maar ik zie er 2/3 per week. Laatst ook een redelijk grote op de plint naast mijn bed. 
Ik wilde dat ik dat item niet had gezien 

Ik ben er ook nog niet aan gewend dus hier ook vroeg wakker.. Nou ja komt vanzelf.

Hier ook veel te vroeg wakker.  Standaard gaat de eerste wekker bij ons om 5.50, daar is mijn systeem aan gewend. Ik ben dus al voor de vierde dag op rij om 4.50 wakker. 😪
Die vroege vogel heeft herfstvakantie en hoeft dus niet zo vroeg uit bed. 
Vandaag voor het eerst nog wat hazenslaapjes gedaan tot het aggregaat van de sloop aan de overkant aan ging,  6.45.😪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.